miercuri, 7 martie 2012

10.


            ~In timp ce Ellie juca Guitar Hero~
           
            Em: „Iarasi s-au pus baietii sa joace Guitar Hero? Si doamne, cum am ajuns eu aici? Adica am adormit pe canapea. Poate merg prin somn! Cine stie ce alte prostii mai fac eu noaptea fara sa imi dau seama! „
            M-am ridicat din pat si am vazut pe noptiera de langa pat un biletel de la Zayn. L-a citit si imediat ce a vazut ca a mentionat de un apel pierdut, s-a gandit la nimeni altcineva decat la parintii ei.
            Em: „Asta e, si-au dat seama ca nu sunt la Ellie si incearca sa dea de mine”
            Mi-am scos repede telefonul din geanta si am vazut 8 apeluri pierdute din parte lui Ellie si un apel pierdut de la Eddie.
            Em: „Oh, a fost doar Eddie.... nimica interesant..daca era mama,atunci nu stiu ce faceam. STAI! EDDDIEEE? DE CE M-A SUNAT EDDIE? EDDIIIEEE M-A SUNAAAT! http://media.tumblr.com/tumblr_lvgedhQAAr1qm1xo7.gif
            Am iesit din camera si am vazut-o pe Ellie in living, jucand singura Guitar Hero si cu o gramada de ambalaje de la ciocolata si doze de Cola pe langa ea. Nu imi venea sa cred ca  Ellie juca Guitar Hero si parea atat de suparata pe ea ca nu a reusit inca sa imi bata recordul. Chiar trebuia sa fie nervoasa pe chestia asta. Cand m-a vazut in pragul usii de la living  a lasat deoparte consola si m-a imbratisat.
            Ellie: In sfarsit te-ai trezit!
            Eu: http://media.tumblr.com/tumblr_lvkb5msAIE1qbc849.gif , stai de mult singura?
            Ellie: Nuu, doar de aproape doua ore?
            Eu: Ok... deci sa inteleg ca e ora 8?
            Ellie: Yeap, cam asa ceva.
            Eu: Anyway. Nu o sa ghicesti cine m-a sunat astazi.
            Ellie: Cine?
            Eu: Eddie.
            Ellie: Nu se poatee!
            Eu: Ba daa!
            Ellie: Si ce ti-a zis?
            Eu: Nu stiu, pentru ca nu am auzit telefonul, probabil atunci ma bateam cu faina,
            Ellie: Ce faceai? http://28.media.tumblr.com/tumblr_lyddjrfTvX1qfjg1ko2_250.gif
            Am inceput sa ii povestesc lui Ellie cum i-am batut astazi pe baieti la Guitar Hero, despre baita cu faina care am avut-o cu Zayn si Liam dar si despre biletelul care l-am gasit pe noptiera de langa pat.
            Eu: Si ciudat e ca eu am adormit pe canapea, si m-am trezit in pat la Zayn.
            Ellie: Emma, pana si un copil de 4 ani isi poate da seama ce s-a intamplat!
            Eu: Ha?
            Ellie: Zayn te-a luat de acolo.
            Eu: Iti dai seama, ca daca a facut asta, ma simt ca un copil mic care adoarme peste tot si asteapta sa fie luat in brate ca sa fie dus in pat, nu?
            Eu: In fine. Auzi, sper ca nu ai uitat ca sambata, ne uitam la un film, nu?
            Ellie: Sigur ca nu! Am si adus unul.
            Eu: Ce gen era saptamana asta?
            Ellie: Romance.
            Eu: Si ce vom viziona?
            Ellie: One Day. *intinde carcasa de la film spre Emma*
            Em: „Ha, ce coincidenta, e vorba despre o fata Emma.”
            Eu cu Ellie am inceput sa ne uitam la film iar pe la mijlocul filmului, au aparut si baietii acasa, adica cam pe la ora 10. Ne-au intrebat la ce film ne uitam, iar eu am scris pe o foaie „1D”, de la One Day.
            Zayn: La ce fiiiilm? http://28.media.tumblr.com/tumblr_lyddril5FP1r1xnw6o2_r1_500.gif
            Ellie *nu s-a uitat la ce a scris Emma, urmarea  in continuare filmul*: One Day, Zayn. SHHT! E important acuma. Se intalnesc doar o singura data pe an.
            Louis s-a dus sa faca niste floricele  pentru film iar ceilalti s-au asezat langa noi.  Nu am putut sa nu simt mirosul de parfum feminin. Am vrut sa miros hainele de pe mine, dar miroseau a parfumul lui Zayn, din moment ce erau a lui, iar parfumul lui Ellie nu mirosea asa. Dar, am vrut totusi sa o intreb, poate si l-a schimbat.
            Eu: Hei, Ellie, ti-ai schimbat parfumul?
            Ellie: Nu, e acelasi care mi l-ai dat tu.      
            Eu: Ok, atunci care dintre voi s-a dat cu parfum de dama?
            Zayn: Liam!
            Liam: Ha?
            Zayn: Iarasi te-ai dat cu parfumul lui Danielle?
            Liam: Ohh, da. Mi se face dor de ea repede.
            Eu: Ohh, ce dragut. *ii ciufuleste parul din joaca*
            Zayn: „Huh, ce bine ca si-a dat Liam seama la ce ma refeream. Defapt, stai, nu si-a dat seama. Acuma face fata ai –Huh? De ce m-ai pus sa zic asta? - , Doamne, Liam, te prinzi cam greu~
             Dupa ce Louis a venit cu floricelele, mi-am simtit telefonul vibrand in pantalonii lui Zayn. M-am uitat la cine ma apela, si, spre norocul meu, era Eddie. Imi venea sa tip de fericire. In sfarsit ma suna Eddie!
            Eu: Ellie, ma suna din nou. *foarte fericita*
            Ellie:  Ce mai stai? Vorbestee! Pana nu inchide!
            Baietii se uitau confuzi la noi, nestiind despre ce e vorba. M-am ridicat de pe canapea, si am trecut de peste baieti, care stateau pe jos, si m-am dus in camera la Zayn, ca sa vorbesc linistita.
            Eu: Alo?
            Eddie: Buna Emma, scuze ca te sun la ora asta.
            Eu: Buna. E ok. Ce faci?
            Eddie: Aa, eu, fac bine. Defapt, astazi te-am sunat, si pentru ca nu ai raspuns am zis sa te sun mai pe seara.
            Eu: Um, da, deabea acuma cateva minute am vazut apelul tau.
            Eddie: Emma, ti-ar placea sa vii luni la un film cu mine?
            Em: „Visez? Emma, nu te trezi, e un vis frumos. In totalitate visez. Dar, daca e realitate? Trebuie sa ma ciupesc. *se ciupeste*, nu, e realitate!”
            Eu: Da, mi-ar placea.
            Eddie: Ok. Atunci ne vedem luni.
            Eu: Ok, see ya.
            Am inchis telefonul si imi venea sa sar in sus de fericire. Cand am iesit din camera lui Zayn topaiam din cauza starii de extaz.
            Eu: Ellie! Luni. Eu. Eddie. Film.         
            Ellie: Nu pot sa cred! In sfarsit! In sfarsit Eddie te-a invitat in oras! De cand imi zicea ca vrea sa o faca.
            Eu: Ha?
            Ellie: Nimiiic.
            Louis: Intalniri. Ooo, ce dragut.
            Eu: Stiu. Deabea astept.
            Louis: Si la ce film te duci?
            Eu: Nu stiu, o sa stabilim atunci. Oricum, deabea astept.         
            Harry: Se mai uita cineva la film?      
            Eu: Nu, mie mi-a trecut.
            Zayn: Nici nu stiu despre ce e vorba.
            Harry a inchis televizorul si a venit cu ideea sa jucam adevar sau provocare. Toti am fost de acord asa ca ne-am asezat pe jos, in forma de cerc , iar Ellie ne-a dat o doza goala, care sa o invartim.
            Liam: Emma vs Ellie, am inceput bine.    
            Eu: Ellie, adevar sau provocare?
            Ellie: Provocare.
            Eu: Te provoc...sa canti refrenul de la melodia care ti-o aleg eu din telefonul tau.    
            Ellie: Oo, nu, nu vrei sa faci asta!
            Eu: De ce? Canti frumos.
            Niall: Chiar, Ellie, vrem sa te auzim cum canti.  
            Ellie: Nu, nu vrei! *ii intinde telefonul Emmei, sperand ca nu o sa aleaga una din melodiile care credea ea*
            Eu: Vezi ca nu o sa te las sa asculti toata melodia pana la refren. Doar cateva versuri si dupa tu trebuie sa canti refrenul.
            Bine ca stiam parola de la telefonul ei. Am intrat in muzica si am ales o melodie la intamplare. Am dat play la primele 25 de secunde, iar dupa am lasat-o pe Ellie sa cante refrenul. *a ales melodia Gotta be you de la One Direction*
            Ellie: Si atat de tare ma rugam sa nu nimeresti vreo melodie din albumul ala. Argh.
            Ellie a inceput sa cante, si de emotii, ii tremura glasul. Dar, dupa ce a terminat de cantat baietii au aplaudat-o si i-au zis ca s-a descurcat foarte bine.
            Harry: Ellie, e randul tau sa rotesti doza. Sa vedem cine v-a primi o provocare sau un adevar din partea ta.
            Ellie *roteste doza*: Oh, se pare ca tu, Harry.
            Harry: Provocare.
            Ellie: Esti sigur?
            Harry: In totalitate.                              
            Am vazut-o pe Ellie ca se duce la Harry, si ii zice ceva la ureche. Harry aproba si spune  ca o sa o faca pana sa plece ea. Wtf, ce i-a zis?
            Zayn: Randul tau Harry.
            Harry: Ok. *roteste* Deci, Niall, ce alegi?
            Niall: Provocare.
            Eu: Cred ca jocul asta ar trebui sa se numeasca numai Provocare. Adevarul e prea usor, si deloc amuzant.
            Niall: Exact.
            Harry: Ok, atunci, invit-o acuma, pe Ellie in oras, cum mi-ai zis mie.
            Niall: Nuu, ai zis ca nu o sa zici nimanui!
            Ellie: Ce sa faca? http://28.media.tumblr.com/tumblr_lyddril5FP1r1xnw6o2_r1_500.gif
            Niall se intoarce spre Ellie, si, as vrea sa transcriu fiecare cuvant care i l-a zis in noaptea aia, si felul in care a intrebat-o daca vrea sa iasa in oras cu el, dar toti eram prea absorbiti in servetele si inghetata ca sa mai spunem ceva. Ne uitam toti cuprinsi de farmec, la Ellie si Niall.
            Numai prin privirea lui Ellie, imi dadeam seama ca mai avea putin si nu mai avea aer, de la atatea emotii. Din cauza lor, la sfarsit, Ellie nu a putut scoate niciun cuvant, ci doar a dat din cap in semn de „Da”, cam de vreo 5 ori.
            Eu: Awe, asta a fost atat de dragut Niall. 
            Niall *roseste*: ...
            Eu: Neext! Niall, roteste.
            Harry: Stai putin. *isi ia telefonul din buzunar*. *rade* O doamne, Louis,vin-o sa vezi ceva!
            Louis se ridica de jos si se apropie de telefonul lui Harry. Fara sa ezite, Harry il saruta pasinoal pe Louis, iar acesta nu a ezitat nicio secunda. Toti eram foarte surprinsi. Baietii pareau putin obisnuiti cu asa ceva, in schimb eu aveam o fata de parca tocmai am vazut o aeronava cu extraterstri.
            Louis: Banuiam eu ceva, dar am zis sa intru in joc.
            Harry: Nu banuiai nimica! Ai crezut ca am vrut sa iti arat morcovi pe telefon!
            Niall: Revenim la joc?
            Harry: Da.
            Dupa asta, Niall a trebuit sa ii dea o provocare lui Liam, si a ales ca acesta sa faca o miscare numita „1,2,3, flick”, iar dupa Liam a trebuit sa roteasca doza.
            Liam: Zayn, ce alegi?                           
            Zayn: Adevar.                                       
            Liam: E adevarat ca ai dormit in pat cu Emma?
            Zayn: De unde stii tu asta?
            Liam: E adevarat?
            Zayn: Da.
            Eu: Chiar, de unde stii?
            Liam: Simplu, azi dimineata cand am intrat in camera la Zayn ca sa il trezesc, v-am vazut pe amandoi in pat, iar lampa era deschisa. Asa ca am inchis-o si am iesit incet din camera, sperand ca nu v-am trezit.
            Zayn: Oh, si daca stiai, de ce m-ai mai intrebat?
            Liam: Pentru ca ceilalti nu ma credeau.
            M-am uitat la ceilalti si toti aveau o privire de parca le veneau o multime de imagini perverse. Imaginatia dadeau roade in mintea lor si se gandeau ca eu si Zayn... oo, nu. Inteleg ceva gresit!
            Eu si Zayn *deodata*: Nu s-a intamplat nimica!
            Harry: Atunci, Emma, te superi daca stau eu in locul lui Zayn in noaptea asta?
            Eu: O – O
            Louis: Harry, cum iti permiti?
            Harry: Ceee?
            Louis: Mate, imi frangi inima!
            Harry: Awee!
            Zayn *invarte doza*: Emma, adevar sau provocare?
            Emma: Adevar.
            Zayn: Pff, umm, atunci,  e adevarat ca ieri cand trebuia sa te intalnesti cu mine, ai luat-o si pe Ellie cu tine pentru ca iti era frica  cu cine te intalnesti.
            Eu:  Da.
            Ellie: Ok, pana si asta s-a aflat. Anyway, eu ar trebui sa plec. M-am simtit super in seara asta cu voi, baieti!
            Baietii: Si noua!
            Eu: Adica, cu mine nu te-ai simtit bine, ai?
            Ellie: Ba da, normal. Dar.. in fine. Ne mai vedem!
            Ceilalti: Bye Ellie, noapte buna!
            Ellie: See ya!
            Dupa ce a plecat Ellie fiecare s-a dus in camera lui ca sa doarma. Eu am mai ramas in living ca sa se schimbe Zayn. Cand m-a chemat in camera mi-a intins alte haine de-ale lui, curate, spunand ca imi trebuie altele. Le-am acceptat, si i-am multumit pentru tot ceea ce a facut pentru mine.
            Zayn: Nu ai pentru ce. Si daca vrei, pot dormi pe canapea.
            Eu: Nuu, e ok.
            Zayn: Da, dar baietii...
            Eu: Baietii sunt cicalitori *rade*
            Zayn *zambeste*: Ai dreptate.
            Ne-am bagat amandoi in pat, si pentru ca niciunul din noi nu putea dormi, am inceput sa spunem bancuri. Amandoi radeam atat de tare, incat, Liam, care avea camera langa a lui Zayn a intrat in camera si ne-a zis sa vorbim mai incetul. Ne-am uitat unul la altul, iar asta ne-a facut sa radem si mai tare. Derutat, Liam ne-a intrebat ce este asa amuzat iar Zayn a fredonat „Nothing’s funny, so we’ re laughing at nothing”.  Dat complet peste cap, Liam s-a strambat si a iesit din camera.
            Eu: Zayn, de ce locuiti intr-un hotel?
            Zayn: Oh, asta.. e mai complicat.
            Eu: Aw, ok.
            Nu am mai vorbit mult, pentru ca pe mine m-a prins somnul iar Zayn si-a pus castile in ureche pentru ca el tot nu avea somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu