duminică, 11 martie 2012

22.


            Ellie


            O Doamne, cat am putut rade in seara asta cu Emma. Ia sa vedem ce mai este nou pe tumblr. 
            Am deschis laptopul Emmei si am vazut ca a facut ceva cercetari despre One Direction. Nu imi venea sa cred! Avea un ditamai fanul langa ea, iar ea se uita pe net. Trebuia sa ma intrebe pe mine! Eu sunt 1D-Wikipedia! 
            Dupa cateva minute de stat singura in camera Emmei, m am hotarat sa cobor jos, sa iau totusi ciocolata din living.
            Cand am ajuns jos, am vazut lumina de la televizor, iar thrillerul la care m am uitat eu si cu Emma era dat din nou pe play.
            Ellie: Wtf Emma! Iarasi te uiti la thriller?
            Cand am intrat in living, am fost surprinsa sa il vad pe Zayn pe canapea, uitandu se speriat la TV. Credeam ca numai Emma are nevoie de o paturica cand se uita la un film de genul asta, dar, se pare ca m am inselat. Si Zayn avea nevoie de una.
            Zayn: V-v-v-ati uitat la filmul asta si mai sunteti in viata?!
            Ellie: da. Ne am uitat. Totusi, ce faci tu aici? Unde e Emma? Ce se intamplaa?!
            Zayn: Eu am fost trimis in living, Emma are secrete cu Niall, nu stiu ce se intampla.
            Ellie *poker face*: Cum adica nu stii nimic?! Cum adica Emma are secrete cu Niall? Tot nu am inteles nimica.
            Zayn *nu stia ce sa mai zica*: Frumoase pijamale. Ciocolata? *grin*
            De data asta nu am mai putut spune nu. Aveam nevoie de ciocolata, ca sa imi dau seama ce se intampla. Dupa doua minute, cand am vazut ca Zayn nu mai zicea nimica iar Emma si Niall tot nu apareau, m am ridicat de pe canapea sa ma duc sa vad ce fac ei.
            Zayn: Pleci? Stai ca vin si eu. Nu raman singur in ditamai livingul si cu pacostea asta de film pe play.
            Zayn a venit dupa mine, si mi a facut semn ca i a lasat pe hol. Cand m am uitat, nu era nimeni acolo in schimb am auzit zgomote din bucatarie. 
            Zayn: Wtf Ellie. De ce mergi asa? 
            Ellie: Misiune secreta. FBI. CIA! Shht!
            M am apropiat de usa de la bucatarie, incercand sa pandesc putin. Tot ceea ce am putut vedea a fost ca Emma si Niall stateau la masa de la bucatarie, iar Niall ii canta " You are so beautiful". Niall i a cantat refrenul, iar Emma dadea sa ii zica ceva. Nu am mai putut auzi ce vroia sa ii zica, pentru ca Zayn s a impins in mine din greseala, iar eu m am lovit cu cotul de usa, provocand un zgomot destul de mare. 
            Zayn: Scuze, scuze. 
            L am fulgerat pe Zayn cu privirea si am auzit cum Niall si Emma s au ridicat de la masa. Cand au deschis usa de la bucatarie, am vazut ca Emma era rosie la ochi si se stergea incontinuu. 
            Zayn: Ce se intampla aici?
            Niall: Ce se intampla aici?
            Ellie: Va zic eu. Am nevoie de un plasture.
            Nu stiu cum a fost posibil, dar ma zgariasem cam urat la cot. 
            Emma: Wtf, cand ai patit asta?!
            Zayn: Emma, ai plans? NIALL CE AI FACUT?!
            Emma: Pffft, nuu, normal ca nu am plans! Ce motiv as avea sa plang? Ellie iti aduc eu plasture dar mai intai trebuie sa te dezinfectezi.
            Ellie: Ma descurc si singura.
            I am lasat pe toti trei in mijlocul holului, indreptandu ma spre baia Emmei. Aveam o multime de idei in cap pentru ceea ce tocmai vazusem si auzisem. Adica, Emma stia ca il plac pe Niall. Ce era in capul ei? Sau ce era in capul lui Niall? Nu intelegeam nimica.
            Am vazut o pe Emma venind dupa mine in baie, cu toate ca i am zis ca nu am nevoie de ajutorul ei. 
            Emma: Ellie, ce ai patit?
            Ellie: Dar tu ce ai patit Emma? Ce s a intamplat acolo?
            Emma: Unde?
            Ellie: In bucatarie! De ce Niall canta refrenul ala si de ce ai plans? Doar stii ca tin la el. Ce ai de gand, Emma?!
            Emma: Nu imi vine sa cred ca ma crezi o persoana din aia! Nu s a intamplat nimica Ellie!
            Ellie: Si totusi, de ce nu te cred?
            Emma: Ellie, crezi ce vrei. Dar eu nu sunt genul ala. Si normal ca stiu cat de mult tii la el, cu toate ca deabea te ai sarutat cu el. Nu as face niciodata asa ceva. Pentru mine, tu si Niall sunteti cel mai adorabil cuplu si tu stii asta! Si mai stii ca si Niall te place la fel de mult cum il placi si tu!
            Ellie: Ok, si totusi ce s a intamplat acolo?
            Emma: scuze, dar asta nu prea pot sa iti zic. Dar vreau sa ai incredere in mine ca totul va fi bine. No worries. 
            Ellie: sa am incredere in tine?
            Emma: Da. Te rog. Nu o sa regreti.
            Cu toate ca nu eram prea sigura daca sa am incredere sau nu in ceea ce imi zicea Emma, am decis totusi sa o cred. Avea dreptate. Emma nu era genul sa se bage peste relatia cuiva. Chiar daca stiam ca era ceva la mijloc, nu voriam sa analizez in acea seara, asa ca am pus deoparte subiectul asta, iar cand am iesit din baie impreuna cu Emma i am gasit pe baieti in living, uitandu se amandoi film.
            Emma si Ellie *nu le au observat*: BAAAAM!
            Amandoi au tresarit pe canapea, iar Niall, cu toate ca se speriase, a inceput sa rada. M am asezat pe canapea langa Niall, iar el m a cuprins si m a sarutat pe frunte. Cu toate ca adoram sa ma sarute, tot ma gandeam la ceea ce s a intamplat intre el si Emma. Vazandu mi privirea nelinistita s a apropia de urechea mea si mi a soptit sa nu ma ingrijorez, pentru ca nu se intamplase nimic.
            Pentru ca am promis ca nu o sa aduc vorba despre ceea ce s a inamplat in acea seara, mi am lasat capul pe pieptul lui, iar el a inceput sa se joace in parul meu. M am uitat spre Emma, iar ea statea langa Zayn, amandoi sub paturica. Se vedea ca Emma era moarta de somn, dar totusi statea treaza. 
            Dupa ce filmul s a terminat in sfarsit, nu m a mirat faptul ca Emma a adormit cu capul pe umarul lui Zayn. 
            Ellie: Fiinta asta adoarme peste tot! Scuze Zayn. O trezesc acuma.
            Zayn: Nu, nu. E ok. 
            Ellie: Dar...
            Zayn: Mai las-o cateva minute. Cred ca Niall vrea sa vorbeasca cu tine. 
            M am uitat la Niall, care mi a facut semn sa merg cu el pana in bucatarie.
            Niall: Ellie, ce faci maine?
            Ellie: Nimic. De ce?
            Niall m a intrebat daca vreau sa ma intalnesc cu el maine, in timpul lui liber. Cu toate ca inca ma gandeam la ceea ce se intamplase in bucatarie in acea seara, i am zis lui Niall ca mi ar face placere sa ies cu el. Cand mi a auzit raspunsul, Niall a schitat cel mai mare zambet al lui, iar dupa m a sarutat.
            Simteam ca o sa mi se topeasca picioarele in timpul sarutului. Oricat de suparata as fi fost pe el, sau banuitoare, nu puteam rezista prea mult pentru ca Niall era prea adorabil ca sa fii suparata pe el prea mult timp.

            <3


            ...


            Pentru ca nu imi mai putem tine ochii deschisi, m am sprijinit de umarul lui Zayn, iar dupa m am uitat la el sa vad daca e ok cu asta sau daca il deranjeaza. El si a intors capul spre mine si mi a zambit. Am luat asta ca pe un "E ok.".

            •Peste cateva minute•

            Em *dormea* : " Wtf? De ce se joaca Ellie cu parul meu?!"
            Am deschis ochii si eram gata sa ii arunc o privire creepy lui Ellie, dar m am oprit in momentul in care am vazut ca defapt Zayn se juca cu parul meu.
            Zayn: Oh, scuze, te-am trezit?
            Eu: Um, nu. Not really. 
            Ma simteam prost pentru ca am adormit. Si eu care ma straduiam sa nu dorm. Emma esti o idioata. Adormi peste tot! 
            Eu: Scuze ca am atipit pe tine/umarul tau. Nu a fost cu intentie.
            Zayn: E ok. Si oricum stiam ca o sa adormi. Adica, pareai a fi obosita. Deci, se poate zice ca am stiut in ce ma bag.
            Eu: Ooh! Inteleg.. Um, unde sunt Ellie si Niall?
            Zayn: Au parte de romance. 
            Eu: Serios?!
            Zayn: Um, nu stiu sigur. Asa cred. 
            Eu: Sper doar ca Niall sa nu primeasca o palma de la Ellie..
            Zayn: De ce sa primeasca palma?
            Eu: Ellie crede ca s a intamplat ceva intre mine si Niall in bucatarie..
            Zayn: Si, s a intamplat?
            Eu: NU! Normal ca nu! Nu fac eu chestii din astea.. Ar fi nedrept!
            Zayn *zambeste*: Si i ai zis asta lui Ellie?
            Eu: Da.. Dar nu ma crede.
            Zayn: Atunci trebuia sa ii zici fiecare detaliu de la ceea ce s a intamplat acolo.
            Mi am lasat privirea in jos, pentru ca nu puteam face asta. Nu ii puteam zice lui Ellie. Pentru o clipa am vrut sa ii zic lui Zayn, dar dupa am zis ca poate, o sa se supere Niall.
            Eu: Umm, nu prea pot.
            Zayn s a uitat la mine cu o privire curioasa si astepta sa ii zic macar lui ceea ce s a intamplat. Si eu vreau sa ii zic! Dar.. Ok, poate nu o sa se supere... Si totusi, daca se supara?
            Eu: Argh. Scuze, dar nu pot sa iti zic nici tie.
            Zayn: Si acuma inteleg de ce e Ellie suspicioasa..
            Eu: Adiica? Ce vrei sa zici, mister "Imma bradford bad boi?" *rade*
            Zayn: Nuu! Doar nu ai auzit si tu aia!
            Eu: Pft.. Nuu, normal ca nu! Nu stiam de fraza asta pana mi au zis Louis si Harry despre ea.
            Zayn: Si ei care mi au promis ca nu o sa mai zica chestia aia..
            Eu: Totusi, cand mi au zis, au incercat sa iti imite accentul. Nu le-a iesit prea bine.. Vrei sa spui fraza? Adica, te rog frumos.
            Zayn: No way! No. No. No. All the way no.
Eu: Haidee! E doar o fraza! Te roog!
            Dupa inca cateva minute in care l-am rugat pe Zayn sa isi spuna faimoasa fraza, se pare ca l am convins. Prima data a spus fara nici o tragere de inima si fara niciun sunet rap. Mi am adus aminte ca Louis adaugase un "Yo" la sfarsit si suna mult mai bine. L am facut pe Zayn sa zica si acel "yo", plus putin rap si totul a fost perfect. Perfect pentru ca am inceput sa rad, doar ca nu stiu exact de ce. Cand Zayn a vazut ca am inceput sa rad, si a lasat capul in jos pentru ca se rusinase. 
            Em: " fuck. Nu mai rade Emma! Repede, fa l si pe el sa rada!"
            M am oprit din ras, si am incercat in toate modurile posibile sa il fac sa rada. Cand eram gata-gata sa renunt la ideea mea pentru ca nicio solutie nu functiona *aveam impresia ca e imun la ras*,  nu stiu ce am zis, dar Zayn a izbucnit in ras. 
            Puteam zice ca eram mandra ca l am facut sa rada, si tot ce stiu e ca am inceput sa rad si eu cu el. Dupa, conversatia noastra era relatata la faze comice, si muream de ras amandoi. 
            Intr un final, au aparut si Ellie cu Niall in camera. Ne au gasit cum ne au lasat, adica amandoi pe canapea, sub paturica mea, doar ca de data asta radeam ca doi idioti.
            Niall: what the...
            Ellie: Emma, parca dormeai...
            Niall: se pare ca nu mai doarme...
            Ellie: cine stie in ce conditii s a trezit...
            Niall: Zayn poate fi cam pervers uneori, daca asta ajuta..
            Ellie: Si Emma e la fel..
            Eu cu Zayn nu am comentat nimica, ci doar stateam pe canapea si radeam de comentariile care le faceau Ellie si Niall *continuau sa faca comentarii perverse despre ei doi*. Pana la urma, Niall i a zis lui Zayn ca trebuie sa plece, pentru ca maine trebuiau sa faca nu stiu ce interviu. 
            Ellie si cu mine i am condus pe baieti, eu si Zayn imbratisandu ne de ramas bun iar Ellie avand parte de un sarut pe frunte. Awe, mi se urca inima pana in gat cand ii vedeam pe Ellie si pe Niall.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu