sâmbătă, 17 martie 2012

35.


            Miercuri, 21 Martie


            Nu am dormit toata noaptea. La un moment dat, imi venise inspiratia pentru desen, asa ca am facut un portret. Dimineata, cand m am uitat peste el din nou nu am vazut nicio greseala la structura ci doar niste urme de la lacrimile mele de aseara.  Pe la 7 dimineata am iesit din camera, ducandu ma in baie pentru a ma spala si aranja. M am uitat dupa trusa mea de machiaj, care nu era acolo. Mi am adus aminte de faptul ca mi a ascuns o Zayn pe undeva, iar asta m a cam intristat. Uitandu ma in oglinda, incercand sa imi aranjez parul cat de cat, am dat cu ochii de bratara de la Zayn si mi am adus aminte de noaptea din Ajunul Craciunului, cum mi a dat cadoul. Imediat au aparut in stomacul meu toate emotiile care le am avut atunci. Pe masura ce imi tot aduceam aminte, aveam impresia ca traiesc din nou acele momente.
            Pentru ca nu vroiam sa plang, am incetat sa imi aduc aminte de orice alta amintire care o aveam cu el, si am iesit din baie. Peste jumatate de ora deja mancasem si ma schimbasem de pijamale. Asteptam ca masina baietilor sa apara in fata casei mele. Incercam sa ma pregatesc sa imi iau ramas bun, dar parca nu imi gaseam cuvintele potrivite. Simtindu mi starea de spirit, Blu a aparut langa mine si m a distras de la gandurile care le aveam.
            In timp ce il mangaiam pe Blu, am vazut ca ploaia se oprise, cateva raze de soare facandu si aparitia in livingul meu. Deodata, am auzit cum cineva a sunat la usa mea, iar cand am deschis am vazut masina neagra a baietilor in fata casei mele.
            Louis: Emma, o sa imi fie dor de tine. *o imbratiseaza*
            eu: Si mie o sa imi fie dor de tine Lou, o sa imi fie dor mai ales de felul in care ma cicalesti. *rade putin*
            Louis: aw!
            Louis mi a dat drumul din imbratisare, indreptandu se apoi spre Blu, care acum era pe peluza. L am vazut si pe Zayn langa Blu, jucandu se cu el. Imi va fi dor sa vad asta..
            Harry: Emma.. Emma… Emma *o imbratiseaza puternic*
             Eu: Well, sper sa vorbim pe skype sau prin telefon. *zambeste*
             Harry: stii, cred ca o sa am tot timpul in minte acele 7 minutes in heaven, de iarna asta…
             Eu: Stiu, ne am distrat..
             Cand ne am dezlipit din imbratisare, Harry mi a oferit un sarut pe obraz, lucru la care ma asteptam din moment ce amandoi eram foarte buni prieteni. Apoi, Liam si Niall si au luat ramas bun de la mine, Liam urandu mi succes la sceneta, iar Niall zicandu mi ca o sa ii fie dor de prajiturile mele. Baietii s au urcat in masina, iar Paul inca era afara, asteptandu l si pe Zayn, care ma imbratisa.
             Zayn: Babe, o sa imi fie dor de tine…
             Nu am apucat sa zic nimica pentru ca Zayn deja ma saruta. Imi repetam intruna in cap sa nu plang, pentru ca il voi face sa se simta si mai prost.
             Zayn: Emma, vreau sa tii minte un lucru. Indiferent de distanta care ne desparte, indiferent de toate barfele, indiferent de ce cred altii despre noi, vreau sa tii minte ca tu esti singura care detine inima mea, ok?
            Mainile lui Zayn mi au dat la oparte firele de par care erau pe fata mea din cauza vantului. Am dat din cap, cu lacrimi in ochi, si i am soptit un te iubesc.
             Zayn: Always and forever..
             Eu: Always and forever!
             Am simtit buzele lui lipindu se din nou de ale mele, doar ca de data asta sarutul era mai intens. Vroiam sa stau asa, langa el, pentru totdeauna. Deodata, l am auzit pe Paul strigandu l pe Zayn, spunandu i ca trebuie sa plece. Zayn s a departat de mine, mi a soptit “Always and forever” si s a intors spre masina, unde erau ceilalti.
             M am uitat la masina in care erau ei, pana cand a disparut din campul meu vizual. Imediat dupa asta, lacrimile au aparut pe obrajii mei, lacrimi care pana atunci au fost tinute sub control. M am uitat dupa Blu, amintindu mi ca era si el afara, si l am vazut tot in locul in care s a jucat Louis si Zayn cu el, stand pe sezuta, cu capul indreptat spre drumul pe care a plecat masina.
            Mi am sters lacrimile, l am strigat pe Blu, si am intrat amandoi in casa. Dorind sa stau intinsa in pat, am intrat in camera mea. Prima data am crezut ca in camera mirosea a parfumul lui Zayn din cauza hainelor mele, in schimb, cand m am apropiat de pat mi am dat seama ca defapt de acolo venea mirosul. Mi am ridicat capul din perna si mi am deschis laptopul si am intrat pe twitter:
            ” In my room. I can still smell his perfume. Love you x
            Am deschis apoi iTunes ul, si am pus melodia Last kiss de Taylor Swift pe replay. De obicei nu ascultam melodii din astea, dar mergeau ascultate odata la nu stiu cat timp. Mi am simtit telefonul vibrand iar cand m am uitat la el am vazut ca primisem un mesaj de la Zayn, lucru care mi a facut inima sa bata mai repede.
             • Zayn: Always and forever, babe. Always and forever.. •


            Ellie’s POV


             Deabea daca am putut dormi toata noaptea. Mama a ajuns tarziu aseara, motivand ca a stat in oras cu Steve *prietenul ei*. Nu imi prea convenea ca mama mea divortase pentru unul ca Steve, dar era problema ei, pentru ca ea traia cu el, nu eu. Totusi, din cauza lui, mama era plecata in majoritatea timpului de acasa, uneori mai trecand tatal meu pe aici sa vada ce fac cand ea lipsea. Pentru ca aseara descoperisem ca am un teanc de rufe la marginea patului,  am  inceput sa ma uit dupa o pijama, in schimb am dat de un tricou de al lui Niall. Nu am mai avut nevoie de pijama. M am imbracat cu tricoul lui, care inca avea parfumul sau. Dimineata pe la 8 am primit un mesaj de la Niall zicandu mi ca acusi vine la mine sa isi ia ramas bun.
            Ellie: “De data asta nu mai plange. Gata. Fii vesela si zambeste cand Niall o sa iti zica cava veti intalni peste .. peste.. 3 LUNI! Fuck!”
            Ma distrugea gandul ca nu il voi mai vedea pentru urmatoarele 3 luni. Plus ca imi era frica sa nu isi gaseasca pe cineva mai bun decat mine in USA.
            Peste jumatate de ora am auzit cum a bocanit cineva la usa. Cand am deschis i am vazut pe baieti in fata casei mele, destul de suparati. Mi am luat ramas bun de la toti, ultimul ramanad Niall. Pentru cateva minute am stat amandoi locului fara sa facem vreo miscare, uitandu ne unul in ochii celuilalt..
             Niall: You’ll always be my princess, you know?
            Ellie: I know now.
            Niall s a apropiat de mine, corpul lui fiind acum lipit de al meu. I am simtit mainile asezandu se pe soldurile mele, in timp ce buzele lui erau lipite de ale mele. Deodata, mi am dat seama ca obrajii mei s au colorat, dar nu imi pasa, din moment ce simteam cum inima lui Niall batea cu rapiditate, facandu ma sa realizez ca nu sunt singura care are parte de acele emotii. Cu toate ca aveam deja 4 luni de cand eram impreuna, de fiecare data cand ne sarutam se intampla lucrul asta.
            Am auzit cum soferul masinii lor *Paul nu conducea* l a claxonat pe Niall, lucru care insemna ca trebuia sa plece. Niall si a dezlipit buzele de ale mele si mi a prins mana in a lui.
            Niall: Nu uita. Stai online pe Skype, si tine telefonul langa tine, princess.
            Am dat din cap, si am afisat un zambet care incerca defapt sa ascunda sentimentul de a da drumul lacrimilor. M am bucurat si mai tare in momentul in care am vazut ca Niall mi a zambit inapoi, iar inainte sa plece mi a sarutat mana, lucru care mi a facut inima sa imi ajunga pana in gat.
            Dupa ce Niall a urcat in masina, am mai stat doua minute in fata usii de la intrare, urmarind cu privirea masina in care se aflau. Cand am intrat in casa, am simtit nevoia de a bea ceva alcool. Nu puteam sa imi dau seama ce era cu pofta aia de dimineata, si mai ales de alcool, dar am incercat sa o ignor si sa o inlocuiesc cu un pahar de suc. Pentru cateva minute, sucul imi potolise pofta, dar apoi ea revenise. Astfel, m am indreptat spre barul care il detinea mama, si am luat o sticla de vin rosu. Mi am pus putin vin intr un pahar, numai sa imi linisteasca pofta, iar apoi m am dus in camera mea, unde m am asezat in pat si am citit pentru tot restul zilei din cartea mea noua de psihologie, incercand sa imi alung gandurile despre Niall si baietii, si sa inteleg ceva din Ceea ce citeam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu