marți, 13 martie 2012

26.

            Peste cateva minute

            Eu: Gata! Ai un bandaj curat.
            Zayn: merci.
            Eu: nici-o problema.
            Am iesit amandoi din baie, si i am vazut pe ceilalti stand pe canapea, avand o intrunire serioasa. 
            Eu: care e subiectul?
            Niall: Zayn.
            Zayn: oh, shut up. 
            Eu: vrea cineva cafea?
            Toti: Da!
            Eu: super. Ellie hai sa ma ajuti.
            Ellie s a ridicat de langa Niall si a venit dupa mine in bucatarie. Cand a intrat, a inchis usa dupa ea. M a ajutat sa gasesc cafeaua, zaharul si laptele, care au fost puse in dulap de catre Louis si Harry.
            Ellie: imi zici si mie ce s a intamplat aseara?
            Eu: pai am zis mai devreme.
            Ellie: zayn nu a zis ce facea acolo la ora aia?
            Eu: A zis ceva gen ca nu putea dormi, si s a dus sa bea un pahar cu apa. Atat.
            Ellie: si tu cum de ai aparut in bucatarie?
            Eu: MAGIE ELLIE, MAGIE! Tocmai iesisem din cada cand am auzit cum s a spart paharul, asa ca m am dus sa vad ce s a intamplat. Nu poti sa iti imaginezi cate erau in capul meu inainte sa intru in bucatarie. Aveam impresia ca se afla acolo tipa din The Grudge. Dar abdomentul lui Brad Pitt m a facut sa vin la realitate.
            Ellie: Serios, Emma? Abdomentul lui Brad Pitt?
            Eu: tu vorbesti? Si tu ai fi facut la fel!
            Ellie: Ne, ne. Pe mine m ar fi salvat abdomenul lui Niall.
            Am inceput sa rad de ceea ce a zis Ellie, iar dupa am pus cafeaua in canite.
            Ellie: totusi, din cate am vazut pe net, si Zayn are un abdomen superb..
            Eu: pe net.. Tocmai l ai vazut in realitate. Cred ca trece de gradul superb.
            Ellie: Da.. Totusi ma mira faptul ca Harry nu e dezbracat.
            Eu: De ce sa fie dezbracat?!
            Ellie: pentru ca asta e obiceiul lui..
            Eu: O DOAMNE! *striga catre baieiti* cafeaua e gata! *ii sopteste lui Ellie* de ce ma simt ca si o chelnerita?
            Ellie: poate pentru ca ai facut pe una in dimineata asta?
            Eu: seems legit.
            Baietii au venit si ei in bucatarie, luand fiecare o cafea. Niall si a luat si el una de pe masa, dar s a dus sa vorbeasca nu stiu ce cu Zayn, iar Ellie a ramas cu mine.
            Eu: si, totul e ok intre tine si Niall?
            Ellie: Nu cred ca poate fi mai bine de atat.
            Eu: Awe, ce dragut!
            Ellie: Dar tu? Ce ai de gand sa faci? Ce planuri ai?
            Eu: Adica? 
            Ellie: pe cine ai de gand sa cuceresti?
            Eu: Ooh, pai ma gandeam ca poate o sa intalnesc pe cineva la munte si o sa il dau pe spate cu abilitatile mele la ski. Un plan destul de bun, nu?
            Ellie: cred ca deja stiu pe cine ai dat pe spate..
            Eu: pe cine?
            Ellie: aaa.  Pe nimeni! Adica, pe mine! Normal. M ai lasat cu gura cascata cand ai coborat partia ieri.
            Eu: Ok...
            Liam *vine langa Ellie*: hei, ce ziceti sa mergem in seara asta la un restaurant?
            Ellie: eu speram sa mergem la piscina aia special amenajata..
            Liam: acolo o sa mergem dupa ce luam pranzul. 
            Ellie: ok. Eu zic sa mergem.
            Eu: piscina? Restaurant?
            Liam: oh, Emma, o sa vezi tu!
Ellie: oricum e si ea de acord, nu, Emma?
            Eu: Whatever. Ma duc sa ma schimb.
            M am dus in camera mea si m am schimbat in haine ceva mai groase, din moment ce imi era frig in pijamale. Dupa ce m am imbracat, mi am dat seama ca daca ei vor sa mearga la piscina, eu nu am un costum de baie. Adica, de unde sa stiu eu ca o sa merg la inot? Eu am venit la munte!
            Am iesit din camera si am vazut o pe Ellie in camera ei si a lui Niall, cautand ceva prin dulap *avea usa deschisa*.
            Eu: ce cauti?
            Ellie: costumul meu de baie.
            Eu: adica tu stiai ca o sa ai nevoie de el?
            Ellie: banuiam.
            Eu: super. Atunci, sunt singura care nu are costum de baie?
            Ellie: Emma, poti sa iti iei si lenjeria pe tine, nu cred ca si ar da seama cineva ca nu e costum de baie...
            Eu: Serios Ellie? Serios?!
            Ellie: nee.. Ziceam si eu.. Tine, ai noroc ca mi am luat doua costume cu mine. *ii arunca un costum de baie*
            Eu: destinul, Ellie.
            Ellie: se poate zice si asa..
            Am iesit din camera lui Ellie si l am vazut pe Niall  indreptandu se sprea ea. *spre camera*.Mi am lasat costumul de baie in dulapul meu, si m am dus in living unde Harry ne a anuntat ca v a gati el cu Louis pranzul. 
            Liam: atunci gatesc eu micul dejun?
            Louis: noua ne convine..
            Zayn: stai ca vin si eu sa te ajut.
            Zayn s a ridicat de pe canapea si s a dus cu Liam in bucatarie, i ar eu m am asezat in locul lui, adica langa Harry. 
            Harry: ce faci gropite?
            Eu: inghet de frig. Tu?
            Harry: boo-bear, da i Emmei hanoracul ala de langa tine.
            Louis: dar..
            Harry: stiu. Asta e si ideea. *era hanoracul lui Zayn*
            M am incruntat la convorbirea dintre Harry si Louis, dar am acceptat  hanoracul din moment ce imi era lene sa ma duc pana in camera sa imi iau altceva. Am cautat o cu privirea pe Ellie, dar mi am dat seama ca inca era in camera cu Niall *usa era inchisa*. Nebunii!
            Mi am luat telefonul din buzunar si am vazut cateva mesaje de la niste prieteni care ma intrebau ce fac vacanta asta si daca vroiam sa vin la munte cu ei. Daca nu m ar fi invitat Zayn inaintea lor, probabil ca le as fi spus da. Mi am verificat si twitterul, si primisem 4 followers noi.
            Harry: ia uite cine sta pe twitter!
            Eu: stai calm, ca e facut doar de plictiseala.
            Louis: asa zic toti..
            Harry: imi dai putin telefonul tau?
            Eu: ok.
            Harry: Daa, de plictiseala! 738 followers! Si 1298 tweets. Te credem, Emma!
            Louis: Emma, asa am inceput si noi.
            Eu: daca te uiti bine pe Twitterul meu, nu am mai postat ceva de cam acum doua saptamani, si totusi inca primesc followers noi...
            Harry *evil grin*: Multumesc *intinde telefonul*
            Eu: cu placere.
            Harry: si nu e adevarat. Acuma doua minute ai postat un tweet nou!
            Eu *isi verfica profilul, iar Harry scrisese pe twitterul ei: "almost broke my bed with @Harry_Styles last night! He's a sexgod!": YOU HORNYY MAAAN!
            Harry *rade*: Mehehehe.
            Daca nu venea Zayn si ne anunta ca micul dejun e gata, probabil incepeam sa ma bat cu Harry. Pe tot timpul mesei Harry imi arunca zambete diabolice, pe Louis il pufnea rasul, iar eu mai aveam putin si ii strangeam pe amandoi de gat.
            Ellie: ce s a intamplat cu voi doi din nou? *arata catre Emma si Harry*
            Louis: uita te pe twitterul Emmei.
            Eu: vrea sa zica sa nu te uiti.
            Harry: Uita te. Sa vada, ca tu esti aia "ho.." *Louis ii astupa gura*.
            Ellie si a scos telefonul din buzunar, iar dupa a dat telefonul ei din mana in mana la ceilalti care nu au vazut. 
            Eu: HARRY A SCRIS!
            Harry: Nu e adevarat!
            Eu: Arghhhh. Binee. Cum zici tu!
            Nu am mai zis nimica, si i am lasat pe ceilalti sa vorbeasca despre tweetul care l a scris Harry. Am vazut de cateva ori cum Louis ii mai dadea un ghiont lui Niall, sau Liam lui Ellie. Nu prea am vrut sa bag de seama, pentru ca ma gandeam cum puteam sa sterg tweetul ala. 
            Pana la urma m am hotarat sa nu il sterg pentru ca era o amintire. Deja parca ma imaginam peste cateva luni, uitandu ma la tweeturile mele si schitand un zambet cand dadeam peste cel scris de Harry. Dupa ce am terminat de mancat, Ellie a ramas sa stranga totul, in timp ce noi ne imbracam ca sa mergem pe partie. Mi am dat jos hanoracul care mi l a dat Harry, si i am multumit.
            Harry: cu placere. Cu toate ca nu e al meu. Zayn, nu te superi daca iti port si eu hanoracul, nu?
            Zayn: Ba da. Da l incoace!
            Harry: il iei doar daca il poti lua din mainile mele!
            Harry a inceput sa alerge prin cabana cu hanoracul lui Zayn in mana. Amandoi actionau in momentul de fata ca niste copii mici! Erau atat de amuzanti, incat nu mi am putut stapani rasul. Ellie a iesit si ea din bucatarie sa vada ce se intampla in living, pentru ca Harry tipa in momentul in care Zayn era prea aproape de el. A inceput si ea sa rada de baieti, incurajandu l pe Harry sa il mai tachineze pe Zayn. 
            Cu toate ca imi placea spectacolul din living, m am dus in camera mea sa ma schimb. Nu cred ca o sa skiez astazi. Nu ma simt in stare. Cred ca o sa umblu prin magazine si o sa studiez statiunea. Oh, si poate o sa fac si niste poze. Astfel, mi am luat Canon-ul din geamantan, si mi l am pus la gat. M am uitat in oglinda si aratam ca un fotograf sau mai bine zis paparazzi. 
            Cand am iesit din camera, numai Liam se pare ca era gata imbracat. Statea cat de comod posibil pe canapea, si se juca pe laptop. Sau nu stiu ce facea.
            Eu: spune branza! Esti primul pe ziua de azi care il fotografiez.
            Liam: OOO! Fotografiii! *zambeste*
            Eu: stii, ai o fata care merita pozata. *rade*
            Liam: o da? *derp face*
            Eu *fotografiaza*: Haha. 
            Dupa asta am mai facut doua poze cu Liam. Una normala, in care amandoi zambeam, si una in care amandoi am facut derp faces. Pana au iesi ceilalti din dormitoare amandoi am ras de a doua poza, pana ne au dat lacrimile.
            Ellie: si, ce facem pe partie?
            Louis: Ski, sanie, telegondola.
            Niall: facem intrecere pe sanie?
            Harry: suna destul de bine.
            Emma & Zayn: nu o sa skiez.
            Em: "Ok. Asta...a fost...ciudat.."
            Ellie: ha? De ce? Amandoi?
            Zayn: nu pot din cauza ranii.
            Eu: nu ma simt in stare sa mai cobor odata partia aia, plus ca vreau sa fac ceva poze. 
            Niall: Seems legit. Incepi de pe acuma cu pozele?
            Eu: sigur.
            Niall: poza de gruuuup! *sare in sus*
            Eu: ok. Fac eu prima poza iar dupa cine vrea sa o faca?
            Ellie: o fac eu.
            Poza care am facut o eu a iesit destul de bine. In schimb, cand m am dus eu in locul lui Ellie, dupa ce ne a zis sa zambim, Harry si Zayn si au pus degetul aratator pe obrajii mei, mai precis pe gropitele mele, ceea ce a facut ca poza sa iasa destul de funny. 
            Eu: serios? *rade*
            Peste 10 minute, toti eram afara, hotarandu ne unde sa mergem.
            Niall: Eu merg cu Ellie la ski.
            Louis: nu Niall, mergem mai intai cu sania!
            Liam: exact, cu sania.
            Eu: de ce nu mergeti mai intai cu telegondola, va opriti sus, luati skiuri de acolo, coborati iar dupa ce ati ajuns jos va dati cu sania?
            Harry: esti geniala!
            Eu: merci, merci. Eu ma duc sa beau o ciocolata calda. La ce ora trebuie sa mergem la piscina?
            Liam: 3. Dar la 2 mergem sa mancam ceva.
            M am uitat la ceas si era deabea ora 12 jumatate, insemnand ca mai aveam timp ca sa explorez statiunea.
            Eu: Zayn, vii cu mine?
            Zayn: ok.
            Ne am despartit de ceilalti, si l am intrebat pe Zayn daca stie unde este o cafenea pe acolo.
            Zayn: Nu am nicio idee. Cred ca pana o sa o gasim o sa faci pozele dorite.
            Eu: da. Cred ca ai dreptate. Oh, stai putin.
            Mi am luat aparatul de la gat si am oprit o fata sa imi faca o poza mie si lui Zayn. Fata a acceptat cu placere.
            Eu: Vrei te rog sa fie o poza normala? Adica, fara degete pe obraji..
            Zayn: nu promit nimica.
            Dupa ce ne a facut poza, domnisoara l a intrebat pe Zayn daca vroia sa faca o poza cu ea, pentru ca era o fana. Cand a plecat, am ramas surprinsa ca nu tipase sau atrase atentia asupra noastra.
            Eu: Mai exista si fane decente!
            Zayn: da, foarte rar, dar exista. Sunt unele care dupa ce semnezi albumul sau cartea, sau faci poze cu ele, incep sa tipe.
            Eu *rade*: si cred ca nici nu iti place sa fii in centrul atentiei! 
            Zayn: nu tot timpul..
            Pana am gasit cafeneaua, facusem destule poze, si vizitasem destul statiunea pentru o zi. Dupa ce ne am terminat ciocolata calda, eu si Zayn ne am dus la cabana pentru a pregati ceva de mancare pentru ceilalti. Am facut rapid niste paste, iar cand ceilalti au ajuns la cabana mi au terminat pastele in nici 5 minute. Nu mai vorbesc de Niall, care mai avea putin si plangea cand a vazut ca nu mai erau. 
            Niall: Emma cand imi mai faci niste cookies?
            Emma: cand vrei tu Niall.
            Am vazut cum Niall s a luminat la fata cand mi a auzit raspunsul, iar pe fata lui a aparut un zambet malefic. Stiam ce insemna asta, asa ca mi am corectat raspunsul.
            Eu: Cand vrei tu, doar ca nu acuma..
            Niall: Dar..
            Ellie: Niall, maine. Acuma mergem la piscina.
            Niall: si imi faci si tu maine prajituri?
            Ellie: sigur.
            Niall a schitat un zambet iar dupa a sarutat o pe Ellie in fata noastra. Si eu, si Liam ne gandeam la cat de draguti erau, in timp ce ceilalti, cel mai probabil Harry, se asteptau ca Niall sa o ia pe sus pe Ellie si sa o duca in dormitor. 
            Louis: Hazza, nu mai gandi prostii!
            Harry: Whaat? De unde stii?
            Louis: Aveai privirea care o cunosc numai eu.
            Zayn si Liam s au intors spre Harry si Louis, nestiind despre ce priviri era vorba. Am mai stat la masa cateva minute si am vorbit despre toate porcariile posibile si imposibile, iar dupa ne am dus fiecare in camere sa ne imbracam in costumele noastre de baie.
            In timp ce eram in camera schimbandu ma, am auzit cum se tranteau ceva usi, iar dupa l am auzit pe Zayn strigand la Harry.
            Zayn: Harry, nu mai alerga gol din camera in camera!
            Harry: You cannot stop meeee! 
            Mi am dat seama ca urmatoarea camera in care avea sa intre era probabil a mea, asa ca m am dus cat de repede am putut sa incui usa. Cu toate ca ma asteptam ca Harry sa forteze usa, nu s a intamplat nimic, in schimb l am auzit pe Harry vaicarindu se in living.
            Harry: Nuu! Da mi drumul! Mai este doar camera aia! Pana si Niall m a lasat sa intru in camera lui!
            Zayn: Nu cred ca te a lasat, cred ca ai dat buzna.
            Harry: Mehehe...
            Dupa ce mi am pus si hainele pe mine, mi am pus in geanta doua prosoape mari, si portofelul. Era cam tot ce aveam nevoie. Cand am dat sa ies din camera, mi am adus aminte de Harry, care probabil inca era gol prin casa, asa ca am descuiat usa mai intai si mi am inchis ochii.
            Eu: E safe? Pot deschide ochii?
            Zayn: de ce sa nu ii poti deschide?
            Mi am deschis ochii si l am vazut pe Zayn cu laptopul lui in mana, stand confortabil pe canapea. 
            Eu: Sa zicem ca am auzit ca Harry umbla gol prin camere..
            Zayn: Ooh, asta.. Da, are obiceiul asta. Saraca Ellie, a intrat peste ea si Niall. 
            Eu: O nu! Nu a facut asta! 
            Zayn: Ba da. Cand am iesit eu din camera tocmai iesise el din camera lor si se indrepta spre a ta.
            Eu: multumesc ca l ai oprit!
            Zayn *rade*: nicio problema. 
            Pana au iesit ceilalti, am stat cu Zayn pe canapea, el stand la laptop, iar eu schimband plictisita canalele de la TV. cand intr un sfarsit au iesit din camere, am iesit imediat din cabana pentru ca era deja ora 3:30. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu