luni, 19 martie 2012

43.


            Duminca, 17 Iunie partea a III-a

             Imediat ce am intrat in living, am vazut ca Harry cauta ceva in biblioteca, iar Ellie il tot tragea de mana ca sa isi inceteze cautarea.
             Harry: Emma, ai o Biblie?
             Ellie: Nu! Nu are. Te roooog zii ca nu ai.
             M-am uitat la amandoi, iar apoi m-am incruntat. Am vrut sa zic ca nu am, dar apoi mi-am adus aminte ca tot ceea ce refuza Ellie era distractiv, asa ca m-am dus in fosta camera a parintilor de unde am luat Biblia.
             Cand i-am intins cartea lui Harry, Ellie a facut o fata de parca mai avea putin si isi dadea duhul. Am vazut cum s-a apropiat de Niall, lipindu-se imediat de corpul acestuia.
             Niall: Calm down, sweetheart.. You’re with me…
             Niall a sarutat-o usor pe frunte, iar apoi a imbratisat-o si el. Privirea lui Ellie s-a mai linistit din cauza lui, iar apoi i-am auzit pe Harry si Louis cum vorbeau despre sfori si chei.
             Eu: Ok, ce aveti de gand sa faceti aici? Ce e cu agitatia asta, si de ce Ellie are o fata de parca mai are putin si face pe ea?
             Louis: Pai, vrem sa..
             Robin: Invocati spirite.
             M-am incruntat la ei, pentru ca nu credeam o iota. Spirite? Sa faca spiritism in casa mea? Serios? Chiar Louis si Harry ma credeau atat de proasta incat sa cred in fantome?
             Eu *rade*: Ha, ce gluma buna. Deci, ce aveti de gand?
             Liam: Spiritism, Emma.
             Privirea lui Liam era serioasa, si am zis ca din moment ce el spunea ca era vorba despre spiritism, atunci spiritism aveau in cap.
             Eu: Jesus Christ! Cred ca glumiti!
             Robin: Pai, mie imi convine. Asa imi alung gandurile in coltul cel mai indepartat al mintii. Ce va mai trebuie?
             Harry: Doar doua sfori si o cheie veche.
             Eu: Sfori? Va pot da sireturile de la Nikeurile mele. Sunt ok?
             Liam: Cred ca ajuta.
             Ellie: Voi chiar vreti sa faceti asta? Chiar vreti sa ma omorati?
             De data asta eram cat de cat de acord cu Ellie. Era cam inspaimantator ceea ce aveau ei de gand sa faca. Plus ca nici vremea de afara nu era incurajatoare. Turna cu galeata, si din cand in cand se mai auzeau si niste tunete imense, de aveai impresia ca stai langa boxa dintr-un club.
             Eu: Stiti, tot timpul am fost de acord cu tot felul de nebunii, doar pentru distractie. Dar asta e complet nebuna si imi face pielea de gaina..
             Mi-am incrucisat mainile, lasandu-mi privirea in jos. Am simtit cum mainile lui Zayn m-au cuprins din spate, lucru care m-a facut sa ma emotionez putin. Nu cred ca voi putea scapa vreodata de acea emotie in momentul in care ma va atinge.
             Zayn: Don’t worry babe..
             Buzele lui s-au lipit de obrazul meu, iar apoi m-a tinut in continuare imbratisata. M-am uitat spre Harry, Louis si Liam, care evident se documentasera despre acest lucru. Le-am cerut cateva detalii, iar ei mi-au zis ca trebuiau sa spunem toti de 3 ori nu stiu ce rugaciune, iar apoi o persoana careia i-a murit cineva, prin numirea acelei persoane, spiritul ei v-a aparea si v-a misca cheia in semn de “da” sau “nu” in functie de intrebare.
             !! Daca aveti nu inima tare, nu sugerez sa faceti lucrul asta in viata reala. Chestia cu spiritismul, tot acest ritual l-am facut eu si a mers !!
             Liam: Din moment ce avem tot ce ne trebuie, eu zic sa incepem.
            Robin: Stai! Ca nu avem tot! Chiar daca nu este specificat, toate ritualurile trebuie facute cu lumanari aprinse! Emma, spune-mi ca ai lumanari in casa!
             Am dat din cap in semn de “nu”, dar apoi mi-am adus aminte de seturile de lumanari micute pe care le colectiona mama de fiecare data cand mergeam la cumparaturi. M-am dus pe hol si m-am uitat in dulapul in care stiam ca le tinea, iar spre norocul lui Robin aveam o gramada acolo. Am luat un set si i l-am dat, ea incepand imediat sa le aprinda.
             Peste cateva minute, dupa zeci de ori in care repetasem rugaciunea din cauza lui Niall care radea incontinuu, am reusit sa terminam ritualul, iar tot ceea ce mai trebuia era sa ne hotaram cine pe cine invocam. Din cate am inteles, doua persoane trebuiau sa tina de cheie.
             Harry: Eu nu am pe nimeni mort in familie, dar vreau sa fiu martorul! Indiferent de ceea ce se v-a intampla.
             M-am uitat in jur, si nimeni nu se oferea voluntar. Mi-am dat ochii peste cap, iar apoi m-am dezlipit din imbratisarea lui Zayn.
             Eu: Ok, intru eu in joc.
             Zayn si Ellie au vrut sa ma faca sa renunt la idee, dar era prea tarziu. Vroiam sa am parte de distractie si de amintiri pe care sa nu le uit. Doar era ultima mea zi in Londra, nu?
             M-am asezat in genunchi impreuna cu Harry, amandoi indreptati spre Biblie si cheia cea veche. Ne-am plasat degetele pe cheie, iar apoi am mentionat numele matusii mele. Imediat dupa asta Harry a mentionat in care parte trebuia indreptata cheia pentru “da” sau “nu”, dandu-mi de inteles ca numai asa putea raspunde.
             Am auzit fosnete in spatele meu, si am observat cum lumanarile aprinse de Robin acum palpaiau peste tot pe unde au fost asezate. Afara s-a mai auzit inca un tunet, lucru care m-a facut si pe mine si pe Harry sa tresarim.
             Totusi, cel mai inspaimantator moment a fost atunci cand Harry m-a pus sa o intreb ceva, iar singurul lucru care mi-a trecut prin cap a fost sa o intreb daca era printre noi. Un fior rece mi-a cutremurat tot corpul,  incepand din picioare, si ajungand pana in varful degetelor de la mainile mele. Am simtit cum degetul meu a fost intepenit de catre acea racoare din corpul meu, iar cheia a fost indreptata spre partea care insemna “da”.
             Inspaimantata, mi-am intors privirea spre Harry si am vazut ca era extrem de speriat. I-am mai pus acelui spirit cateva intrebari despre viata mea personala, adica intrebari despre momentele in care matusa mea fusese langa mine. Mi-am dat seama ca era ea, din moment ce imi raspundea corect prin da sau nu la toate.
             Deodata, un fulger a cuprins tot livingul, iar apoi un tunet imens si-a facut simtita prezenta. Ellie a scapat un tipat usor, iar apoi am auzit cum Niall a strans-o mai bine langa el. Am simtit o mana pe umarul meu, lucru care m-a facut sa imi urce inima pana in gat. Mi-am ridicat privirea, iar spre usurarea mea, era Zayn care ma implora sa termin tot ritualul.
             Am aprobat din cap, iar inainte sa spun si ultimele cuvinte din incheiere, casa a fost cuprinsa de bezna. Lumina fusese intrerupta, iar acum singura noastra sursa de lumina fiind lumanarile aprinse de Robin. Ellie de data asta chiar tipase al naibii de tare, iar apoi am auzit un “Opriti-va” din patrea lui Robin. Nu mai aveam puterea necesara sa mai zic odata cuvintele de incheiere, asa ca le-a zis Harry. Imediat ce ne-am asigurat ca matusa mea nu mai era acolo, ne-am ridicat amandoi de jos. Ne-am uitat unul la altul, vazand ca amandoi aveam frica in ochi.
             Eu & Harry *in acelasi timp*: Ai facut ceva?
             Eu & Harry *in acelasi timp*: Nu. Shit.
             Mi-am indreptat privirea spre ceilalti, si am vazut ca si ei erau speriati. Ellie parea cea mai afectata, din moment ce mai avea putin si plangea de frica. Am vrut sa ma duc la ea sa o linistesc si eu, din moment ce Niall nu parea sa ii mai faca fata, dar am fost surprinsa intr-un sarut pasional din partea lui Zayn. Mainile lui erau acum pe obrajii mei, iar eu mi le-am plasat in jurul taliei lui, imbratisandu-l.
             Zayn: Sa nu mai faci asta niciodata. Niciodata!
             Zayn m-a tras mai aproape de pieptul lui, astfel incat ii puteam auzi inima batand anormal de tare. Desigur, nu numai inima lui batea ca nebuna. Si a mea era in acea stare.
             Momentul nostru a fost intrerupt de alt tunet, iar lumina s-a aprins si inchis, totul intr-o fractiune de secunda. Mi-am incrucisat bratele mai tare de Zayn, iar el m-a mangaiat usor pe cap. Ma simteam mult mai in siguranta langa el. Daca nu era sa fi fost langa mine, probabil mi-as fi omorat corzile vocale pana in acel moment.
             Liam: ok, trebuie sa facem ceva cu lumina. Sunt sigur ca e din cauza furtunii de afara. Nu e in niciun caz de la spiritism, deci, fetelor, stati calme.
             Harry: Aa, Pardon? Nu sunt numai fete care se agita!
             Louis; Haide Hazza, revino-ti!
            Harry a inceput sa ii zica lui Louis, defapt tuturor, ceea ce a simtit in momentul in care spiritul si-a facut aparitia. Am ramas socata cand mi-am dat seama ca aceleasi sentimente le avusesem si eu. Mi-am afundat capul in pieptul lui Zayn, el imbratisandu-ma mai strans, in semn de incurajare.
             Eu: Harry, taci.
             Atat reusisem sa bolborosesc in timp ce eram cu capul pe pieptul lui Zayn. Chiar daca rostisem cuvintele destul de incet, se pare ca toata lumea le auzise din moment ce imediat s-a lasat tacerea.
             Liam: Eu ma duc sa inchid tot curentul din casa, pentru a evita inca un aprins-inchis moment.
             Robin: Eu mai iau lumanari si le aprind peste tot in casa.
             Louis si Harry s-au dus impreuna cu Robin pentru a aranja lumanarile in casa, Liam a inceput sa se plimbe prin casa cautand baza de la curent, din moment ce eu nu aveam nicio idee unde se afla.
             Eu, Ellie, Niall si Zayn ne-am asezat pe canapea. In dreapta mea era Ellie, iar in stanga se afla Zayn. Niall o tinea cuprinsa pe Ellie, care se afla intr-o stare de soc continua. M-am ridicat de pe canapea, si cu toate ca si eu era speriata de moarte, am reusit sa ii ofer probabil cel mai bun discurs din viata mea.
             Eu: Ellie! *nu o baga in seama* ELLIE!! Fiinta! Totul este ok acum. Revino-ti la normal. Ce a fost, a fost. Bucurate ca nu s-a intamplat ceva cu noi, si du-te sus sa petreci cu Niall pentru asta. C’mon, totul este ok. Nu mai sta asa, si nu te mai gandi la ce s-a intamplat.
             Am mangaiat-o pe Ellie le obraji, iar aceasta s-a dezlipit de Niall pentru a-mi oferi mie o imbratisare. Am fost surprinsa de acea imbratisare, astfel, cum stateam pe chilostei, in momentul in care corpurile noastre s-au izbit unul de altul, am cazut pe spate, luand-o si pe Ellie dupa mine.
             Intinsa pe podea, cu Ellie deasupra mea, am inceput sa rad, lucru care a facut-o si pe ea sa zambeasca.
             Eu: vezi? Asa te vreau!
             Ellie s-a ridicat de pe mine, iar imediat ce a ajuns in capul oaselor, Niall i-a oferit un sarut “a la Horan”. Ma uitam la ei doi, si tot ceea ce vedeam in jurul lor era dragoste, iar asta m-a emotionat putin. Putin cam mult.
             Sarutul lor a fost intrerupt cand Liam a aparut triumfator in living, datorita faptului ca gasise de unde sa inchida curentul. Imediat dupa Liam au aparut si ceilalti, anuntand ca toata casa era lumianata de lumanari. Bineinteles, poate nu era cea mai stralucita idee de a pune lumanari peste tot, si poate nu rezistau prea mult, dar cel putin ne tineau o perioada pana gaseam lanternele si se mai calmau spiritele.
            Robin a fost prima care a spart tacerea din camera, intrebandu-ne pe mine si pe Harry ce s-a intamplat defapt acolo. Ne-am uitat unul la altul, iar apoi am inceput sa povestim despre acel fior racoros si despre felul in care degetul nostru era intepenit pe cheie.
            Louis: Shut up. You both. Enough.
            Louis avea dreptate. Nu trebuia sa mai vorbim despre ceea ce se intamplase. Si eu, si Harry ne simteam extrem de obositi in urma celor intamplate. La oboseala care o aveam eu, mi s-a adaugat deodata si o durere de cap. M-am uitat la ceas si am vazut ca era deja ora 21:36, asa ca am decis sa merg la culcare.
            Eu: Ok, nu stiu cum faceti, dar pe ploaia asta nu iese nimeni din casa. Inteles? Sunt doua dormitoare sus, fara al meu, care au paturi duble, o camera care are un pat de o singura persoana si bineinteles, canapeaua. Va hotarati singuri, eu am o durere insuportabila de cap, asa ca ma duc sa dorm.
            Harry: Si eu care credeam ca doar pe mine ma doare capul.
            Am vazut cum Niall a prins-o pe Ellie de mana, insemnand ca avea de gand sa ia o camera cu un pat dublu. Bineinteles ca asta era si logic.
            Robin: Eu dorm in camera lui Jamie! Cine e norocosul sa doarma pe canapea?     
            Liam *ridica mana*: Cred ca eu..
            Am ajuns in camera iar imediat dupa asta a intrat si Zayn dupa mine. Prin camera mea erau numai hainele lui, care stateau in dulapul meu de ceva vreme. Am luat din dulap un tricou de-al lui si m-am imbracat cu el pe post de pijama, din moment ce toate hainele erau in geamantane.
            Ne-am asezat amandoi in patul meu, si imediat am avut sentimentul ca eram intinsa pe puf. Ma simteam ca in paradis. Durerea de cap si oboseala ca prin minune se diminuasera. M-am dus mai aproape de Zayn, lipindu-mi capul de pieptul lui.
            Pana am adormit am incercat sa profit cat mai mult posibil de acel moment, stiind ca in urmatoarele seri nu voi mai avea parte de asa ceva, si, probabil, nici in restul vietii mele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu