duminică, 18 martie 2012

39.


            Sambata, 16 Iunie


             Pe la ora 9 dimineata m-am trezit, iar in momentul in care mi-am intors privirea, am vazut ca locul in care a fost Zayn, era acum liber.
             M-am ridicat din pat, mi-am pus pe mine tricoul lui *care era aruncat pe scaunul de la birou* si o pereche de pantaloni scurti, iar apoi am coborat jos. Am intrat mai intai in baie, aranjandu-mi putin parul din moment ce era in toate directiile. Dupa 5 minute de stat in baie, m-am indreptat si spre urmatoarea oprire, adica bucataria unde eram convinsa ca il voi gasi pe Zayn.
             M-am uitat din jur imprejur in bucatarie, dar nu era nicaieri. In schimb, am vazut cum cafeaua era facuta, si am simtit nevoia de a bea una. Astfel, am luat cana mea preferata din toata colectia si mi-am pus niste cafea in ea. M-am uitat pe geamul din bucatarie si am vazut cum razele soarelui patrundeau in casa, dandu-mi de inteles ca nu v-a fi nici urma de ploaie.
             Gandurile mele s-au evaporat in momentul in care am auzit cum latra Blu afara. Am iesit din bucatarie, inca avand in mana cana cu cafea, si m-am indreptat spre usa care ducea in curtea din spate. Se parea ca atunci cand intrasem in baie nu observasem ca usa aceea era deschisa.
             Zayn: Morning!
             Eu: G’Morning..
             Zayn era in curtea din spate, avand pe el doar pantalonii lui si se juca cu Blu. Imediat ce am vazut abdomenul lui mi-am adus aminte de ceea ce se intamplase aseara, si am simtit cum obrajii mi se inrosesc, asa ca am lasat capul in jos.
             Mainile lui Zayn mi-au atins soldurile, iar imediat am intrat intr-o “imbratisare de dimineata”. L-am imbratisat si eu cu o mana, din moment ce in cealalta aveam cafeaua mea. Zayn mi-a oferit un sarut moale pe frunte, iar apoi si-a indreptat ochii spre mine.
             Zayn: Planuri pe astazi?
             Eu: Doar o intalnire cu profesoara de drama la ora 2pm. Tu?
             Zayn: Interviuri, ca de obicei. Totul pana la ora 5-6 pm.
             Am inceput amandoi sa vorbim despre planurile noastre, si ma bucuram ca nu mentionase nimic despre cele petrecute aseara, pentru ca sigur m-as fi simtit aiurea.
             Zayn: La 11am ar trebui sa fiu deja la un interviu.
             Mi-am intors capul, uitandu-ma spre ceasul din casa, si am vazut ca era deja 10:16am. Zayn mi-a luat cana de cafea din mana, luand o gura din ea iar apoi intrand in casa cu ea.
             Eu: Zayn! Give it back!
             L-am vazut pe Zayn dand din cap in semn de nu, iar apoi am intrat si eu in casa, mergand dupa pasii lui.
             Zayn: Nu iti face bine atat de multa cafea.
             Eu: Dar tu ai facut cafeaua! Plus ca nu am baut mult, doar cateva guri..
             Zayn: Cate cafele ai baut saptamana asta?
             Mi-am lasat privirea in jos, pentru ca avea dreptate. In fiecare dimineata imi faceam ditamai cana de cafea, lucru care nu il faceam inainte. Pe fata lui s-a asezat un zambet triumfator, iar apoi mi-a lasat cana pe masa din bucatarie. Stia ca ma atragea cana aia! A lasat-o anumita acolo! Damn.
             L-am vazut cu coada ochiului cum a iesit din bucatarie, indreptandu-se spre baie. Pentru a-mi alunga gandul diabolic de a termina cafeaua, m-am dus in camera mea unde m-am schimbat in haine normale, haine in care aveam de gand sa merg si la scoala in acea dupa-amiaza.
             Cand am coborat din nou jos, l-am vazut pe Zayn deabea iesind din baie, butonandu-si telefonul.
             Zayn *butona telefonul*: Hei, Emma, trebuie sa plec, vrei te rog sa…
             Eu: Iti dau tricoul? *i-l intinde*
 Zayn *ridica capul din telefon si zambeste*: Exact.
             Zayn a luat tricoul din mana mea, iar apoi m-a sarutat. I-am auzit deodata telefonul sunand, si ca de obicei Bow Chicka Wow Wow si-a facut prezenta pe fundal. Amandoi am zambit la amintirile de aseara iar apoi Zayn a raspuns la telefon.
             Zayn: Da Harry. *pauza* Nu. *pauza* Sunt la Emma. *pauza si zambeste* Nu e adevarat. *pauza* Ok. *inchide* Emma, imediat vine Harry dupa mine.
             Am zambit, iar apoi l-am simtit pe Blu la picioarele mele, tanjind dupa putina afectiune. Ne-am indreptat amandoi spre el, incepand sa il mangaiem si sa il cicalim putin. Imediat a intra si Blu in jocul nostru.
             Peste cateva minute am auzit cum o masina a parcat in fata casei iar apoi telefonul lui Zayn a sunat din nou si dupa cum am crezut, era Harry.
            Zayn: Ok babe. Ne vedem mai tarziu. *o saruta*
            Eu: Ok. Have fun.
            Zayn mi-zambit iar apoi s-a indreptat spre usa de la intrare. Am mers si eu in spatele lui pentru a incuia usa, iar deodata l-am vazut cum s-a intors spre mine, lucru care m-a facut sa ma izbesc putin in el.
            Zayn: By the way, I love you and last night was amazing. I couldn’t wish for better!
            Zayn a schitat un zambet iar apoi si-a lipit din nou buzele de ale mele. Imi simteam obrajii rosii, din cauza amintirilor din capul meu.
             Am auzit un claxon de afara, lucru care ne-a facut pe amandoi sa ne departam. Zayn a deschis usa, facand ca acum sa fie vizibil acel Range Rover. L-am vazut pe Harry la volan si i-am facut rapid din mana, el raspuzandu-mi cu aceeasi moneda.
            Peste doua ore am intrat si eu in masina mea, pregatita sa ma reintalnesc cu profesoara de drama si cu grupul, decisa ca de data asta sa nu intarzii nici macar o secunda!
            Cum era de asteptat, am nimerit peste un trafic nebun, lucru care m-a facut sa ajung la liceu cu ceva nervi in mine. Am intrat in sala de spectacol si i-am vazut pe majoritatea asezati pe scaune. M-am asezat si eu pe un scaun langa Jamie.
            Jamie: Te-am asteptat aseara la petrecere.
             Din vocea lui mi-am dat seama ca nu se simtea chiar atat de bine. Probabil avea o durere insuportabila de cap.
             Eu: Well, nu am mai putut veni.. Am stat acasa.
             Jamie: Acasa? Acasaa?! Emma, castigi un ditamai premiul si tu stai acasa?!
             Jamie si-a pus mana la cap, de durere probabil. Pret de cateva secunde si-a lasat privirea in jos, iar imediat ce si-a mai revenit mi-a oferit o privire care cerea explicatii.
             Eu: Nu am mai putut veni pentru ca am ramas cu prietenul meu. Multumit?
             Jamie: A venit Zayn? *face o fata cicalitoare*
             Eu: Oh, shut up!
             L-am impins din joaca pe Jamie iar el a schitat un zambet copilaresc. Am auzit cum usa salii de spectacol a fost deschisa, iar tocurile profesoarei au facut pe toata lumea sa taca. Imediat ce a ajuns in fata noastra, s-a uitat la fiecare, incercand sa observe cine lipsea. Se pare ca lipseau numai 4 elevi, iar din cate imi zisese Jamie acei 4 nu au putut ajunge la scoala din cauza durerii de cap. Ma pufnea rasul, dar am ales sa imi tin rasul pentru alta data.
             Profesoara: In primul rand, vreau sa va felicit pentru premiul castigat. Dupa munca care ati depus-o, ati meritat acel premiu. De asemenea, v-a trebui sa va comunic niste schimbari, de care am aflat si eu deabea ieri, dupa ce ati primit premiul.
             Dupa ce profesoara ne-a zis modificarile, cativa dintre noi au inceput vorbeasca neincetat in sala bucurandu-se de ele, eu fiind singura care vroiam sa ies din acea sala si sa ajung la Ellie acasa, pentru a putea plange pe umarul ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu