luni, 5 martie 2012

5.


La spital

            Intr-un sfarsit am ajuns la spital iar Zayn a luat-o din nou in brate pe Emma. Eu cu Niall am mers dupa el si speram  ca Emma sa fie ok. L-am vazut pe Zayn cum s a dus la prima asistenta care a vazut-o si i a explicat starea Emmei, dupa am venit eu cu explicatia ca probabil i s-a facut rau din cauza mancarii comandate de la „Nadal”. Atunci asistenta ne-a sfatuit sa nu mai mancam de acolo pentru ca de cand i s-a schimbat managerul mancarea nu mai este atat de buna, si incepe sa dea faliment.
            Asistentele au pus-o pe Emma pe o targa si au dus-o in alta incapere pentru niste analize si ceva teste, ne-au explicat ei. Desigur, Niall si Zayn au fost atacati de fane, dar gardienii de la spital nu le-au lasat inauntru. Ma simteam un VIP langa ei. Cu toate ca imi parea rau pentru ele. Eu eram la 5 cm distanta de Niall si daca vroiam puteam sa ma duc sa ii zic cat de bine ii sta imbracat asa cum era acum. Dar totusi nu era momentul pentru asa ceva.
            Niall: Stii, Zayn, ar trebui sa iesim afara macar pentru doua minute. Nu cred ca mai rezista garzile alea prea mult. Si Ellie, incearca sa stai pe holul ala, ca sa nu iti retina fata, nu sunt atat de simpatice cu ceilalti.
            Ellie: Ok, Niall.
            M-am dus pe holul care mi-a arat Niall si i-am vazut pe baieti cum au deschis usile spitalului si deodata s-au auzit tipetele fetelor. Zayn a mascat o fata zambareata si a cerut pentru un pix ca sa poata oferi autografe. Au stat cam 10 minute afara cu fanele, facand poze si semnand hartii.
            Intre timp a venit medicul care s-a ocupat de Emma si mi-a explicat ca are intoxicatie alimentara, doar ca nu o pot tine in spital din cauza lipsei de locuri libere si v-a trebui supravegheata de acasa.
            Ellie: Multumesc, va voi da raspunsul imediat.
            Ce ma fac? Daca o duc pe Emma acasa parintii ei ar putea aparea si si-ar face griji. Si ar da vina pe mine. Si in plus, v-a trebui sa o aduc din cand in cand la spital pentru ca le-am zis medicilor unde sta si au zis ca ambulantele lor nu trec pe acea ruta, ca e inafara orasului. Trebuia sa gasesc o solutie. Intre timp, au intrat si baietii in  spital.
            Niall: Mai stii ceva despre Emma?
            Ellie: Tocmai a venit medicul la mine si mi-a zis ca Emma are intoxicatie alimentara dar nu poate fi supravegheata din spital pentru ca nu mai au locuri libere. Si atunci mi-au zis ca trebuie supravegheata de acasa, dar Emma sta prea departe de spital, adica inafara orasului, si au zis ca ambulantele de la spitalul asta nu trec pe acolo. Ce spitale! Moare omul si pe ei nu ii intereseaza.
            Niall: Pai, hotelul nostru e destul de aproape de spital.
            Zayn: Exact. Si Emma ar putea sta in camera mea, eu o sa dorm in alta parte.
            Niall: Si ai putea veni si tu sa o vezi.
            Ellie: Si astfel parintii ei ar crede ca e la mine, pentru ca era vorba sa petrecem weekendul asta impreuna.
            Zayn: Perfect!
            Ellie: Nu cred ca e prea perfect. Adica, nu o sa apara vorbe despre voi prin reviste ca doi din one direction invita fane (ma rog, numai eu), in prorpia lor camera de la hotel?
            Niall: Ellie, pe mine m-ai convins ca nu esti doar o fana. Pentru ca daca ai fi fost una nebuna, pana acuma nu iti mai pasa de prietena ta, ci sareai pe noi.
            Ellie:” bine ca nu puteti citi ganduri. De cand v-am vazut sunt calare pe voi!”
            Zayn: Exact. Si cred ca Liam, Harry si Louis vor fi de acord cu noi.
            Niall: o sa inteleaga ei.
            Medicul care are grija de Emma a iesit din salonul in care era si ne-a intrebat daca ne-am hotarat cine o va lua acasa.
            Ellie: Da,ne-am hotarat.
            Medicul: Bun atunci.  Sa ne anuntati cand vreti sa va ajutam sa o luati pe domnisoara.
            Niall: Multumim. *zambeste*
            Ellie: „Awee,zambetul ala! Am ocazia sa il vad live.Eu! ELLIE! AM OCAZIA SA IL VAD LIVE!!”
            Ellie: Nu stiu cum o sa facem  sa o ducem pe Emma in masina. Adica, uite ce e afara.
            Zayn: Am o idee.  *pleaca de langa noi*
            Ellie: Asa face de fiecare data cand ii vine o idee geniala in minte?
            Niall: Da, sunt deja obisnuit cu asta. Atatea griji, mi-e foame. Sper ca vii cu noi la hotel.
            Ellie: ar cam trebui, pentru Emma. Poate se trezeste.
            L-am vazut pe Zayn venind din cealalta parte a coridorului, vorbind in acelasi timp la telefon. Apoi s-a intalnit cu o asistenta si a vorbit si cu ea doua secunde, iar apoi a venit la noi.
            Ellie: Ce ai facut?
            Zayn: Am vrut sa vad daca am cum sa parchez in spatele spitalului, poate au o usa sau ceva, dar nu prea avem pe unde sa iesim, asa ca am chemat intariri.
            Ellie: Adica?
            Niall: Se refera ca vin Louis, Liam si Harry.
            Ellie: O_______O  oooo nu. Imi ajung pe zi numai doi din One direction.Chiar vreti sa mor pe aici?
            Niall: No, but we trust you. *o imbratiseaza*
            Ellie: ok, daca zici tu.
            Ellie: „ I made it. M-a imbratisat. http://29.media.tumblr.com/tumblr_lx41i6MGB61r151pto1_400.gif I regret nothing!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu