duminică, 18 martie 2012

38.


             Am lasat deoparte mesajul pentru Ellie si ma pregateam sa ii dau un reply lui Zayn. Am simtit mainile cuiva in jurul taliei mele, iar apoi am mirosit parfumul lui specific.
            Zayn: That you look amazing and I love you so much!
            Am simtit cum inima a inceput sa imi bata ca o nebuna. Nu imi venea ca era aici, acum, langa mine, in locul asta. Mi-am intors corpul spre el, iar imediat el si-a pus mainile pe obrajii mei. Am auzit cum a soptit un „Hi babe”, iar imediat dupa asta m-a sarutat. Nici nu isi dadea seama cat de dor mi-a fost saruturile lui. Putea ziua asta sa fie mai buna de-atat? Am castigat premiul I iar acum Zayn era in UK, cu toate ca mi-a zis ca v-a ajunge deabea a doua zi.
            Eu: I love you too.
            Zayn m-a tras mai aproape de corpul lui, plasandu-si din nou buzele lui asupra buzelor mele.  Nici nu isi dadea seama cat de mult imi lipsise asta.
            Zayn: Deci, meriti un sarut de consolare sau unul in loc de felicitari?
            Eu: De consolare..
            Zayn a inceput sa balmajeasca cateva cuvinte care trebuiau sa ma consoleze, iar apoi m-a sarutat. Normal ca nu era adevarat ceea ce ii zisesem, doar ca trecuse prea mult timp de cand nu il mai sarutasem, si aveam nevoie de un bonus.
            Eu: Zayn, stii..cred ca am incurcat replica din cauza emotiilor. Merit un sarut in loc de felicitari, din moment ce am castigat premiul I.
            Zayn mi-a zambit, iar apoi si-a lipit din nou buzele de ale mele. Mi-am adus aminte de bluza lui Ellie, dar si de ea, care probabil ca ma astepta la ea acasa, asa ca m-am dezlipit de Zayn si am inceput sa ma uit dupa bluza lui Ellie.
            Eu: Damn, unde naiba a lasat-o?!
            Zayn *se aseaza pe scaun*: Ce?
            Eu: Bluza lui Ellie. A zis ca a uitat-o.
            Zayn: Emma, Ellie nu si-a uitat nicio bluza la tine. Totul a fost din cauza mea.
            Mi-am auzit telefonul cum a inceput sa vibreze ca nebunul in geanta mea iar cand m-am uitat peste el am vazut un mesaj de la Ellie care ma anunta ca ma astepta la cina, impreuna cu Zayn, la ora 6pm. M-am uitat la ceas si era deabea 16:48. I-am zis lui Zayn de invitatia lui Ellie, iar el a acceptat fara ezitare.
            Eu: Stai putin. Acuma am realizat. What the.. adica..voi doi... Acuma inteleg cum ai intrat in casa! Ellie ti-a dat cheia!
            Zayn *scoate din buzunar o pereche de chei*: E usor de cooperat cu ea.
            Eu: Well, pot spune ca ma bucur ca i-am lasat cheia de la casa lui Ellie.
            Zayn a ras incet, iar apoi m-am asezat in bratele lui si l-am rugat sa imi povesteasca cateva lucruri despre turneu. A inceput sa imi povesteasca despre nenumaratele interviuri care le-au avut, apoi despre unele fane care au facut chestii nebunesti, despre unele bannere de la concertele lor care au fost votate de toti ca fiind cele mai crazy dintre toate. Erau momente in care chiar bagam de seama ce spunea dar si momente in care tot ce vroiam sa fac era sa il sarut.
            Zayn: Oh, si mai era o faza de la un con...
            I-am oprit sirul gandurilor in momentul in care mi-am lipit buzele de ale lui. Zayn a zambit, deoarece de obicei el era cel care ma oprea din vorbit printr-un sarut in momentul in care eram serioasa sau depanam amintiri. Stand in bratele lui am simtit cum telefonul a inceput sa ii vibreze, iar apoi melodia Bow Chicka Wow Wow  de Mike Posner s-a facut auzita. Zayn s-a dezlipit de mine iar apoi si-a scos telefonul din buzunar. M-am uitat peste umar si am vazut ca cel care il apela era Louis. Imediat ce a vazut si el cine il suna, si-a lasat telefonul pe biroul meu, nerespingand apelul. S-a apropiat din nou de mine si a continuat sarutul, care,desigur, il adoram, dar trebuia sa ii raspunda lui Lou. I-am zis sa raspunda la telefon, iar el a zis ca mai poate astepta. Am zambit, iar fara sa imi dau seama l-am muscat de buza inferioara.
            Zayn: Sa inteleg ca acum o sa am parte de acea continuare promisa?
            Zayn a schitat cel mai adorabil zambet, lucru care m-a facut sa aprob. Ne-am apropiat unul de altul deodata, buzele noastre intalnindu-se din nou. Mi-am aseazt mainile pe abdomenul lui, urcandu-le usor-usor spre gatul lui iar apoi au ajuns in parul lui. Ca de obicei, mainile lui erau pe soldurile mele, doar ca de data asta cred ca erau mai mult pe fesele mele. Zayn m-a prins mai bine, iar apoi s-a ridicat de pe scaun cu mine in brate si indreptandu-se spre patul meu.
            Imediat ce m-a asezat pe pat, am inceput sa zambesc pentru ca se asezase el deasupra mea. Zayn mi-a simtit zambetul si a rupt sarutul, pentru a se uita la mine. Pe fundal si-a facut din nou aparitia refrenul de la Bow Chicka Wow Wow  de la telefonul lui Zayn, probabil Louis sunandu-l din nou. Niciunul dintre noi nu a dat importanta telefonului, si incepeam oarecum sa ne acomodam cu acea melodie.        
            Eu: You’re naughty. *rade*
            Zayn: Look who’s talking.
            Zayn a dat sa isi dea jos tricoul dar l-am oprit, tragandu-l spre mine, pentru a continua sarutul. Mi-am apropiat mainile de talia lui si am inceput sa trag usor de tricoul lui pana i l-am dat jos. Am simtit mainile lui Zayn cum isi croiau drum spre fermuarul rochiei mele, iar imediat ce l-a descheiat s-a dezlipit din nou de langa mine.
            Zayn: Esti sigura?
            Eu: Sunt sigura.
            L-am ajutat pe Zayn sa imi dea jos rochia, ramanand numai in lenjeria mea de culoare albastra. Am simtit ochii lui Zayn analizandu-mi lenjeria, iar apoi am vazut cum si-a muscat buza inferioara.
            Zayn: De tinut minte: Emma poarta numai dantela.
            Am inceput sa rad, iar apoi el m-a sarutat din nou. Cu toate ca deabea acum cateva minute am auzit telefonul sunandu-i, melodia si-a facut din nou aparitia pe fundal. Zayn si-a pus usor mainile pe talia mea, urcand spre descheietoarea sutienului. Intre timp, pentru a nu ramane singura goala, mi-am indreptat si eu mainile spre pantalonii lui, incepand sa ii deschei nasturii. Puteam zice ca incepea sa imi placa ringtone-ul lui Zayn, din moment ce se potrivea perfect cu atmosfera. Cand sutienul meu a ajuns pe jos alaturi de celelalte haine ale noastre, Zayn era deja descheiat demult la pantaloni.
            Imediat dupa asta, si-a dezlipit buzele de ale mele, incepand sa ma sarute usor pe gat iar apoi si-a pus o mana pe unul din sanii mei. Daca ieri imi zicea ca imi va placea cand cineva imi v-a atinge sanii, probabil ii spuneam ca e nebun. In schimb acum, daca imi zicea cineva lucrul asta, aveam de gand sa pun ca avea dreptate al naibii de tare. Fara sa imi dau seama am scapat un sunet de placere, iar apoi l-am putut simti pe Zayn zambind.
            Din nou, Louis il apela pe Zayn, iar Bow Chicka Wow Wow si-a facut prezenta. Cum Zayn inca ma saruta usor pe gat, corpurile noastre erau destul de apasate unele de altele, asta facandu-ne pe amandoi ca respiratia sa ni se accelereze. Mainile lui Zayn s-au spre partea de jos a corpului meu, la un moment dat ajungand in sfarsit la lenjeria mea.
            Zayn *se opreste*: Emma, sigur?
            Eu: Sigur!
            Zayn a atins din nou lenjeria mea, si a inceput sa o dea jos. Mi-am auzit si telefonul meu vibrand in geanta, dar nu ne deranja pe niciunul dintre noi.
            In schimb, amandoi am tresarit in momentul in care am auzit soneria de la usa si niste batai in geamul de pe hol.
            Zayn: Shit.
            Eu: E-e-exact!
            Zayn: Iarasi se intampla ceva care ne intrerupe..
            Zayn s-a intins spre fereastra de langa patul meu, pentru a vedea cine era in fata casei. In acel moment corpurile noastre erau atat de apropiate incat imi facea inima sa se zbata ca nebuna. Mi-am dat seama ca o facea anumita, asa ca am inceput si eu sa imi misc putin soldurile, ca sa nu fiu numai eu cea tachinata.
            Zayn *isi intoarce privirea spre ea*: GOD!
            Am chicotit, iar dupa m-am oprit, asteptand sa imi zica cine era la usa, din moment ce l-am auzit pe Blu alergand din bucatarie spre usa in timp ce latra.
            Zayn: Sunt ceilalti.
            Eu: What..the?! Trebuiau sa ia cina acuma! Ce cauta aici?
            Zayn s-a uitat la ceasul care i-l dadusem cadou de Craciun, si mi-a zis ca era de la 7:05 pm. Am ramas cu gura cascata in momentul in care mi-a zis cat era ceasul pentru ca nu realizasem cand trecuse timpul atat de repede. El s-a ridicat de pe pat, luandu-si hainele de pe jos.
            Zayn: Ma duc eu sa le deschid, tu imbraca-te si cobori dupa.
            L-am vazut pe Zayn aruncandu-si tricoul pe el, iar apoi tragandu-si rapid pantalonii. M-am ridicat si eu din pat, mi-am luat sutienul de pe jos -din moment ce nu imi daduse si cealalta parte de lenjerie deoparte- si le-am aruncat repede in dulap, de unde mi-am luat alta rochie, de culoare rosu inchis, dar si o noua pereche de „pantalonasi” din moment ce trebuia sa ii schimb.
            Am iesit val-vartej din camera, iar cand coboram scarile am auzit vocea lui Ellie, urmata de cea a lui Harry. Imi dadeam seama ca Zayn era luat la rost, asa ca am grabit mai repede pasul. Nu trebuia sa fie singurul care sa asiste la acea convorbire. Cand mi-am facut aparitia in hol, toate privirile au fost duse asupra mea. M-am uitat la Zayn si am vazut ca avea o expresie, care imi dadea de inteles ca nu stia ce sa le zica.
            Ellie: Emma, zi, ce s-a intamplat? Zayn nu spune nimica!
            Eu *mimeaza o fata somnoroasa*: Ce puteam  face, Ellie? Atipisem si noi putin! De parca nu m-ai cunoaste..
            Harry: Si telefoanele? Nu le mai auziti?
            Eu: Care telefoane?
            Liam: Guys, lasatii in pace. Au dormit si ei. Nu are voie lumea sa doarma? Plus ca ar trebui sa o felicitam pe Emma, nu sa ii sarim in cap.
            Louis: Ai dreptate.
            L-am vazut pe Harry apropiindu-se cu bratele deschise de mine. M-a imbratisat, iar apoi m-a sarutat pe ambii obraji, felicitandu-ma. Fiecare dintre ei au facut acelasi lucru, iar apoi Zayn m-a prins de talie, tragandu-ma mai aproape de el.
            Niall: Well, din moment ce nu ati venit la cina, am decis sa aducem cina la voi.     
            Eu: Serios? Ce ati adus bun?              
            Niall: Mancare chinezeasca si McD –pentru cei care nu vor sa isi prinda degetele in betele alea.
            Am inceput sa rad iar apoi ne-am indreptat toti spre bucatarie, pentru a gusta ceea ce au adus ei. Eu cu Zayn am preferat sa mancam cate un McD, din moment ce nu aveam starea necesara pentru a invata cum se mananca cu betele alea afurisite.
            Liam: Deci, Emma, cum ai de gand sa petreci in seara asta?
            Eu: Pai, am fost invitata la petrecerea lui Jamie. Daca nu apareati voi, cred ca o trageam pe Ellie dupa mine. 
            Zayn: Jamie?
            Eu: Well, da.
            Zayn: Emma, par...
            Nu vroiam sa il vad suparat sau sa strice vreo atmosfera, asa ca l-am sarutat. Dupa ce buzele ni s-au atins, mi-am dat seama ca aia nu a fost cea mai desteapta miscare a mea, din moment ce corpurile noastre inca nu se linistisera dupa evenimentele petrecute in camera mea. Astfel, m-am departat rapid de el, si am vazut cum el ma tintea cu privirea, lucru care m-a facut sa inteleg ca si el era in aceeasi situatie ca si mine.
            Louis: Well, am o idee. Daca lui Zayn tot nu ii convine ideea de a merge la petrecerea prietenului tau Jamie, eu zic sa mergem in club.
            Niall: Esti genial.
            Louis: Stiu, stiu.
            Harry&Liam: Se aproba! Mergem!
            Zayn: Nu. Voi mergeti. Noi ne v-om continua somnul.
            Eu: Defapt, cred ca ne v-om uita si la un film.
            Zayn: Doar nu romance.
            Eu: Daar.. *puppy-face*
            Zayn: Emma, nu vreau sa stau dupa tine cu servetelele *rade*
            Eu *se stramba la el*: Vedem noi.
            Harry: Heei, lasati filmele si somnul! Altadata! Haideti cu noi..
            Ellie: Exact. Haide Emma! Ai timp de filme.
            Timp de jumatate de ora s-au rugat toti de noi sa mergem cu ei, dar eu si Zayn ne-am mentinut raspunsul, fiind foarte hotarati pe el. Prima care s-a dat batuta a fost Ellie, deoarece si-a dat seama ca nu avea nicio sansa sa imi intoarca ideea. Dupa ea, au renuntat si ceilalti, lucru care ne-a facut pe amandoi sa schitam zambete triumfatoare.
            Ellie: Nu stiu despre voi, dar eu trebuie sa ma duc acasa pentru a ma pregati de club.
            Niall: De ce sa te pregatesti, princess? Esti superba de pe acuma.
            Fara sa imi dau seama am scapat un „awee”, iar apoi am vazut cum Ellie si Niall s-au sarutat. Erau atat de draguti impreuna.
            Peste 10 minute au iesit toti din casa, lasandu-ne pe mine si pe Zayn singuri din nou. Imediat ce am incuiat usa de la intrare, am simtit cum Zayn m-a cuprins de la spate, plasand din nou un sarut pe gat. Deodata m-am pomenit in bratele lui, el indreptandu-se spre dormitorul meu. L-am sarutat in timp ce eram in bratele lui, iar inainte sa intram  in dormitor, Zayn s-a oprit din mers, si s-a uitat din nou in ochii mei.
            Zayn: Emma, esti sigura? O sa doara, si nu vreau sa te vad cum mai ai putin si tipi de durere din cauza mea..
            Eu: Zayn, sunt constienta ca v-a durea. Dar stiu ca prezenta ta v-a face durerea sa dispara. Nu te ingrijora, v-oi fi bine.                                       
            Si intradevar, eram constienta ca ma va durea, in schimb nu atat de tare cum a durut in realitate. Astfel, imediat ce ne-am descotorosit de haine, in momentul in care corpurile noastre au facut contact unul cu altul, am simtit cum ochii mi s-au umplut de lacrimi din cauza durerii, lucru care l-a facut pe Zayn sa se ingrijoreze.
            Zayn: Emma, e de-ajuns. Daca vrei, ma opresc.
            Mi-am muscat buza inferioara de durere, iar dupa l-am tas mai aproape de mine pe Zayn, si i-am zis usor ca sunt ok, pentru ca acea durere se transforma usor-usor in placere. Peste aproximativ o ora, eram amandoi intinsi pe pat, respirand greoi, si inca fascinati de ceea ce se intamplase.
            Zayn: I love you, babe.
            Eu: Forever and always, right?           
            Zayn m-a imbratisat, si m-a tas mai aproape de corpul lui, astfel incat acum capul meu se sprijinea de pieptul lui.  Pana am adormit, amandoi am vorbit despre toate minunile si ne-am cocolosit unul pe altul.
            Stiu ca am adormit cu zambetul pe buze, din moment ce eram extrem de fericita ca facusem dragoste cu persoana care o iubeam, si care stiam ca ma iubea inapoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu