miercuri, 14 martie 2012

28.


            Joi 22 Decembrie


            Pana acum nimeni nu banuia nimica, cu toare ca au fost faze in care aproape ne sarutam si intrau Louis sau Harry in camera. 
            Imi invatasem lectia, si ma trezeam dimineata, aproape inaintea tuturor. Astazi trebuia sa il ajut pe Liam cu cina romantica care o planuia pentru Danielle. Oh, si astazi trebuia sa fac si niste cumparaturi. Nu cheltuisem aproape deloc din banii de pe card sau banii care mi i a dat tata.
            M am ridicat din pat, si iarasi am facut contactul cu frigul, iar pielea mi s a facut din nou de gaina. Uram diminetile. Cu toate astea, m am dus in bucatarie unde am pregatit micul dejun pentru toata lumea mai putin mie, pentru ca nu imi era foame. Cred ca mirosul de bacon i a ridicat pe toti din pat, din moment ce in 10 minute erau toti in bucatarie mancand, iar altii deja terminau (Niall, Ellie, Zayn). M am apropiat de urechea lui Zayn si l am intrebat in soapta daca vroia sa vina astazi la cumparaturi cu mine. *Zayn statea pe scaun, iar Emma nu*
            Zayn: glumesti? Normal ca da!
            Eu *rade*: ok.
             Am vazut ca Zayn a facut o fata rugatoare, ceea ce insemna ca nu mai putea tine secretul. Ma asteptam sa apara si ziua asta, din moment ce am facut niste chestii ca sa il fac sa nu aiba stare. Am dat usor din cap in semn de nu dar el a insistat si mai mult cu fata rugatoare. Mi am dat ochii peste cap din joaca, iar el s a prins imediat ca am cedat asa ca s a ridicat de pe scaun si m a sarutat.
            Am auzit ghionturile baietilor, dar si cum Ellie era sa se innece cu cafeaua care am facut o. Cand ne am intors amandoi spre ei i am vazut pe toti cu fetele lor obosite, surprinsi din cap pana in picioare. Am inceput sa rad impreuna cu Zayn de fetele lor, fiind foarte comici.
            Ellie: WHAT THE.. CAND? CUUM? doar am stat fiecare minut cu ochii pe voi.
            Eu: ei du-te! Si de ce stateati cu ochii pe noi?
            Ellie: Aaa..pfff....Niall?
            Niall: felicitari. Totusi,de cat timp ne ascundeti asta?
            Zayn: nu de mult timp.. De luni.
            Liam: NO WAY! Acuma m am prins eu! Pansamente iti trebuia tie!
            Eu: defapt, chiar i am schimbat pasamentul.
            Harry: Emma, m am lovit si eu la mana,  nu imi pui si mie un pansament? *puppy-face*
            Zayn: Harry, mana ta e perfect  normala! Nu ai nevoie de pansamente.
            Harry a facut o fata de catelus plouat, dar apoi Louis l a imbratisat.
            Eu: Liam, si ce ai de gand sa pregatesti pentru Danielle? Adica, maine ajunge aici, nu?
            Liam: Pai, acuma s a mai adaugat o surpirza pentru ea.
            Eu: Oo da? Care?
            Liam: Voi doi.
            Zayn: Seems legit.
            Eu: te ai mai gandit la cina aia?
            Liam: Da, se poate zice ca am pregatit totul. 
            Niall: wait, daca vine Danielle, Zayn o sa doarma cu Emma.
            Ellie: Si o sa faca... Baby "vas happenin"!
            Harry: Acuma ei o sa cumpere paturi noi.
            Zayn *se uita la Emma*: nu avem nevoie neaparat de pat...
            Eu *se uita la Zayn*: exact...
            Am inceput sa radem, iar apoi m am dus sa ma schimb in haine ceva mai groase pentru a pleca la cumparaturi. Trebuia sa cumpar si cadourile de Craciun. Trebuia sa cumpar o gramada de cadouri! Nu numai pentru Ellie, Niall, Zayn, Liam, Louis, Harry si Danielle, ci si pentru si mama, tata si Jamie. Thanks God ca aveam cardul la mine! Cand am iesit din camera am vazut ca si Zayn era imbracat, asa ca am iesit foarte repede din cabana. Nu credeam ca statiunea in care am venit aveau si magazine cu haine si alte lucruri utile. Puteam zice ca ador statiunea asta. Am intrat intr un magazin care se numea "Atmosphere" si pareau sa aiba haine destul de ok. 
            Eu: Ce zici de bluza asta, pentru Ellie?
            Zayn: E draguta, dar nu i ar sta mai bine cu culoarea asta? *arata una de un albastru inchis*
            Eu: Da... Dar sa zicem ca asta o lumineaza la fata.
            Mi am gasit si mie ceva care sa imi placa in magazinul ala, adica o rochita rosie care aveam de gand sa o port de Craciun. M am dus sa o probez iar Zayn ma intreba din minut in minut daca putea intra sa ma vada.
            Eu: Nu inca. 
            Zayn: Haidee...
            Eu: Ok! Ok! Uite.
            Zayn *se uita la ea*:
            Eu: cum imi sta? 
            Zayn: foarte bine. Da o jos sau Harry o sa sara pe tine cand o sa te vada!
            Eu: What the...
            Zayn: Glumeam, intr un fel. Iti sta superb.
            L am vazut pe Zayn intrand in cabina de proba, tragand si perdeaua dupa el. M a sarutat rapid si a dat sa iasa din cabina.
            Eu: Stii, nu era neaparat sa tragi perdeaua aia, cine stie ce crede personalul magazinului. 
            Zayn: Ba da. Nu cred ca vrei sa ai fanele pe cap. Nu puteam sa fac asta afara, sau in magazin. Ne poate vedea cineva.
            Eu: um, da. Acuma iesi afara! Vreau sa ma schimb.
            In timp ce ma schimbam, ma gandeam ce sa le iau baietilor cadou de craciun. Adica, lui Ellie ii bluzita care tocmai am ales o, dar pentru ei nu am nicio ideea. Cand am iesit din cabina, l am vazut pe Zayn uitandu se la niste haine din partea barbatilor. 
            Eu: ma ajuti sa le iau cadouri si baietilor? Adica, nu am nicio idee.
            Zayn: Pai, lui Liam deja stiu ce sa ii iei. Ultima jucarie de la Toy Story. Lui Niall ii poti lua orice legat de mancare, lui Louis ii poti cumpara un Lambourghini de jucarie iar pentru Harry sunt sigur ca o sa gasesti o pisica impaiata prin magazinele astea.
            Eu: ok. Imi plac ideile tale. Tu ce vrei de craciun.
            Zayn: Nimic.
            Eu: de parca aveai sa imi zici ce vrei! Nu stiu de ce am mai intrebat.
            Zayn: Nu vreau nimic de la tine pentru ca nu cadourile conteaza. Conteaza ca ne petrecem craciunul impreuna.
            Eu: Awe! Si asta conteaza, dar este o traditie sa primesti cadouri de craciun. Oh, inainte sa mergem inapoi in cabana, putem sa ne oprim la un magazin sa imi iau niste portocale? Asta e ritualul meu inainte de craciun. Portocale si colinde.
            Zayn: ok.
            M am dus la casa unde am platit pentru rochita mea si pentru cadoul lui Ellie, si am iesit din magazin pentru ca nu mai aveam ce alte cadouri sa luam de acolo.
            Am decis cu Zayn ca ceea ce cumparam acuma pentru baieti era din partea amandurora.
            Eu: Fuck. Am uitat de cadou pentru Danielle. 
            Zayn: umm *se gandeste* da.. Nu am nicio idee aici.
            Eu: cred ca am eu o idee.
            M am gandit ca din moment ce nu o cunosteam pe Danielle, adica ceea ce ii placea, trebuia sa ii iau ceva simplu. Am ales sa ii cumpar un fular de iarna, de culoare crem deschis. Mie chiar imi placea pentru ca era molcut si iti dadea  o stare de somn dar te si linistea in acelasi timp. Toata amiaza mi am petrecut o cu Zayn, cumparand cadourile pentru craciun. Pana la urma le am cumparat pe toate, lui Niall gasindu-i un leprechaun cu un bol cu mancare in mana, si le am lasat in portbagajul masinii, zicand ca le v om lua mai pe seara. Cand am intrat in cabana, amandoi am fost hipnotizati de mirosul care venea din bucatarie. I am vazut pe Ellie si pe Niall pregatind ceva de mancare. Nu stiu ce gateau, dar mirosea al naibii de bine.
            Niall: ati aparut in sfarsit?
            Zayn: nu, inca suntem pe drum.
            Eu: ce faceti buun?
            Ellie: friptura.
            Niall: si cartofi.
            Eu si Zayn *se intorc unul spre celalat cand aud ceea ce a zis Niall*: Baby potatoes!
            Am mai stat cateva minute in bucatarie, amandoi incercand sa ii derutam pe Ellie si pe Niall, dar am ajuns sa fim dati afara din bucatarie. L am vazut pe Liam uitandu se intr o revista, asa ca m am alaturat lui iar Zayn s a dus sa vorbeasca cu Louis si Harry.
            Eu: Liam, ce citesti acolo?
            Liam: un articol despre noi. E cam vechi, dar e articolul in care spun ca sunt impreuna cu Danielle.
            Eu: Awe, ce draguut! Liam, spune sincer, de cate ori ai citit articolul asta pana acuma?
            Liam: de multe ori! Am emotii pentru maine!
            Eu: Liam *pune mana pe umarul lui* totul o sa fie in regula! O sa te descurci de minune! 
            Liam: sper.
            Dupa asta l am mai ajutat pe Liam cu cateva idei pentru intalnirea cu Danielle de craciun. De asemenea mi a zis ca ii cumparase un parfum ca si cadou de craciun, iar cand l am mirosit, imi venea sa il iau eu. Totusi, retinusem firma ca sa imi cumpar si eu unul. 
            Cand Liam s a mai calmat, adica i s au mai diminuat emotiile, m am dus si eu in camera mea, luandu mi si portocalele care le cumparasem. M am trantit in pat cu laptopul in brate incepand sa il butonez. Am intrat pe tumblr ul lui Ellie *ea dadea follow la fanele One Direction* si am vazut ca nu erau poze cu baietii la munte sau poze cu noua prietena a lui Niall *Ellie* sau vreo poza cu mine si cu Zayn. Defapt, singura poza de la munte care o stiau fanele era poza care a facut o Zayn cu acea adolescenta. Mi am adus aminte ca atunci avea bandajul la mana asa ca m am uitat la mainile lui, dar purta manusi. Thanks god. Dupa ce m am deconectat de pe tumblr ul lui Ellie mi am verificat si twitterul, si am vazut ca am primit favorite si retweet la tweetul scris de Harry. Am inceput sa rad singura in camera, din cauza tweetului lui. Am facut bine ca nu l am sters. Deodata, am vazut usa de la camera mea, iar inauntru a intrat Niall. 
            Eu: Hello, hello. Ce faci aici?
            Niall: trebuie sa iti zic ceva.
            Eu: ok, ia un loc langa mine. 
            Dupa 10 minute de vorbit cu Niall, a intrat si Zayn in camera mea.
            Zayn: oh, scuze. *da se plece din camera*
            Niall: nu, e ok. Oricum tocmai plecam. 
            Niall s a ridicat de langa mine si a iesit din camera, ramanand doar eu si Zayn in ea. 
            Zayn: so, ce faci?
            Eu: trag de timp.
            Zayn *se aseaza in pat langa ea*: twitter?
            Eu: de plictiseala. Se pare ca fanele voastre au luat in gluma tweetul care l a scris Harry de pe contul meu.
            Zayn: pai a fost o gluma.
            Eu: de unde stii ca nu s a trezit la o bucata de noapte si am facut nebunii, aici, in camera asta, in patul asta?
            Zayn: pentru ca am incredere in tine, Emma. Si daca se intampla ceva, stiu ca Harry nu s ar fi abtinut sa nu vorbeasca despre asta.
            Eu: Aww. Zayn, vezi ca in noptiera de langa tine este un cablu de date si camera mea, vrei sa mi le dai, te rog?
            Zayn: yup.
            Dupa ce mi le a dat, am descarcat pozele din aparat pe laptop, si am gasit o poza cu Ellie si Niall, si una in care se sarutau. 
            Zayn: Astea doua merita puse in rama!
            Eu: buna idee! 
            Louis *deschide usa de la camera Emmei*: Bradford bad couple, veniti la masa!
            Eu: oo Louis, mi ai adus aminte! 
            M am intors spre Zayn si am facut fata de catelus plouat.
            Zayn: I'm a bradford . .. *o saruta* scuze, atata primesti. *se ridica repede din pat si se duce in bucatarie*
            Eu: YEAAA! KILLLIIIN MEE!
            M am ridicat din pat si m am dus in bucatarie, unde mirosea chiar foarte bine. 
            Eu: Mmm, totul pare atat de apetisant! Oh, da, Niall mi am adus aminte! *ii sopteste ceva la ureche*
            Niall: Mmmm. Merci!
            Ellie: Whats going on over thereee?
            Niall: unde?
            Eu: Ellie, presupun ca tu ai facut friptura..
            Ellie: defapt, Niall a facut o in mare parte..
            Pentru ca mancasem o gramada de portocale, nu mi am pus prea multa friputra, in schimb Niall, Zayn si Harry au mancat o gramada.M am ridicat prima de la masa si i am soptit lui Zayn ca vreau sa ma duc sa iau cadourile din masina.
            Zayn: nu, o sa ma duc eu.
            Eu: dar eu deja am terminat de mancat.
            Zayn: so what? O sa ma duc eu. 
            Eu: Noh, ok.
            Liam: zayn, trebuie sa iti iei lucrurile din camera. Danielle mi a zis ca ajunge maine pe la 12.
            Zayn: Emma, ma primesti in camera ta? *puppy face*
            Eu: nu.
            Zayn: de ce? *puppy face*
            Eu: pentru ca nu ai zis toata fraza, inainte sa venim la masa.
            Niall: ce fraza?
            Eu: Stie el.
            Am iesit din bucatarie, ducandu ma inapoi in camera mea pentru a asculta in continuare colinde si mancand portocale. M am asezat din nou pe pat, doar ca de data asta mi am luat caietul cu jocul Sudoku, si am inceput sa completez. Peste cateva minute l am vazut pe Zayn intrand in camera mea, cu toate cadourile in mana. Wow, erau cam multe.
            Eu: What the... Nu te a vazut nimeni?
            Zayn: nu, inca sunt in bucatarie si probabil ca ii cicalesc pe Ellie si pe Niall, pentru ca numai vocile lui Liam, Harry si Louis le auzeam.
            Eu: oh, saracii. Unde sa punem cadourile?
            Zayn: sub pat!
            Eu: seems legit.
            Dupa ce am pus cadourile sub pat, Zayn m a mai intrebat odata daca ii dau voie sa stea in camera cu mine.
            Eu: stii.. E vorba de fraza aia... Nu stiu ce sa zic...
            Zayn: ok. Daca e vorba despre fraza aia, asa sa fie. 
            Zayn a iesit din camera si a inceput sa strige in living "Imma bradford bad boi, yo!" iar dupa s a dus si in bucatarie si a strigat aceeasi fraza, speriindu i pe cei de acolo. Am inceput sa rad si m am dus dupa el si l am imbratisat.
            Eu: ok, poti veni.
            Zayn: daca vrei strig si afara daca doar fraza aia o sa te faca sa spui da.
            Louis: Nu imi vine sa cred! Noua ne spune sa nu mai zicem la nimeni asta! Nici daca ne am pune in genunchi nu ar zice asta! Iar la tine, e gata sa strige si afara!
            Harry: Emma, trebuie sa imi zici si mie reteta ca sa il fac pe Louis sa faca ce vreau eu!
            Eu: nu e niciun secret sau reteta. *ei doi stateau imbratisati*
            Niall: Ellie, sa stii ca nici tu nu ai nevoie de "retete" ca sa ma faci sa fac ceva pentru tine. You're my princess and you deserve everything!
            Ellie: Awee *se saruta*
            Harry: Toata lumea e lovey dovey! Louis, pupa ma repede! Sa facem un triunghi amoros!
            Louis *se preface ca il saruta*: Muah!
            Liam: sunt forever alone..
            Eu: si cand o sa iti vina Danielle... *cough* babys all day and all night *cough*
            Toti au inceput sa rada, iar Liam a incercat sa ne convinga cu fata lui serioasa ca nu e adevarat, si ca nu se va intampla nimic.
            Liam: mai bine aveti voi doi grija ce faceti. Dar si voi doi *arata spre Emma si zayn, iar apoi spre Ellie si Niall"
            Zayn: Man, deja am discutat despre asta si am hotarat ca nu o sa folosim niciun pat pentru ca s ar rupe. *rade*
            Niall: deja ati avut parte de discutiile astea? *poker face*
            Eu: Nu cred ca era nevoie sa avem discutiile astea. Ne am dat si singuri seama..
            Louis: Ellie, defapt, amandoua, vedeti ca amandoi sunt niste perversi! nici nu stiti ce se ascunde sub fetele alea de ingeras.
            Niall & Zayn: CINE VORBESTE!
            Liam: Haide Lou, nu le speria.
            Harry: exact. Este doar invidios. Nimeni nu e mai pervers decat mine. *fata triumfatoare*
            Ellie: Da Harry, stiu! Inca mai am imaginea cu tine nud in camera mea si a lui Niall!
            Harry: Mehehehehe! Numai Emma nu m a vazut. *evil face*
            Zayn: Emma, sper ca ai cheie de la camera.. Nici nu stii cand te poti trezi cu un naked Harry in pat.
            Niall: Ellie, avem si noi nevoie de o cheie.
            Harry: faceti sa dispara toata distractiaaa!
            Liam: louis, trebuie sa il tii pe Harry in frau. 
            Am mai stat cateva minute in bucatarie, iar dupa l am ajutat pe Zayn sa isi mute lucrurile din camera lui Liam. Omul asta a venit la munte cu mai multe lucruri decat mine! Avea o gramada de chestii la el! Cand am adus toate lucrurile in camera mea mi s a parut ca s a facut de 5 ori mai mica. 
            Eu: Zayn, uite ce mica pare camera! Ajuta ma sa le pun intr o ordine!
            Zayn: asa ziceam si eu.
            Ne am apucat sa aranjam toate lucrurile din camera, incercand sa ii dam alt aspect. Cel putin asa vroiam.


            In timp ce Emma si Zayn aranjau lucrurile
            •Ellie si Niall in camera lor•


            Ellie: stii, o sa trebuiasca sa strangem odata si odata pungile de la mancarea fast food de pe jos. 
            Niall: stiu, dar nu acuma. Mai stai asa inca cateva minute! Te rog! *stateau intinsi in pat, Ellie statea cu capul pe pieptul lui iar Niall o cuprindea*
            Ellie: 5 minute. Dupa ne apucam de strans?
            Niall: Nu promit nimica. 
            Ellie: si, ai de gand sa lasi chitara aia acolo pana cand plecam? Nici nu te ai atins de ea cand am ajuns la munte! Iar cand o sa ne intoarcem in Londra o sa fii ocupat cu interviurile si cu concertele, si nu o sa mai ai timp sa... *se agita din ce in ce mai tare*
            Niall a oprit o pe Ellie printr un sarut, iar obrajii acesteia s au colorat imediat, la fel ca ai lui.. 
            Niall: fiecare nota, fiecare sunet care o sa il scoata chitara aia o sa fie numai pentru tine, Ellie! Si pe mine ma deranjeaza faptul ca nu pot sta tot timpul cu tine din cauza programului meu incarcat, dar de fiecare data cand ne intalnim imi doresc ca timpul sa se opreasca, doar ca eu sa pot sta cu tine! Ellie, ma simt cel mai norocos potatoe din lume din cauza ta! Tu ma faci sa imi bata inima cu viteza de fiecare data cand zambesti sau ma saruti. Stiu ca poate unii o zic doar ca sa impresioneze, dar, tu esti singura fata care m a facut sa ma simt asa. Te iubesc, Ellie!
            Ellie *avea lacrimi in ochi*: Si eu te iubesc, Niall James Horan!
            Amandoi au uitat de curatenia care trebuia facuta in camera, petrecandu si noaptea sarutandu se iar Niall i a canta lui Ellie la chitara, pana cand aceasta a adormit pe cantecele lui.


            Dupa o ora..

            Eu: Gata! Totul arata cum trebuie! Nu pot sa imi imaginez pentru ce ti ai adus atatea lucruri cu tine!
            Zayn: nu stii de ce o sa ai nevoie. Mai bine sa fiu pregatit.
            M am dus in baie si m am schimbat in pijamale, iar cand am intrat in camera Zayn era deja in pat. M am asezat langa el, punandu mi capul pe pieptul lui iar el incepand sa se joace cu parul meu. 
            Eu: Zayn, sper sa nu te schimbi niciodata.
            Zayn: nu o sa ma schimb, Emma. Nimeni nu o sa ma poata schimba.
            Eu: Daca o sa afle fanele tale de noi? 
            Zayn: o sa afle odata si odata, dar nu conteaza ceea ce cred ele, conteaza ceea ce simt eu pentru tine.
            Eu: si daca o sa decadeti din cauza mea? Ma refer ca si trupa..
            Zayn: Emma, nu e posibil asa ceva. Nu cred ca exista cineva care sa te urasca, fii serioasa.
            Eu: defapt sunt persoane care ma urasc *isi aduce aminte de Eddie*
            Zayn: innafara de idiotul ala.
            Eu: Si cand te gandesti ca datorita telefonului meu suntem aici..
            Zayn: acum ma simt norocos ca ti am gasit telefonul. *zambeste* O sa recomand prietenilor  de acum inainte sa ridice orice telefon gasesc pe jos si sa l inapoieze. La mine totul a mers perfect. Nu mai nevoie sa gasesc alt telefon pe jos.
            Eu *zambeste*: Si dupa cand am stat tot weekendul cu voi, si nu stiam cine imi manca defapt prajiturile *se referea la trupa*.
            Zayn: Stii, acuma ca stam in pat impreuna, imi aduc aminte de weekendul ala. 
            Eu: Da, ai dreptate. Doar ca atunci deabea stiam cateva lucruri unul despre celalalt, iar acum..
            Zayn: Iar acum facem cumparaturi pentru Craciun impreuna?
            Eu: exact! 
            Zayn s a uitat la ceas, si a vazut ca era deja 00:43. Si a luat telefonul, si a intrat pe Twitter.
            Zayn: timpul pentru un tweet nou.
            Eu: la ora asta postezi tu tweeturi?
            Zayn: imma bradford bad boi, yo!
            Eu: No, right now, you re mine.
            M am intins putin si l am sarutat, iar el si a lasat telefonul din mana, imbratisandu ma. Se parea ca amandoi nu aveam somn asa ca am inceput sa vorbim despre tot felul de lucruri, iar la un moment dat Zayn a vrut sa raspunda la intrebarile fanilor de pe Twitter. Avea de raspuns la o gramada de intrebari, iar de obicei ma lasa pe mine sa aleg intrebarile la care sa raspunda.  Am vazut si tweeturi ciudate, dar si tweeturi incurajatoare care erau foarte dragute si il rugam sa le dea follow si sa le raspunda la tweet. L am pus sa raspunda la ce maternitate a fost nascut si daca este in vre o relatie.
            Am hotarat ca fanele inca sa nu stie de noi, sa mai ramanem putin ascunsi, cat ne tinea. 
            Eu: iti dai seama, ca maine e ajunul craciunului?
            Zayn: nu e adevarat, poimaine.
            Eu: este deja 23 decembrie, Zayn!
            Zayn: atunci, totul a inceput cu dreptul pentru mine.
            eu: nu si pentru mine! Nu avem brad! si trebuie sa asezam cadourile sub brad. Asa se face de cand ma stiu eu...
            Zayn: da, ai dreptate. Dar, lasa, o sa facem maine cumparaturile pentru Craciun, toti.
            Eu: Ok. Apropo, zi-mi si mie niste lucruri despre Danielle.
            Zayn a inceput sa imi descrie personalitatea lui Danielle, si parea o fata destul de treaba. Acuma chiar deabea asteptam sa o cunosc. 
            Cred ca in seara aia am vorbit incontinuu cu Zayn pana pe la 3 dimineata, iar cand am adormit eu, el inca statea pe Twitter.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu