sâmbătă, 3 martie 2012

1.


Dimineata

            Nu din nou! Imi urasc ceasul. Defapt, tot ceea ce pun sa fie „ceas desteptator”,ajunge sa nu mai sune dimineata. Asa imi incep fiecare zi, intarziind la ore. Am crezut ca anul asta o sa fac ceva sa fie diferit, sa nu mai fiu fata care ajunge la ore la ora 8 si ceva. Dar nu, Emma e aceeasi.       
            Mi-am pus repede jeansii si hanoracul pe mine, m-am spalat si incaltat cu cizmele de iarna si am iesit din casa.
            „Spune-mi ca nu s-a sunat, spune-mi ca nu s-a sunat, spune-mi ca nu sunt singura care e pe hol”,  ma rugam eu in timp ce intram in scoala. De data asta am vazut cativa elevi urcand scarile, insemnand ca deabea se sunase. „Uuu, felicitari Emma,ai ajuns la stadiul in care intri in scoala cand deabea s-a sunat.”http://media.tumblr.com/tumblr_lwxk6hj0rx1r1hn38.gif
            Motivele pentru care ma urasc in momentul in care intarzii la scoala sunt :  1. E urat sa deschizi usa si sa se intoarca toti cu capul spre tine, cu o fata de parca ai jefuit o banca. 2. Daca profesorul a intrat inaintea ta trebuie sa iti ceri scuze si se mai uita si urat la tine. 3. Cand intri in scoala zici ca e o cladire parasita, si iti auzi proprii pasi, propria respiratie, si inima cum iti sare din piept.
            Hah, cine s-ar fi gandit ca si profesorii de liceu ajung sa nu vina la ore, pe neanuntate. Ca isi lasa elevii singuri in clasa pentru doua ore intregi. Astazi am avut noroc, pentru ca profesoara de drama nu era in scoala, din cauza unor probleme personale (am aflat asta dupa ce am stat doua ore singuri in clasa, pentru ca noua bibliotecara nu a gasit clasa noastra). 
            Ellie: Iarasi incepi cu dreptul Emma?
            Eu: Haha, ce gluma buna.
            Ellie: Ce s-a intamplat cu ideea „Un nou an, totul se schimba.” Credeam ca o sa schimbi chiar totul!
            Eu: Eu incerc sa schimb, dar daca alarmele nu sunt de acord cu mine, eu cu ce sunt vinovata? Si altadata poti sa imi dai si tu un telefon si sa-mi zici sa-mi ridic fundul din pat.
            Ellie: Scuza-ma, dar te-am sunat dimineata asta si ghici ce, mi s-a dat respins!
            Eu: Ha? Nu am primit nimica!
            Ellie: Ce era sa zici si tu acuma?
            Eu: Serios vorbesc! Uite,stai sa iti arat.
            Mi-am luat ghiozdanul si am inceput sa imi caut prin buzunare, tinand minte ca l-am lasat intr-unul din ele.
            Eu: Nu il gasesc.
            Ellie: Normal..
            Eu: Vorbesc serios! Suna-ma te rog.
            Ellie: Ok.       
            „Poate l-am lasat acasa, ca in ghiozdan nu e. Si la jeansi nu am buzunare.”
            Ellie:  Suna.
            Eu: Il am pe general, deci deja ar fi trebuit sa urle.
            Ellie: Alo?
            Ellie: Buna, cred ca...
            Eu *iau telefonul din mana lui Ellie*: Buna! Cred ca ai ceva ce imi apartine.
            Mi-a raspuns un baiat.
            El: Buna. Si da, asa se pare. Vroiam sa ti-l inapoiez imediat ce ma trezeam, dar multumesc de telefon. Si asa nu a sunat ceasul. Umm, ar trebui sa ne intalnim ca sa iti dau telefonul. Nu?
            „Emma,nu trebuie sa iei toata lumea atat de tare, la impins vagoane. Pare un baiat de treaba. Lasa garda jos, hun.”       
            Eu: Yep.
            El: Pai, cand ai vrea sa ne intalnim?
            Eu: Oricand, la orice ora, numai ca de luni pana vineri sunt la scoala pana la 3. Alege tu. *giggle*
            El: Astazi pe la 6pm?
            Eu: Da, in fata la „Cafe 21”?
            El: Ok.
            Eu: stai, de unde o sa stiu care dintre atatia baieti esti tu?  http://26.media.tumblr.com/tumblr_lxy8e1vdxX1r73yc7o3_250.gif
            El: O sa tin iPhone-ul tau in mana. Ok?
            Eu: Perfect!
            Am inchis telefonul, si i l-am dat lui Ellie. Am inceput sa ma gandesc ca poate e periculos sa ma intalesc cu el. Dar pare destul de ok. Adica, trebuie sa imi dea cumva telefonul inapoi, nu? Doar nu o sa il pun sa mi-l trimita prin posta pentru ca mi se pare mie nu stiu ce. Hai sa fim seriosi. Afundata in ganduri, am uitat sa ii dau detalii lui Ellie, care avea ochii cat cepele la cat de curioasa si speriata era in acelasi timp.
            Eu: Ellie, stai calma, totul e ok, o sa ma intalesc cu el astazi ca sa imi dea telefonul. Totul e ok.
            Ellie: Stiuu! Normal ca o sa fie ok! Doar ca vocea imi parea cunoscuta.
            Eu: Ti s-a parut. Daca ne cunostea deja te suna si iti spunea ca mi am pierdut telefonul. Ca doar e trecut maaare in telefonul meu „Ellie Nialler”... si t-
            Ellie:  ASA M-AI TRECUT IN TELEFON?! EMMA , TOATA LUMEA O SA CREADA CA SUNT O NEBUNA SI OBSEDATA DE O PERSOANA CARE NICI MACAR NU O CUNOSC.
            Eu: Ellie, nu te-am trecut eu, te-a trecut Robin atunci cand am ramas la ea peste noapte. Si a incercat ea sa imi explice de ce te-a trecut asa, dar nu am bagat de seama. Si mi-a fost lene sa iti schimb numele.
            Ellie: Iti dai seama, ca Nialler, vine de la ala de la xFactor, nu?
            Eu: Nu ma uit la xfactor sau la chestii de genul. In fine, Ellie, putem schimba subiectul? Deja ma gandesc ca poate ala se uita prin mesajele mele, sau notitele mele, si o sa vada cum tanjesc dupa Eddie.
            Ellie: adica tu ti-ai scris in notite gandurile perverse care le ai pentru Eddddieee?!
            Eu: SHHT! Stii, oricine te poate auzi in momentul de fata!
            Ellie: Ok,ok. Mi-ai pus pumnul in gura de data asta, dar vreau mai multe detalii. Nu scapi asa usor de mine. Acuma am fugit, am stiinte. Ne vedem mai tarziu, la engleza.
            Eu:  Mda, lasa-ma singura. Inca o ora de drama, adica de plictiseala singura..fara telefon..nimica.. http://media.tumblr.com/tumblr_lwevmdnC4a1r3x2ym.gif
            Ellie: stiu unde bati, si bine...iti las telefonul meu. Dar nu te suna pe tine. O sa rada de numele cu care m-ai trecut si asta imi raneste personalitatea. Doar, nu il suna.
            Eu: Pfui, te prinzi repede. Ok, promit ca nu il sun. Telefonul? http://media.tumblr.com/tumblr_lwevmdnC4a1r3x2ym.gif
            Ellie: Ok. Dar vezi ca stiu cum sa verific daca ai sunat sau nu!
            Eu: Am inteles, sa traiti!                      
            Ellie: Hai ca eu ma duc la stiinte. Cred ca o sa am fazele astea in minte toata ora, deci, s-ar putea sa primesc detentie.
            Eu: Nuuu, Ellie, trebuie sa fii fetita cuminte si sa nu primesti detenetie ca sa poti veni cu mine pana acasa sa ma ajuti la ceva.
            Ellie: Ok, ne vedem dupa ore.
            Eu: Ok.
            Dupa conversatia cu Ellie, orele au trecut foarte greu. Simteam ca imi amorteste fundul in banca aia. Dar, acum ca s-au terminat, e timpul sa ma duc acasa cu Ellie si sa o rog sa ma ajute sa imi decorez camera. Mi se pare cam ponosita si ca trebuie innoita cu ceva.
            *Notite *
Ellie este cea mai buna prietena a ei, si este considerata de catre Emma  ca si o sora. Sunt amandoua la liceul de arte, in clasa a 11-a.
Robin este o prietena veche de-a Emmei, dar si o cunostiinta de familie. Se cunosc de cand sunt mici, dar Robin pastreaza mai mult legatura cu Ellie, cu toate ca se intelege si cu Emma bine.
Emma crede ca si-a pierdut telefonul cu o zi inainte cand a fost la plimbare in parc cu cainele ei, Blu.
           
           
Dupa ore

            Off, ii ia o eternitate lui Ellie sa iasa de la ore! E deja 3:30. Si mi-a cerut telefonul ei chiar urmatoarea ora (da, amandoua iubim telefoanele -> nu putem rezista fara ele). Am inceput sa ma gandesc cum sa imi decorez camera. Am in subsol vopsea de perete de culoare rosie inchisa,mi-a cumparat tata cand i am zis ca o sa vreau odata sa imi decorez camera cum vreau. Si am si niste vopsea, ca sa ma distrez. Ohh, si mai am si panoul ala de pus pe perete si..
            Ellie: Scuze, scuze, scuzee ca am stat atata. Mi-am uitat caietul de stiinte in laborator si a trebuit sa ma duc tocmai pana acolo sa il las in dulap. De asta a durat atata.
            Eu: E ok, hai sa mergem.
            Ellie: Si totusi, cu ce vrei sa te ajut?
            Eu: Vreau sa ma ajuti cu doua lucruri.
            Ellie: Sigur.
            Eu: 1. Sa ma ajuti sa imi redecorez camera, adica sa o varuiesc azi, si poate esti de acord sa raman la tine in noaptea asta, cat dureaza sa se usuce peretii. Si 2, stii ca azi trebuie sa ma intalnesc cu tipul ala sa imi iau telefonul,nu? Mi-e frica ca o fi vreun pedofil sau un nebun si vreau sa fie cineva  in spatele meu, in caz de ceva sa sune la politie.
            Ellie: Partea 1 – sunt de acord. 2, nu ar trebui sa il intrebi pe Eddie asta?
            Eu: Ellie! Deabea daca pot insira cateva cuvinte in fata lui. D`apai sa il mai rog sa vina cu mine...
            Ellie: Uuu, apai....ok..vin eu. De data asta. Data viitoare trebuie sa iti calci pe limba si sa vorbesti cu el, for god sake!
            Eu: Stiu! Gata, nu mai vorbi de asta ca iarasi ma gandesc ca poate se uita ala in telefonul meu si vede notitele.
            Ellie: 1. Ai parola la iPhone. Nu are cum. Intelege!
            Eu: emotiile. Nu te enerva.
            Ellie: Nu sunt nervoasa. Adica ba da, sunt. Vrei sa stii cum poti sa ma calmezi?
            Eu: nu.
            Ellie: atunci nu mai vin la tine si nici nu te mai las sa dormi la mine si nici nu mai vin sa o fac pe bodyguard-ul.
            Eu: http://26.media.tumblr.com/tumblr_lv58iyVBhi1ql42aoo1_500.gif Ok, cum?    Ellie: ce ai scris in notite despre Eddie?
            Eu: puteam sa juur ca spui asta! Deci eram sigura 100%.
            Ellie: http://media.tumblr.com/tumblr_ly8zbufzBz1r2lcmc.gif  Deci?
            Am inceput sa ii zic lui Ellie aproape tot ce era scris acolo, exceptand cateva fraze de care stiam ca o sa i se para ciudate. Si normal, ca dupa ce le-a auzit a ramas cu gura cascata.
            Ellie: Tie chiar iti place de Eddie. Am un cantec care ti s-ar potrivi.
            Eu: Stiu melodia?
            Ellie: Nu prea cred. E de la One Direction.
            Eu: Cine?
            Ellie: Ouf, One Direction, trupa formata din 5 baieti, aia despre care vorbesc cu cu Robin si cand ne vezi tu cum facem ne crezi nebune si iesite de sub lesa.
            Eu: aaa. Aia pentru care faceti ca turbatele cand auzit One direction la radio?
            Ellie: http://media.tumblr.com/tumblr_lxqely2VQO1r237va.gif Nu facem ca turbatele! Suntem perfect normale...atunci suntem in faza „hardcore fangirling”.  
            Eu: Da...sigur. In sfarsit am ajuns acasa! Nu uita, cand te descalti sa pui papucii in dulap daca vrei sa ii mai ai intregi pana te intorci.
            Ellie: De ce? Mi-i mananca Jamie? S-a pus pe bagat in gura papuci? O-O
            Eu: Ellie, Jamie (fratele meu) are 5 ani,deabea impliniti. A trecut de stadiul de a baga in gura. Acuma iti spune sa iti bagi tu in gura ceva... Ma refeream la Blu. El e in stadiul de a roade papucii.
            Ellie: aaa. Ok..
            Eu: Comandam ceva de mancare? Ai mei nu sunt acasa. L-au luat pe Jamie si s-au dus la bunici.
            Ellie: Da,da,da,da!
            Eu: Ok, si dupa ne apucam de vopsit?
            Ellie: Doar daca putem asculta 1D.
            Eu: *rolls-eyes* Ok. De data asta.
            Am dat comanda si in timp ce asteptam sa apara livrarea, Ellie a inceput sa fredoneze melodii. Cu toate ca nu are voce, si stie asta, dupa expresia ei se vedea ca nu ii pasa de asta. Se simtea bine. Iar eu nu o sa ii zic sa taca din gura, vreau sa impartasesc aceeasi emotie cu ea. Ellie is the best person in the world.


                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu