vineri, 9 martie 2012

16.


            Acasa


            M-am intrebat de o mie de ori de ce m-a inselat Eddie si nu am putut gasi niciun raspuns. M-am intrebat de doua mii de ori de ce Ellie si Zayn mi-au ascuns despre One Direction. Nu am putut gasi raspunsurile la intrebarile astea, dar deabea asteptam sa le aflu.
            Cu toate ca si Ellie mi-a ascuns asta, trebuia sa vorbesc cu ea. Ellie nu mi-a ascuns nimica, iar daca a facut-o acuma inseamna ca a avut un motiv intemeiat sa o faca. Fara a mai ezita, mi-am luat inapoi cheile de la masina din geanta si am iesit din casa. Nu aveam nici jumatate de ora de cand eram in casa, dar trebuia sa vorbesc macar cu Ellie, pentru ca daca nu vorbeam cu nimeni, mai rau imi faceam. Nu puteam sa ma duc la Robin care nici macar nu stia de weekendul meu petrecut cu baietii. Iar daca Robin ar fi aflat, sigur ar fi aflat si celalte fane ale lor.
            Cand am ajuns in fata casei lui Ellie, nu stiam daca am facut ceea ce trebuia. Am vrut sa intorc masina si sa ma duc din nou acasa, dar parca cineva ma impingea sa ies din masina aia afurisita si sa ma duc sa vorbesc cu Ellie.
            Cand am sunat la usa, mi-a raspuns mama lui Ellie, care m-a invitat in casa.
            Ellie’s mom: Buna Emma. Ce mai faci?
            Eu: Bine, am venit putin sa o vad pe Ellie. Este acasa?
            Ellie’s mom: Sigur! Este in camera ei.
            I-am multumit, si am urcat scarile spre camera lui Ellie. Cand am deschis usa de la dormitorul ei, am vazut-o intinsa in pat, cu capul in perna.
            Em: „Din cate imi aduc aminte, asa sta ea cand toate ii merg prost..”
            Am bocanit la usa, iar ea s-a ridicat imediat in fund, si s-a uitat la mine plina de uimire.
            Ellie: Emma! Trebuie sa iti explic..
            Eu: Da, de asta sunt aici.
            Am incercat sa fiu cat mai calma posibil, ca sa inteleg ceva din ceea ce avea Ellie sa imi explice.
            Ellie: Emma, stiu ca trebuia sa iti zic de la inceput cine sunt baietii la care ai stat un weekend intreg. Dar din cauza intoxicatiei tale nu mi-a mai stat gandul la asta. Apoi, Zayn m-a intrebat daca stii despre ei, iar eu i-am zis ca nu. Atunci Zayn a acceptat ca sa stai un weekend la ei, pentru ca nu stiai de ei! Poate ca aveau nevoie de un prieten. De cineva care sa se comporte perfect normal cu ei. Nu sa sara in sus si sa ii innebuneasca cu poze si autografe. A doua zi, cand am venit, am vrut sa iti zic. Dar cand am urcat sus spre apartamentul inchiriat, m-am intalnit cu Zayn, care m-a rugat sa nu iti zic inca, pentru ca se distrau pe cinste cu tine si nu vroiau ca sa se schimbe ceva. I-am zis ca o sa trebuiasca sa iti zica despre trupa, pentru ca ai si tu o viata, ai TV, radio sau laptop in casa si o sa afli odata si odata. Zayn a zis ca prefera mai bine sa iti zica el, decat sa afli din alta parte.
            Eu: Da, si pana la urma m-am trezit ca ... baietii la care am stat un weekend intreg, dadeau un concert free, pentru care s-au adunat si prietenele mele.
            Ellie: Poate, nu e adevarat, dar.. scuze, nu ma pot abtine. Trebuie sa te intreb ceva.
            Ellie s-a ridicat de pe pat si a inceput sa caute printr-un sertar de la biroul ei, de unde a scos revista TigerBeat. Deja parca simteam ce vroia sa ma intrebe.
            Ellie: E adevarat? Daca da, cand s-a intamplat? De ce te-a imbratisat? V-ati si sarutat in masina?
            Eu: Da, e adevarat. S-a intamplat cand am plecat de la tine de acasa, luni, cand am avut si intalnirea cu Eddie. Niall m-a rugat sa il las la Nandos, de aia nu apare si el acolo. Si m-a imbratisat dupa ce i-am mai multumit inca odata pentru sfaturile care mi le-a dat in legatura cu Eddie, si nu ne-am sarutat in masina.           
            Ellie: Oh. Sincer, imi pare rau ca nu ti-am zis, Emma..
            Eu: Se poate zice ca inteleg de ce nu ai facut-o, Ellie. Dar totusi, aici, nu esti tu de vina. Citez ceea ce a zis tipul de la radio: „Nimeni nu stie ce e in capul lui Zayn”.
            Ellie: oh, ai ascultat si tu?
            Eu: Da, astazi, cand eram in masina mea, dupa ce l-am udat pe Eddie in cantina.
            Ellie: Chiaar! Apropo de asta,de ce ai facut asta? Prima data am crezut ca erai nevoasa pe Zayn, iar Eddie te-a enervat la culme si ai ajuns sa faci asta.. Dar apoi mi-am dat seama ca tu nu faci chestii din astea. Deci, care e adevaratul motiv?                       
            I-am explicat lui Ellie ca il vazusem pe Eddie in oras cu alta tipa, si ca s-a si sarutat cu ea. De asemenea, i-am zis de ceea ce mi-a spus el in ziua aia, la scoala, adica ca va fi plecat toata ziua la verisorul lui.
            Ellie: Ce mincinos! Ce porc! CE NESIMTIT!
            Eu: Da...asa ziceam si eu.
            Ellie: Pe langa toate astea, suntem ok? Adica, noi doua..
            Eu: Da Ellie, suntem ok. Adica, e vina lui Zayn ca nu mi-a zis. El e cel care le-a zis tuturor „Nu ii spune Emmei..”. Ceea ce e cam deranjant.
            Ellie: Da, ai dreptate.
            Dupa asta, i-am zis lui Ellie ca o sa mai vorbim la telefon, si m-am dus acasa, unde m-am inchis in camera, pentru a citi cateva lucruri despre trupa.
           

            La scoala

            Cand am ajuns in holul scolii, nu puteam sa nu observ privirile insistente din partea celorlalti elevi. Se uitau la mine de parca tocmai as fi jefuit o banca. Am incercat sa nu ii bag in seama, dar cand am ajuns in dreptul dulapului meu, am vazut ca era scris cu markerul „Whore”.
            Eu: Ok, cine a scris asta?
            Cum era de asteptat, nu am primit niciun raspuns, pentru ca exact atunci fiecare isi vedea de treaba lui. Ellie a aparut langa mine cu cartile ei de geografie in mana, iar cand a vazut ce era scris pe dulapul meu a ramas complet surprinsa.
            Eu: Partea buna? Nu stiu daca e pentru ceea ce i-am facut lui Eddie sau pentru ca Zayn Malik m-a imbratisat? Hah.
            Ellie: Poate e pentru amandoua.
            Eu: Anyway, de parca persoana care a scris asta pe dulapul meu a rezolvat ceva. Sunt problemele mele,si nu e treaba nimanui ce fac eu.
            Ellie: Bravo Emma, bravo.
            M-am despartit de Ellie, pentru ca ea avea geografie iar eu aveam drama, din nou. Am zis ca o sa ne intalnim la cantina, la masa noastra, unde o sa discutam mai multe despre ceea ce s-a intamplat.
           
            La cantina

            Yay, in sfarsit a venit vremea sa mananc! Abia astept! Am o foame de lup! Am intrat in cantina, unde l-am vazut pe Eddie stand la o masa, impreuna cu niste baieti. M-am uitat la obrazul care a primit palma mea zdravana, si am vazut ca era putin vanat.
            Em: „Wow, se pare ca atunci cand sunt nervoasa chiar am ceva putere, din moment ce i-am lasat semn”.
            Nu l-am bagat in seama, cu toate ca trebuia sa trec pe langa el ca sa ajung la masa la care era Ellie.
            Ellie: Deci, ce mananci astazi?
            Eu: Orice! Orice! Ai tu ceva de mancare?
            Ellie: Da, niste muffins. Vrei?
            Eu: GIMMEE!
            In timp ce mancam muffins-urile lui Ellie, Robin a venit cu un teanc de hartii la masa noastra.
            Robin: Ok, Emma, tu esti?
            Mi-a aratat revista TigerBeats de sambata, in care se zicea despre imbratisarea care mi-a dat-o Zayn. Eram total absorbita de mancare, si eram mult mai calma.
            Eu: Da.
            Robin: O, Doamne! Zayn Malik! Zayn Malik! MALIIIK!
            Eu *manca*: Mi-cinos-l Za-n. De c-?
            Robin: Ha?
            Ellie: Stai ca traduc eu: Mincinosul Zayn. De ce?
            Robin: Nu e mincinos, e cel mai, mai, mai, draguuut! Dupa Harry, desigur! Dar totusi! Emma, vreau fiecare detaliu.
            I-am facut semn lui Ellie sa vorbeasca ea pentru mine daca vroia, pentru ca eu eram adancita in muffinsurile ei.
            Ellie: Nu sunt prea multe de zis. Dar, stii cumva cine a scris „Whore” pe dulapul ei?
            Robin: Oh, cred ca a fost o fana. O sa le treaca. Momentan nu accepta faptul ca il cunosti pe Zayn si nu ai zis nimic nimanui.
            Eu: ..dr-gut....
            Robin: Exact. Totusi, nu pot sa imi dau seama ce ai vrut sa zici la concertul lor free.Am incercat sa gasesc singura raspunsul, dar nu am putut sa imi dau seama. Ce-ai vrut sa zici prin „Multumesc ca mi-ai zis si mie”?
            Ellie: Aaa, nimica important.
            Robin: Da, sigur..
            Ellie a convins-o pe Robin pana la urma ca nu era nimica important, iar dupa lupte seculare, Robin a acceptat faptul ca nu vroiam sa ii zicem. Dupa ce a plecat, eu si cu Ellie am inceput sa vorbim din nou despre ei. I-am zis ca Zayn a venit ieri la scoala si mi-a dat un „Special Ticket”, care era pentru concertul lor de maine.
            Ellie: O, Doamne! Ce tare! Ai de gand sa te duci?
            Eu: Nu stiu! Asta e! Nu stiu ce sa fac! Toti stiu ca m-am imbratisat cu Zayn, si au impresia ca sunt cu el sau chestii de genul. Daca fanele din liceu la noi mi-au scris „whore” pe dulap, oare cum v-or reactiona cand o sa ma vada la concertul lor?
            Ellie: Da, ai dreptate. Dar totusi!
            Eu: Si chiar daca m-as duce la concertul lor. Ce as face acolo? Prefer sa stau acasa si sa ma joc cu Blu sau Jamie.
            Ellie: Haide Emma, nu fi atat de rea. Stiu ca vrei sa te duci, doar ca nu vrei sa recunosti. Si in plus, daca lui Zayn nu i-ar fi pasat de tine, nu te-ar mai fi tinut un weekend intreg la hotelul unde erau cazati. Si nu avea atata grija de tine. Trebuie sa te duci!
            Eu: Nu Ellie. Nu ma duc. Nu am niciun motiv pentru care sa merg.
            Cu toate ca Ellie insista sa ma duc la concertul lor, am ramas pe ideea mea de a nu merge.
            Heh, si acusi e Craciunul, adica e deja 13 decembrie, si eu inca nu stiu ce o sa fac. YAY...


Urmatoarea zi

Ellie a hotarat ca in dimineata asta o sa ma trezeasca la ora 7, si nu pot sa imi dau seama de ce. Credeam ca atunci cand mi a zis asta, glunea, dar, se pare ca la 6:57 dimineata mi a sunat telefonul.
Eu: Da? *inca dormea*
Ellie: Its timeeee tooo geeet uppp! We gottttaaa wakee uppp!
Eu: Ellie, seriosss?! E ora 7 dimineata. Mai am o ora de dormit. Doar o ora. Lasa ma inca o ora!
Ellie: Nup. Nup. Nup. Nu e voie! Wake up!
Eu: ce ti a venit, tu? Ce e azi de ma trezesti la ora asta?
Ellie: azi e o zi mare. Nu am putut dormi aproape toata noapte din cauza emotiilor.
Eu: Ellie, ce se intampla azi?
Ellie: azi o sa ma intalnesc cu Niall. A zis ca vrea sa imi dea ceva.
Eu: serios? Ce draguut! Ma bucur pentru voi doi! Ai vreo idee ce ar avea sa iti dea?
Ellie: nup, nicio idee. Si deabea astept sa ma intalnesc cu el.
Pana la urma, Ellie mi a zis ca a vrut sa ma trezesc cu o ora mai devreme ca sa pot vorbi cu ea, venind si cu pretexul ca la scoala nu apucam sa vorbim cam totul. Intr un fel, avea dreptate, nu puteam vorbi despre toate la scoala pentru ca pauzele nu erau atat de mari.


            La cantina


             Ellie: nici nu imi vine sa cred cat de greu pot trece orele cand deabea astepti sa iesi de la scoala!
             Eu: dar ce ai de facut dupa scoala?
             Ellie: serios Emma? Serios?!
             Eu: cee?
             Ellie: ai uitat ce ti am zis azi dimineata?
            Eu: adica?
            Ellie: uituc-o!
            Eu: deabea ma trezisem! Doar nu te asteptai sa retin chiar totul, nu?
            Ellie: nu totul, dar macar 50% din ceea ce am vorbit noi.
            Eu: e vorba despre faptul ca trebuie sa iti dea Niall ceva?
            Ellie: yay! Ti ai adus aminte! I REQUEST THE HIGHEST FIVE!
            Am inceput sa rad de felul in care a reactionat Ellie. Puteam sa observ prin expresia fetei ei cat de nerabdatoare era. Am inceput sa vorbim despre toate prostiile posibile si imposibilie, in timp ce mancam. In schimb, convorbirea noastra “extrem de importanta”, a fost intrerupta de  telefonul lui Ellie, care a inceput sa vibreze ca un nebun.
             Ellie: am primit un mesaj.
             Eu: poate e Niall.
            Ellie: nu are cum. Face repetitii pentru concert. *se uita de la cine e mesajul*. O Doamne, Emma, esti cumva un medium?
            Eu: deci e de la Niall?
            Ellie: da, m a intrebat daca pot veni pana afara, in parcarea scolii.
            Eu: normal ca poti! Ce mai astepti? Da i mesaj si spunei ca ajungi acolo  imediat! Fuugi!
            Ellie: ok, ok. Credeam ca o sa ne intalnim dupa scoala, nu acuma. Am o gramada de emotii si nici nu stiu daca o sa fiu in stare sa scot vreun cuvant.
            Eu: o sa te descurci grozav! O sa il dai pe spate!
            Ellie a suras, si a iesit din cantina, grabind putin pasul. Acum, eram si eu curioasa. Oare ce are de gand Niall, de nu a mai putut astepta pana la sfarsitul orelor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu