vineri, 9 martie 2012

15.


            One Direction, la concertul free

            Simon: Come on, guys! E timpul pentru machiaj, apoi va v-a lua cineva la garderoba pentru a va pregati. Sper ca ati invatat ordinea melodiilor.
            Baietii: Yes, boss!
            Simon: Ok. *pleaca*
            Louis: Am emotii!
            Liam: Serios? Credeam ca sunt singurul..
            Harry: Liam, tu esti emotionat si cand te gandesti ca trebuie sa atingi o lingura... http://media.tumblr.com/tumblr_lyszy9qQHn1r4vog7.gif
            In timpul pregatirilor, ca de obicei, baietii se distrau de minune impreuna cu echipajul. Liam si Niall erau mai linistiti din cauza emotiilor cand venea vorba de distractie, dar Niall tot se ducea din doua in doua minute la snacksuri si isi verifica telefonul.
            Niall: Hei, Zayn, ai mai vorbit cu Emma de cand te-a dus la hotel?
            Zayn: Aa, nu prea. Adica, putin. Dar tu ai vorbit cu Ellie?
            Niall: Always! Si acuma vorbesc cu ea. http://media.tumblr.com/tumblr_lygim66qhO1r5gzg3.gif  
            Zayn: Aw, ce dragut! Vine si ea la concert?
            Niall: Nu poate, o sa se uite cu Emma la un thriller.
            Zayn: „Huh, ce bine. Acuma stiu ca nu mai am de ce sa ma agit ca poate o sa fie pe acolo. Trebuie sa ii zic eu, nu sa afle asa. Ar fi foarte urat pentru ea. Nu vreau sa se intample asta”
            Cu toate ca baietii se pregateau de la ora 4 pentru concert, au iesit afara la ora 5:30pm.
            Louis: Stii, tot timpul cand am iesit sa dam autografe sau sa facem poze cu fanele, eu/Harry sau Liam am fost primii care am iesit. Zayn, randul tau!
            Zayn: Daar! O sa stau cu capul in pamant! Mi-e rusine sa ies eu primul!
            Harry: Rusine de ce?
            Zayn: Nu stiu...
            Simon *apare langa 1D*: Buna idee Louis. Zayn, da startul.
            Zayn: Nuuuuu! http://media.tumblr.com/tumblr_lv6mtpqDd51qkrmxc.gif
           
            Afara, din perspectiva lui  Zayn

            Zayn: „Nu imi vine sa cred ca o sa trebuiasca sa ies primul afara. Ma simteam mai bine cand eram ultimul, sau ma rog, oriunde, dar nu primul”
            Daca era numai dupa baieti, protestul continua, dar din moment ce Simon a hotarat ca eu voi iesi primul mi-am dat seama ca nu voi mai avea nicio sansa.
            Am deschis usa, iar cand am facut primul pas afara, fanele au si inceput sa tipe. Am salutat pe toata lumea, iar dupa mine au iesit si baietii.
            Cum Harry era langa mine, mi-a dat un ghiont sa ma apropii de fane sa dau autografele si sa fac poze cu ele. Numai inceputul a fost greu, pentru ca dupa doua minute eram deja acomodat cu atmosfera. In timp ce faceam poze cu o fana, mi-a aratat un poster facut de ea si prietenele ei cum ca fumatul distruge sanatatea. M-a distrus posterul ala, stiam ca nu e ok ca fumez, dar e foarte greu sa ma las. Tot ce am putut sa ii zic a fost ca imi pare rau ca ii dezamagesc in halul ala.
            Deodata, am auzit o voce cunoscuta, iar cand mi-a intors privirea de la semnat CD-ul unei fane, am vazut-o pe Emma, chiar langa gard.
            Emma: : Hei, Zayn, ce ai zice sa imi dai si mie un autograf? Poate pe unul dintre desenele  mele? Sau iti plac mai mult schitele?
            Am ramas socat. Nu vroiam sa  afle asa! Nu trebuia sa afle asa! Trebuie  sa ii explic cumva. Dar totusi, nu pot striga in gura mare aici, ceea ce s-a intamplat,de fata cu toate fanele. Din cauza celor prezenti, a trebuit sa imi aleg foarte bine cuvintele care trebuia sa le spun.
            Zayn: Emma! Stai, ca nu e asa!
            Emma: Stii, continua semnatul si fotografiatul. Multumesc ca mi-ai zis si mie. Poti sa uiti de mine. Nicii nu vreau sa te mai vad.
            Am vazut-o pe Emma disparand in multimea de fane. Cele de langa ea s-au uitat confuze si la mine si la ea, nestiind ce se intampla. Am vrut sa ma duc dupa ea, sa o prind din urma si sa ii explic totul. Sa nu o las asa in ceata. In schimb, cand am vrut sa trec gardul, Paul m-a oprit, zicandu-mi ca orice probleme aveam cu acea fata trebuiau sa astepte, pentru ca nu mi-as face altceva decat publicitate proasta in momentul de fata. Nu ma interesa pe mine de publicitate. Vroiam doar sa ii explic Emmei totul. Si cand te gandesti ca nu vroiam sa se ajunga asa...


            Luni dimineata

            Mi-as dori ca weekendul asta sa mai dureze inca pe atata. Nu vreau sa ma intalnesc cu Ellie,care m-a mintit tot timpul sau cu Eddie care tot timpul in care s-a intalnit cu mine, se pupa cu alta pe la spate. M-am dus in dormitorul parintilor, si i-am zis mamei ca nu ma simt prea bine. In schimb, ea s-a prins ca nu vroiam sa ma duc la scoala asa ca nu m-a lasat sa raman acasa.
            In cele din urma am fost obligata sa ma imbrac si sa imi folosesc crema care mi-a dat-o mama pentru cearcane, deoarece erau foarte accentuate. Chiar si cu crema, erau destul de vizibile, asa ca am hotarat macar afara sa imi port ochelarii de soare.
            In timp ce asteptam ca motorul masinii sa se incalzeasca am gasit 34 de apeluri de la Ellie, care desigur ca aflase de la Niall ca stiam despre ei, si incerca sa ma linisteasca.
            Em: „Si cum aveai de gand sa ma linistesti? Spunandu-mi ca tu stiai dinainte si asteptai ca Spiridusul fermecat sa imi zica printr-un vis ca baietii sunt defapt One Direction?”
            Nu stiu cum ar fi reactionat altele in locul meu, dar eu ma simteam tradata. Unele poate ar fi sarit in sus de bucurie cand ar fi auzit ca sunt prietene cu nu stiu ce cantareti. In schimb eu nu. M-a derajnat faptul ca Zayn nu mi-a zis.
            Pana la urma, oricat de incet am mers eu cu masina, tot am ajuns la timp pentru ore. Cum am intrat pe hol, Ellie m-a si vazut, pentru ca ma astepta in dreptul dulapului meu.
            Ellie: Emma, asculta-ma putin...
            Eu: Ce sa ascult Ellie? Ca tu stiai si ca m-ai lasat pe mine sa fiu aia proasta?
            Ellie: Dar nu e asa..
            Eu: Normal ca dupa tine nu e asa Ellie.. pentru tine totul este si a fost roz dintotdeauna. Tu nu ai fost niciodata in stagiul meu. Pentru ca eu nu ti-am ascuns niciodata nimica. Tu nu ai ajuns niciodata sa arati in halul asta..
            Mi-am tras ochelarii de pe ochi si i-am aratat cearcanele profunde,din cauza plansului si nedormitului.
            Ellie si-a pus mana la gura cand mi-a vazut ochii si a venit cu ideea sa imi pastrez ochelarii si in timpul orelor.
            Eu: Aa, nu stiu ce sa zic, este un sfat bun, sau este altceva?
            Mi-am luat cartile din dulap si am plecat de langa Ellie. Nici nu vroiam sa ascult ce avea sa imi zica. Nu aveam energia necesara sa ascult.
            La pauza de masa, am intrat in cantina sa imi iau o cafea, pentru ca nu simteam nevoia sa mananc ceva. L-am vazut pe Eddie la masa noastra, pastrandu-mi locul liber.
            Am inceput sa zambesc, si i-am facut semn din mana ca vin imediat ce imi iau cafeaua. El mi-a zambit in return. In timp ce imi asteptam cafeaua, i-am zis doamnei de la cantina daca vrea sa imi dea si un pahar cu apa rece.
            Doamna mi-a zambit si mi-a zis ca o sa mi-l dea odata cu cafeaua.
            A fost foarte draguta cu mine, si mi le-a  dat direct pe o tava. Nu prea aveam neovie de ea, dar i-am multumit frumos.
            M-am apropiat de Eddie, si i-am zis ca am o cafea si pentru el. I-am zis ca am luat-o exact cum ii place lui.
            Eddie: Pai,de unde stiai care e cafeaua mea preferata?
            Eu: Pai nu se numeste doi in unu? Sau doua deodata, ca doar sunt chipes si o sa imi mearga. Dar, mai intai, Eddie, ce i-ai dus cadou verisorului tau? Sau era verisoara? Improspateaza-mi memoria.
            Eddie: Emma, ce e cu tine?
            Em: „Ce e cu mine?! Ai profitat de bunatatea mea idiotule! Ai sa ma tii minte pentru toata viata pentru ceea ce o sa primesti din partea mea!”
            Am luat de pe tava paharul cu apa bocna, care se parea ca avea si ceva gheata in ea, si i l-am turnat in cap lui Eddie, care din cauza ei a scos un tipat de s-a intors toata cantina spre el. Ca sa ma tina minte si m-ai bine, i-am dat si o palma, sa stie toata lumea ce fel de nemernic este.
            Eu: Sper ca iti place, Eddie. Spunei celeilalte ca o saluta fosta ta prietena. Mi-e greata sa te mai si vad in fata ochilor mei!
            Am iesit din cantina plangand, si am vazut-o pe Ellie cum a urmarit totul de la masa lui Robin. Pentru ca nu vroiam ca sa vina toata lumea pe mine sa imi ceara detalii pentru ceea ce s-a intamplat, am fugit in masina, unde mi-am dat drumul la radio.
            Radio: „Wow, wow, wow guys! Avem o stire de ultim moment! Se pare ca revista TigerBeat, l-a surprins pe Zayn Malik, din trupa One Direction, in fata hotelului in care sunt cazati, impreuna cu o tanara domnisoara! Si nu numai atat, dupa cele zise in revista, cei doi s-au si imbratisat, parand a fi foarte apropiati unul de celalalt! Cine stie, poate acesta va fi urmatorul cuplu din trupa One Direction! De asemenea, fata care a fost imbratisata de catre Zayn, a fost usor de fotografiat, ne zic paparazii. Se pare ca ea nici nu se gandea ca ar putea fi vazuta de catre cineva. Nimeni nu stie ce este in capul lui Zayn!”
            Em: „SERIOS? Adica era cu paparazzi dupa el, si..argh. Mai bine nu o mai fac pe draguta. Rau am facut cand am zis sa o iau mai moale cu persoanele care deabea le cunosc!”
            Am inchis radioul, pentru ca nu vroiam sa mai aud si alte stiri cum ca faimosul si mincinosul Zayn Malik a fost vazut cu o fata in fata hotelului.
            Totusi, trebuia sa ies din masina, pentru ca era timpul sa ma duc la ore. Cand am intrat in liceu, toata lumea se uita la mine, si nu stiam daca se uita la „fata care l-a udat pe Eddie si i-a tras o palma acuma cateva minute” sau la „fata care a fost fotografiata imbratisandu-se impreuna cu un cantaret in fata hotelului unde era cazat”. Hah, ce tare!


            Dupa ore

            Am aflat ca cei din liceu se uitau la mine si din cauza ca l-am facut de tot rasul pe Eddie, dar si din cauza stirii din revista si radio.
            De parca nu era de ajuns, cand m-am dus spre masina, sa ma duc acasa, a aparut Zayn, care statea chiar langa ea.
            Eu: Ia te uita, un tip faimos. Hei, dar unde sunt bodyguarzii? Se ascund?
            Zayn: Emma, nu este asa cum crezi tu.
            Eu: Dar cum este Zayn? Crede-ma, nu inteleg nimica din ceea ce s-a intamplat. Ma simt tradata si de rahat. Nu am fost om tot weekendul, uita-te la ochii mei!
            Zayn: Emma,  imi pare rau!
            Eu: Acuma imi zici ca iti pare rau si ca nu mai vrei sa ai niciun contact cu mine pentru ca faimosul Zayn Malik a fost fotografiat de catre revista TigerBeat, imbratisand o domnisoara, nu?
            Zayn: Nu, nici gand! Presa se gandeste ca doar am chef de prostii cu fetele pentru ca nu am mai fost intr-o relatie de ceva vreme.
            Eu: Atunci, explica-mi, de ce a trebuit sa faci fazele astea? Intelegeam daca imi ziceai ca te deranjeaza prezenta mea. Sau daca imi ziceai ca faci parte dintr-o formatie. Eram si eu mai precauta!
            Zayn: Stiu, Emma! Ai dreptate si imi pare nespus de rau. Dar am facut asta pentru ca am vrut sa te cunosc pe tine, pe adevarata Emma. Nu vroiam sa primesc un tratament special din cauza meseriei mele!
            Eu: Atunci bucura-te, ai cunoscut-o pe adevarata Emma. Esti multumit? Sper ca o sa iti aduci aminte de ea, cand nu o sa mai aibe niciun contact cu tine.
            Mi-am intors spatele la el, si am incojurat masina ca sa intru in locul soferului.
            Zayn: Emma,stiu ca am gresit. Trebuia sa iti zic imediat ce mi-am dat seama ce fel de persoana esti, si imi pare rau ca nu am facut-o! Uite, ai aici un bilet pentru urmatorul nostru concert, care este peste doua zile. Nu o sa stai alaturi de fane, ai un loc special. Doar te rog, vin-o.
            Mi-a intins un bilet care scria „Special Ticket”.  Nu am vrut sa il iau, dar a deschis portiera din spate si l-a lasat pe bancheta. Nu am avut ce sa mai fac, iar pentru ca motorul meu parea a fi gata de  plecare, am iesit din parcarea scolii cat de repede am putut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu