marți, 6 martie 2012

9.


~In bucatarie, in timp ce Emma se spala pe cap~


            Liam: De ce nu ai lasat-o pe Emma sa puna prajiturile pe geam?
            Niall: Te-ai uitat afara? Sa vezi ce e?
            Harry: Ce e?
            Niall: Deabea am putut intra in hotel, pentru ca s-au adunat fanele.
            Zayn: Ooo,da, acusi trebuie sa plecam sa semnam posterele lor.         
            Louis: Aproape am uitat.
            Niall: Nu puteam sa o las pe Emma sa se uite pe geam si sa vada o multime de fete care au pancarde cu numele noastre si care striga „One Direction”sau „We love you Louis” si chestii de genul asta.
            Louis: Au strigat asta?  Awe, ce dragute *se duce spre fereastra de la bucatarie sa strige „I love you too girls”, dar e oprit de gelozia lui Harry*
            Liam: Bine ca ai oprit-o tu, Niall. Daca era dupa noi, Emma deja stia ca suntem One Direction, si nu am mai fi avut ocazia sa o cunoastem pe adevarata Emma.
            Zayn: Totusi, am avut dreptate cand am zis ca Emma nu stie ca suntem cantareti, nu?
            Harry: Da, Zayn, ne pare rau ca ne-am indoit de ceea ce ai zis tu.
            Zayn: Eh..
            Niall: Deci, acuma putem manca?
            Liam: Niall, mancarea e demult gata.
            Niall: Nu mancarea! Prajiturile!
            Louis: Eu zic sa o asteptam pe Emma.
            Zayn: Avand in considerare de cand este in baie, probabil ca deja se usuca pe cap.
            Louis: Nu uita sa o suni pe Ellie sa vina intr-o ora cam asa pe aici, ca acusi trebuie sa plecam.
            Zayn: Ok.
            Baietii au inceput sa vorbeasca chestii normale, despre viata lor, astfel, atunci cand intra Emma in bucatarie sa nu auda cumva vreo convorbire despre fane sau despre One Direction.  De asemenea, Niall a venit cu ideea ca pana sa vina Emma din baie sa pregateasca masa.
            *Ei nu vroiau ca Emma sa stie despre One Direction pentru ca vroiau sa o cunoasca pe adevarata Emma, si ca aceasta sa nu le ofere tratament special sau ceva de genul.”
           

            ~In baie~
            Em: „Uf, ce bine e sa ai parul proaspat spalat si uscat! E atat de moale de la samponul care il au baietii. Ma bucur ca sampoanele lor sunt unisex, si nu numai pentu barbati. Nu prea inteleg diferenta intre ele, dar in fine! Sper ca nu au mancat din prajituri fara mine! Totusi, nu i-am raspuns lui Ellie la telefoane. Ar trebui sa ii dau macar un mesaj sa ii zic ca sunt ok. Dar mai intai trebuie sa ma duc sa ii ajut cu pregatirea mesei. Deabea astept sa gust mancarea care a facut-o Liam. Sunt curioasa cum gateste un baiat. Tata nu a gatit niciodata, iar Jamie... Jamie are 5 ani.”
            Am iesit din baie, iar in bucatarie se auzeau cum erau puse farfurii pe masa. Am dat fuga in bucatarie si am inceput sa scot si eu furculitele si cutitele si am asezat servetelele pe masa (astea fiind singurele lucruri care nu au mai fost facute).
            Liam a pus pe masa mancarea care a facut-o, iar cand am gustat-o nu m-am putut abtine sa nu il felicit din toata inima. E un bucatar grozav. Speram ca si tatal meu sa imi faca odata surpriza si sa gateasca in felul asta. In timpul mesei, baietii m-au intrebat lucruri despre viata mea.
            Harry: Emma, cati ani ai?
            Eu: 17.
            Niall: Ti-a distrus visele, mate.
            Eu: Ce vise?
            Niall: credea ca ai 20 si ceva de ani. Lui Harry ii place sa se intalneasca cu persoane mai invarsta decat el.
            Zayn: Ok. La ce liceu?
            Eu: La Liceul de Arte.
            Liam: Punct ochit. Punct lovit.
            Eu: Ah?
            Liam: Zayn = arta ; Tu = arta.
            Harry: Haha.
            Eu: Ooo,tare. Vreau si eu sa iti vad schitele, daca vrei sa mi le arati.
            Louis: Defapt, nu le arata nimanui.
            Zayn: Nu e adevarat, o sa ti le arat.
            Niall: Zayn, vreau si eu sa le vad.
            Zayn: Nu.
            Zayn: Nu vrei sa stii..
            Asta a fost ultima convorbire pana am terminat de mancat ceea ce a pregatit Liam. La masa, ne-am asezat asa: Louis-> Harry-> Niall -> Eu -> Zayn -> Liam.
            Eu: E timpul sa aduc prajiturile.
            Louis: Yaay! Coooookiesss!
            Niall: Prajituri care sunt facute in casa, si nu cumparate de la magazin! *Niall & Louis*
            Am pus prajiturile intr-un bol mai mare, si le-am pus pe masa. Niall a fost primul care a luat din bol si a mancat prajitura din doua inghitituri.
            Niall: Emma, sunt geniale! Geniale! GENIALE!
            Zayn: Mai trebuia pus faina *rade*
            Eu: Zayn..esti cam...curat,nu ti se pare?
            Zayn: Nu,nu..deloc. *rade*
            Harry: Louis ai mancat prajituri facute de Emma?
            Louis: Nu, astept sa imi dai tu.
            Harry: http://media.tumblr.com/tumblr_lvgedhQAAr1qm1xo7.gif Here, baby *ii da o prajitura*
            Zayn *sopteste la ureche*: Nu te speria, asa se distreaza ei. Defapt, cam toti facem asa.
            Deci, dupa baietii, prajiturile mele erau geniale. Dar, dupa mine, mai trebuia muncit la ele putin. Puteam face mai bine de atata.
            Louis: Emma, noi trebuie sa ne ducem sa ne intalnim cu cineva, sper ca nu te superi.
            Eu: Aa, nu, e ok. Adica, nu trebuie sa stati in casa pentru ca sunt eu aici. Nu?
            Zayn: Ne-am gandit ca o sa te plictisesti singura, asa ca am chemat-o pe Ellie sa stea cu tine, sper ca e ok.      
            Em:” Mai mult decat ok! Astfel nu o sa ma omoare ca nu i-am raspuns la telefoane toata ziua!” 
            Eu: E perfect! Multumesc mult, pentru tot. Chiar va multumesc. Nu stiu cum o sa ma revansez fata de voi.
            Niall: Stiu eu cum! Mai multe prajituuuuri!
            Eu: Ok, Niall, mai multe prajituri atunci. *rade*
            Dupa asta, fiecare s-a dus in camera lui pentru a se pregati de plecare. Eu m-am asezat pe caneapeaua din living, unde m-am intins putin. Nu stiu cand au plecat, pentru ca imediat ce m-am intins pe canapea am adormit. Probabil din cauza pastilelor.


            ~In timp ce Emma dormea~

            Zayn era in camera lui si se uita in dulap dupa ceva de imbracat.
            Zn: „Mi se pare mie, sau se aude bazaitul unui telefon? Al meu e dat pe general, deci nu e al meu. Oh, probabil e al Emmei! Cred ca e in geanta ei. Nu e frumos sa caut in geanta cuiva asa ca am sa ii iau geanta cu totul sa ia ea telefonul de acolo.”
            Zayn iese din camera cu geanta ei in mana si se duce in living, unde a gasit-o pe Emma adormita pe canapea.
            Zn: „Awe, a adormit. Mai bine o las sa doarma, cred ca e din cauza pastilelor.” *da sa plece din living* „Totusi, daca o las aici, cand o sa iasa ceilalti o sa o trezeasca. Mai bine o iau si o duc in pat.”
            A pus geanta Emmei pe fotoliul din living, si incercand sa nu o trezeasca, a luat-o in brate, indreptandu-se spre camera lui. Intre timp, Louis iese din camera lui:
            Louis *striga*: Haarrryy...
            Zayn *isi intoarce capul spre el si mimeaza* : Shut up, she’s sleeping. http://26.media.tumblr.com/tumblr_ly47mtV0G41r960ybo1_250.gif
            Louis *sopteste*: Sorry.
            Deoarece era cu Emma in brate, nu putea deschide usa de la camera lui, asa ca i-a facut semn lui Louis sa vina sa il ajute cu usa. Prima data Louis a avut impresia ca Zayn vrea sa faca prostii cu Emma, in timp ce ea doarme, asa ca i-a aratat spre ceas, dandu-i de inteles ca nu mai avea timp pentru asa ceva. Zayn si-a dat capul pe spate si ii venea sa il stranga pe Louis pentru ca se gandea la chestii de genul asta. Pana la urma a venit si i-a deschis usa, si a pus-o pe Emma pe pat, aducandu-i si geanta langa pat. Apoi a luat un biletel pe care i-a scris ca ei au plecat in oras,ca au chemat-o pe Ellie sa stea cu ea si ca a primit un apel, iar telefonul ei era in geanta. Ca sa nu creada ca e de la altcineva, s-a semnat pe foita si a iesit din camera pentru a se pregati de plecare.
            Inainte sa iasa din apartament, Zayn a sunat-o pe Ellie:
            Zayn: Buna  Ellie, sunt Zayn.              
            Ellie: A-a-a-a-aaa, buna.
            Zayn: Ellie, stiu ca nu te-am anuntat din timp, dar trebuie sa mergem sa semnam niste postere, defapt sa ne intalnim cu fanii si Emma o sa ramana singura. Poti veni tu sa stai cu ea?
            Ellie: Sigur.                                           
            Zayn: Ok, in cat timp poti fi aici?
            Ellie: In 10 minute.
            Zayn: Ok, te asteptam.
            Zayn a sunat la receptionera hotelului si a anuntat venirea lui Ellie, pentru ca garzile sa o lase inauntru, sa nu fie confundata cu celelalte fane. Dupa 10 minute, a aparut Ellie in apartament.
            Ellie: Doamne, ati vazut ce e afara?
            Harry: Yeah, deja ne-am cam obisnuit.
            Ellie: Nu stiu cum rezistati, dar eu deabea mi-am auzit propriile ganduri printre atatea tipete.
            Zayn: Te obisnuiesti cu asta. Ellie, noi, toti, vrem sa te rugam sa nu ii zici Emma ca noi suntem  One Direction. Din cate am observat ea nu stie nimica despre asta, si noua ne face placere sa stam cu cineva care nu stie de existenta trupei.                             
            Niall: De asemenea, sa nu o lasi langa geam,tv, sau radio, sau oriunde am putea aparea noi.
            Ellie: Ok, am inteles, cu toate ca suna ciudat, inteleg de vreti sa faceti asta.
            Louis: Multumim Ellie. Ma bucur,defapt ne bucuram ca v-am intalnit pe voi. Sunteti niste persoane deosebite.
            Niall: Ti-am zis eu ca nu esti o fana obisnuita, pentru noi. Apropo, vezi ca Emma a facut prajituri. In caz ca vrei una...defapt, stai, mai sunt prajituri?
            Liam: Nu. Vina lui Zayn!
            Zayn: http://media.tumblr.com/tumblr_lwwlwn4blX1qdh3yl.gif  Ok, vina mea! Sa mergem, nu mai avem timp. Stiti doar ca o sa ne opreasca si fanele ceva timp.
            Niall: Paa Ellieee!
            Ellie: Bye, guys!
            Ellie: „Nu credeam ca o sa intru vreodata in apartamentul One Direction. Daca nu era Emma nu as fi ajuns aici.” *primeste un mesaj*
            ~Niall: You’re beautiful~
            Ellie: „O, doamne! Pot tipa? Imi vine sa tip de fericireee! Jgnsjga!!! Unde e Emma? „
            Ellie a inceput sa caute prin toate camerele, a dat de bucatarie, camera lui Harry, Niall si apoi a lui Zayn, unde a vazut-o pe Emma dormind linistita.
            Ellie: „Ohh, ce draguut! Si, Emma avea dreptate. Zayn deabea daca incapea pe canapeaua aia. Si ea doarme in ditamai patul!”
            Desi vroia sa o trezeasca pe Emma sa stea cu ea si sa ii zica cat de entuziasmata era, si-a dat seama ca daca o trezeste si ii zice ca e bucuroasa ea o sa o intrebe de ce e asa de fericita. Iar Zayn a rugat-o pe Ellie sa nu pomeneasca de 1D. Deci trebuia sa taca din gura pana Emma se trezea. Dar daca nu se terzea pana vin baietii? Daca se trezea deabea a doua zi dimineata? Ea statea singura, si se plictisea?
            Ellie: „Haide Ellie, gandeste. Esti intr-un apartament in care ti-ai dorit tot timpul sa fii. Si baietii nu sunt aici iar Emma doarme. Deci, gandeste-te repede. Ohh, poate nu e politicos, dar poti examina camera lui Niall! GO, GO, GOOO!”
            A iesit din camera lui Zayn cat ai zice „peste” si a intrat din nou in camera lui Niall. Cum si-a dat seama care era camera lui Niall? Simplu, avea foarte multe pungi de la Nandos in cosul de gunoi din camera. Se pare ca nu si-a prea personalizat camera. Avea pe noptiera castile de la Beats si cateva haine imprastiate.
            Ellie: „Mno, Ellie, nu stiu ce te asteptai sa gasesti aici. Si sa stii ca e urat din partea ta sa intri si sa cauti ceva prin camera cuiva, fara permisiune. Iesi mai repede de aici. Deja ma simt ca o proasta.”
            Cu toate ca deabea mancase, Ellie a hotarat ca macar pana se trezeste Emma o sa isi ia cateva gustari din frigider si o sa deschida televizorul.
            Cand a deschis frigiderul, a gasit o gramada de mancare, incat avea impresia ca e intr-un supermarket. Avea acolo tot ceea ce isi dorea, dar, din politete si-a luat doar un Twix si o doza de Cola.
            Ellie: „Stii, acuma profit de momentul asta. Ca Emma e la hotel la ei. Dar cand o sa plece de aici, ce o sa se intample? Oare o sa mai aibe contact unul cu celalalt? Sau o sa mai am parte de acea intalnire cu Niall? Ce o sa se intample cand ei o sa fie in turnee? Sau cand o sa fie plecati din tara cu lunile! Daca fanele o sa afle ca am fost  in hotel la ei si Emma a dormit cu Zayn in pat, oare o sa primim acelasi tratament care l-au primit fetele care au fost invitate pe scena de catre baieti? Pentru ca fetele alea erau simple fane. Ooo, doamne. Ce o sa se intample oare?”
            Stresata, Ellie si-a mai luat din frigider inca doua Twix-uri si inca o doza de Cola. A plecat din bucatarie si s-a trantit pe canapeaua din living, cautand cu privirea telecomanda de la televizor. In loc de telecomanda a dat de PS3 si jocul Guitar Hero.
            Ellie: „O, doamne, in sfarsit o sa joc Guitar Hero, singura! Nu am facut asa ceva niciodata. YAY! Party hard! „
            Ellie a deschis play station-ul si a jucat Guitar Hero pana cand s-a trezit Emma. A vrut sa ii zica de ceea ce s-a gandit ea *ce se v-a intampla dupa ce o sa plece acasa, si daca v-a mai tine legatura cu Zayn. Dar tot ii aparea in minte privirea rugatoare a lui Zayn, si renunta la toate ideile ei...*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu