luni, 5 martie 2012

7.


            La hotel

            Louis, Liam si Harry s-au intors la apartament si au dat buzna in camera lui zayn unde l-au vazut pe el langa pat, unde acum era intinsa Emma. Doar ca Zayn aproape adormise cand au intrat ei in camera.
            Zayn: Oh,ati venit. E si Niall cu voi?
            Liam: Nu, unde e Niall?     
            Zayn: Oooh, are treaba.
            Harry: Deci asta e fata pe care ne-ai rugat sa te ajuta sa o scoti din spital. Mate, cati ani are? E destul de frumoasa si pare destul de invarsta sa ma pot intalni cu ea. http://media.tumblr.com/tumblr_lxhj7wIjxt1r50zrd.gif
            Louis: HARRY! Fata e in starea asta si tu te gandesti numai la chestii perverse! You sexy beast! *giggle*
            Liam: Shht, mates! Nu vedeti ca doarme? Ce e in capul vostru?
            Zayn: Chiar, daca vreti sa vorbiti, afara din camera.
            Harry: Ai de gand sa faci prostii Zayn? Crezi ca te lasam singur in camera?
            Zayn: Nu ramaneam in camera. Ieseam si eu.
            Harry: Ah.
            Baietii au iesit din camera si s-au asezat in living unde au inceput sa vorbeasca despre ceea ce s-a intamplat in acea zi. Zayn le-a explicat ca nu stie de ce a zis ca Emma poate ramane in hotel la ei, si stia ca poate fi un pericol pentru ei, dar asta ii putea afecta si ei viata.
            Liam: Zayn, trebuie sa fii foarte atent. Nu stiu cum o sa o scoti de aici.
            Zayn: Totul o sa fie ok. O sa vedeti. Si daca cineva o sa intrebe cine e ea, putem foarte bine sa zicem ca e o prietena veche. O prietena din orasul meu natal, a venit sa ma viziteze.
            Louis: Si prietena asta a stat doua zile in apartamentul nostru, dormind in patul tau.
            Zayn: fiti pozitivi! Totul e ok!
            Harry: Zayn, daca nu iti place de ea pot sa ma dau eu la ea?
            Louis + Zayn : http://media.tumblr.com/tumblr_lwwlwn4blX1qdh3yl.gif No way! Stai departe.
            Harry: Ok, ok. Ziceam si euuu! http://media.tumblr.com/tumblr_lyddyoKKja1r1lfrz.gif
            Niall isi face aparitia in living, ingandurat si putin rosu in obraji.
            Liam:  ce se intampla cu voi cand iesit in oras? Gata, de acuma iesim toti, in grup. Nu se mai fac din astea.
            Harry: exact,  cand iesim separat se pare ca unii din noi isi gasesc prietene. Si nu e corect. http://media.tumblr.com/tumblr_lydfcvCo4E1r4in3d.gif
            Zayn+ Niall: SAYY WAAATTT?
            Harry: Normal ca nu recunoasteti, eu ma duc la culcare. Nighty-night.
            Louis: Harry, asteapta-ma!
            Liam+ Zayn+ Niall: http://media.tumblr.com/tumblr_lxj3t7YqGg1r40bsz.gif
            Liam: deci, Niall, pe tine ce te mai preocupa?
            Niall: Tocmai am intrebat-o pe Ellie daca vrea sa iasa din nou cu mine,de data asta fara spitale sau chestii de genul si a acceptat. Iar acum sunt emotionat. Si preocupat. Pentru ca nu stiu cum o sa reactioneze fanele.
            Zayn: Ai intrebat-o? Matee, buna treaba! Nu credeam ca o sa o faci atat de repede. Mai ales cand i-am zis ca poate veni sa stea cu Emma cand nu suntem noi aici.
            Liam: A acceptat sa stea cu Emma?
            Zayn: A zis ca daca nu deranjeaza pe nimeni, i-ar placea sa vina.
            Liam: Aww, ce dragut.
            Niall: http://28.media.tumblr.com/tumblr_lyddril5FP1r1xnw6o2_r1_500.gif Liam, Ellie e a mea. E pur si simplu adorabila fiinta aia. Am stat toata ziua si am analizat-o din cap pana in picioare. Tot am examinat.
            Liam: Te-am invatat bine, mate.
            Zayn: Stiti, eu cred ca ma duc sa vad ce pastile trebuie sa ii dau Emmei, si ma duc la somn.
            Niall: ok Zayn, nighty-night. Ma duc si eu la somn.
            Liam: E o zi lunga maine. G`night mates.
            Zayn: `night.
            Zayn s-a departat de Liam si Niall care au mai ramas putin la discutii despre Ellie.  Cand a aprins lumina din camera, Zayn a vazut cum Emma incerca sa isi scoata perfuzia.
            Zayn: Nu,nu, Emma.
            Emma: Dar nu o suport. Urasc acele. Mi-e frica de ele.
            Zayn: E ok, Emma. Nu ai de ce sa iti fie frica de ele.
            Emma: Dar asta inseamna ca trebuie sa stau cu mana intinsa toata noaptea, si e incomodabil.
            Zayn: Emma, nu trebuie neaparat sa stai cu mana intr-o pozitie, poti sa o mai muti putin din cand in cand.
            Emma: Da?
            Zayn: Da. Acum,din cate vad pe foaia de la Ellie, trebuie sa iti dau niste pastile de la medic.
            Emma: Ok.
            Zayn ia pastilele in mana si incepe sa ia cate una din fiecare si i le da Emmei sa le ia in gura. Apoi o ajuta sa se ridice pentru a le inghiti cu apa.
            Emma: Pot sa mai stau asa inca 5 minute?
            Zayn: Sigur.
            Stiind ca trebuia sa isi pregateasca patul pe canapea, Zayn trage o perna de langa Emma, ca sa o puna pe canapea dar Emma il prinde de mana.
            Emma: Zayn, stiu cat de incomod e sa dormi pe o canapea, poti dormi aici. Nu am nimic impotriva. Si m-as simti prost si ca o nesimtita daca eu as dormi in ditamai patul iar tu pe o canapea atat de mica.
            Zayn: Iti dai seama ca daca fac asta Ellie o sa ma omoare, nu?
            Emma: Nu si daca ii zic ca eu am insistat sa ramai aici.
            Zayn: *zambeste si se duce sa se schimbe in pijamale* Hei, vrei sa te schimbi?
            Emma: Da, sigur, cum ? Nu vezi cate fire am pe mine? Zici ca mai am putin si mor.
            Zayn: Pai tot ce trebuie sa fac e sa iti opresc perfuzia si sa ti-o iau de la fluturas ca sa scapi de asa numitele „mii de fire” si sa poti sa te imbraci.
            Emma: Si totusi, nu as avea cu ce sa ma schimb.
            Zayn: Daca asa e problema cea mai mare...of doamne... Emma, iti pot da ceva de la mine.
            Emma: De data asta.
            Zayn: ok, ma duc sa iau niste haine pentru tine.
            Peste cateva minute Zayn i-a adus Emmei un tricou alb, si o pereche de pantaloni trei-sferturi, cu care s-a imbracat cam greu. Cand le-a vazut i a fost rusine sa se imbrace cu ele, crezand ca nu o sa arate chiar atat de bine, si ca pantalonii vor sta foarte aiurea pe ea. I s-a dovedit contrariul, pentru ca ii statea adorabil pana si in haine barbatesti, cel putin asa a zis Zayn cand i-a spus Emma ca poate intra din nou in camera.
            Em: „O sa dorm in pat cu baiatul care mi-a gasit telefonul, si care imi da impresia  ca ma place. Astazi cu siguranta a fost cea mai ciudata zi din viata mea. Stiu ca normal nu as lasa un baiat pe care deabea il cunosc sa doarma in pat cu mine, dar,de data asta e diferit. Nu pot sa imi dau seama daca simt ceva pentru el sau nu. Probabil e prea devreme sa ma pronunt. Dar Eddie va fi tot timpul in mintea mea”      
            Emma nu a dormit toata noaptea. Se gandea daca nu cumva e prea ciudat ceea ce se intampla in momentul de fata. Inainte ca Zayn sa adoarma, l-a intrebat daca poate aprinde lampa, pentru ca ii era incomod in intuneric, iar acesta a fost de acord fara nicio ezitare. Desigur, Emma nu avea nicio problema cu intunericul, ci doar vroia sa se gandeasca cu lumina, sperand ca isi va deslusi gandurile intr-un final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu