sâmbătă, 10 martie 2012

20.


            Urmatoarea zi


            Nu mai tin minte la ce ora a plecat Zayn de la mine, oricum era tarziu. 
            Azi dimineata nici nu am auzit cand m a sunat Ellie, sau cand mi a sunat ceasul. In schimb m a trezit Jamie cand a inceput sa planga ca nu isi gasea paturica. Noroc de el, ca de altfel nu cred ca ajungeam la scoala.
            Cand am vazut apelurile de la Ellie i am dat un mesaj, anuntand o ca in 15-20 de minute sunt in fata casei ei. Nu am avut timp pentru faimosul mic dejun al mamei, si imi parea destul de rau pentru asta. Adica venea un miros atat de ispititor din bucatarie! Pentru ca nu am avut timp destul pentru mic dejun, mama mi a dat cateva briose ca sa le manac pe drum. I am multumit, iar cand am iesit afara am fost orbita de zapada din fata casei mele. Nu imi aduceam aminte sa fi vazut atata zapada aseara cand l am condus pe Zayn. Defapt, l am condus pe Zayn? Nici nu mai tin minte. 
            Cu toate ca ii zisesem lui Ellie ca voi ajunge la ea in 15-20 de minute, cred ca a durat mai mult, pentru ca a trebuit sa iau zapada de langa masina. Cand am ajuns la Ellie nici nu i am zis "Neata" ca ea a si inceput sa tipe in masina.
            Eu: What the... Ce i cu tine tu?
            Ellie: nu o sa ghicesti niciodata!
            Eu: s au hotarat ai tai sa iti cumpere o casa de ciocolata?
            Ellie: mai bine decat atat.
            Eu: o fabrica?! O Doamne!
            Ellie: EMMAA!
            Eu: cee?
            Ellie: Sunt serioasa. Aseara, Niall m a sarutat!
            Eu: Oo nu!
            Ellie: Oo da!
            Eu: DETALII, detalii!
            In drum spre scoala Ellie mi a povestit tot ceea ce s a intamplat noaptea trecuta. Awe, ce scump era Niall! A avut parte de un sarut superb! Iar replica dinainte de sarut il facea si mai special. Daca eu sunt atat de bucuroasa, si numai am auzit, acuma inteleg de ce Ellie a inceput sa tipe de bucurie cand a intrat in masina mea. 
            Ellie: Si, tu ce ai facut aseara?
            Eu: aa, pai. Sa vedem. Dupa ce ai plecat tu am mai stat foarte putin cu baietii, l am luat pe Zayn acasa cu mine, mi am facut parintii suspiciosi si, nu imi aduc aminte cand a plecat Zayn de la mine.
            Ellie: cum adica l ai luat pe Zayn la tine acasa? Te referi la papusa Zayn? Stii, au si niste papusi facute dupa ei...
            Eu: nu Ellie. Zayn. Ala care e facut din carne, oase, organe, etc.
            Ellie: si ce s a intamplat?
            Eu: umm, iti spun la 12. Am ajuns si cred ca deja s a sunat. Iar eu am prima ora engleza si profesoara face cam urat daca intarzii.. Stii si tu doar...
            Ellie: ok, ok! Dar sa imi zici!
            Eu: da normal ca iti spun!
            Ellie s a grabit sa ajunga in clasa, crezand ca profesoara ii va sari in cap din cauza ca intarziase. Eu, ca de obicei, nu aveam niciun stres cu orele. Dat fiind faptul ca era 15 decembrie, iar pe 16 luam vacanta de iarna, insemna ca astazi si maine nu facem scoala, ci doar venim degeaba.
            De aia nici nu ma grabeam sa ajung la ore.


            La cantina


            Ellie mi a povestit din nou tot ceea ce s a intamplat intre ea si Niall, desi cred ca sunt parti care nu mi le a zis si nici nu o sa mi le zica. Asa e ea. 
            Ellie: si, mai avem maine scoala iar dupa vacanta! Nu te bucuri?
            Eu: ma bucur atat de tare, mai ales ca nu am niciun plan pentru vacanta asta.
            Ellie: nu i nimic! Gasim noi ceva amuzant de facut.
            Eu: ok, poate facem ceva si cu Robin?
            Ellie: ok, o sa vedem noi.
            Parca Robin auzise ca vobeam despre ea, ca a si aparut la masa cu noi. 
            Robin: hello! Ce mai faceti?
            Ellie: tocmai ne gandeam ce sa facem de craciun. Si ne gandeam sa facem ceva toate 3.
            Robin: ooh, scuze, dar nu pot. Le am promis celorlalte fete ca o sa fac cracinul cu ele. O sa discutam despre toate chestiile, mai ales despre one direction.
            Eu: ooh, dragut.
            Robin: mda. Am venit sa va intreb daca vreti sa ni ne alaturati?
            Ellie: umm, nu multumim, Robin.
            Robin: ok. Totusi, ce s a intamplat cu voi in ultima perioada de timp?
            Eu: adica?
            Robin: adica?! Aa pai nu stiu Emma.. Poate pt ca in ulima perioada de timp voi doua ati stat numai la discutii private, nu mai stie nimeni ce faceti. Ne trezim ca Emma apare in reviste cu Zayn si il palmuieste pe Eddie iar Ellie nu mai este Ellie pentru ca butoneaza tot timpul telefonul. Ce se intampla?
            M am uitat la Ellie pentru ca nu stiam daca sa ii zicem lui Robin sau nu despre baieti. Ellie a dat lent din cap, aducandu mi aminte ca si ea este un fan. Cu toate ca era prietena mea, nu ii puteam zice. Chestia asta ii putea afecta pe baieti iar eu nu vroiam asta.
            Ellie: ce sa se intample Robin? Perioada adolescentina...
            Pentru a scapa de discutia asta, Ellie a inceput sa o faca pe fana nebuna cu Robin, iar aceasta a uitat de motivul pentru care venise la masa noastra.
            Nu imi venea sa cred cat de repede puteai sa ii schimbi starea lui Robin. Acuma doua minute era nervoasa ca nu mai stia nimica despre mine si Ellie iar acuma era in stare de extaz pentru ca vorbea despre fantezia lui Louis pentru morcovi. 
            Nu cred ca am vreun prieten cu o personalitate normala. Uneori, stau si ma gandesc, cum ar fi reactionat Robin in locul meu? Ma refer la faptul cum ar fi reactionat daca ar fi stat un weekend intreg cu baietii. Si mai imparitnd si acelasi pat cu Zayn.
            Nici nu vreau sa mi l imaginez pe Zayn fiind stresat de catre Robin pentru a i raspunde la fiecare intrebare pe care o are, si are cam un caiet intreg. Yup, le a notat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu