marți, 6 martie 2012

8.


A doua zi
           
            Emma dormea si a auzit niste zgomote.
            Ouf,  iarasi s-a apucat Blu sa se joace singur? Sper ca nu mi-am uitat papucii in langa pat. O, doamne, tot timpul ii uit la margina patului! Imi distruge papucii chiar in clipa asta!”      
            M-am ridicat repede in fund si dadeam sa ma aplec la spre marginea patului sa imi iau papucii, si mi-am adus aminte ca nu sunt acasa. Sunt, se pare, tot in hotel. Totusi, nimeni nu mi-a zis de ce trebuie sa fiu la hotelul asta. Ma simt perfect. Si de ce a trebuit sa dorm  aseara cu Zayn? Adica.. nu inteleg nimicaa! http://media.tumblr.com/tumblr_lxq2siF2ni1r1gp6m.gif
            Deodata, usa de la dormitor se deschide si intra inauntru un baiat cu parul carliontat, si cu o tava cu mancare.
            El: Morning! Uite aici niste mancare.
            Eu: Multumesc? Cine esti tu? http://media.tumblr.com/tumblr_lwwlwn4blX1qdh3yl.gif
            El: Oh, eu sunt Liam. *zambeste*
            Eu: Ok... .-. Imi poti explica si mie, te rog, cum am ajuns eu aici?
            Liam: Pai, *se aseaza la capatul patului*, ieri, ti s-a facut rau, ai fost dusa la spital, si pentru ca cei de acolo au zis ca trebuie sa fii supravegheata de acasa pentru ca nu mai aveau locuri libere. Ellie, prietena ta le-a dat adresa ta dar au zis ca ambulantele lor nu au cum sa mearga pe acolo, si asa au hotarat Zayn si Niall ca vei sta la hotel cu noi.
            Eu: Noi? Niall? Cati sunteti aici?
            Liam:”Deci nu stie nimica despre noi! YAAY! http://media.tumblr.com/tumblr_lx3qgw70WD1r1j9n7.gif
            Liam: 5. Eu, Zayn, Niall, Louis si Harry.
            Eu: O – O Razi de mine?
            Liam: Nu. http://media.tumblr.com/tumblr_lygim66qhO1r5gzg3.gif
            Eu: Ok... stii cumva cand o sa scap de perfuzia asta? Imi vine sa o .. *suna telefonul* Ohh,scuza-ma putin. 
                        ~Ellie’s calling~
            Eu: E Ellie, scuze trebuie sa raspund.
            Liam: E ok, si despre perfuzie, Ellie a zis ca trebuie sa te sune doctorul.
            Eu: Ok, mc Liam. * raspunde la apel* Hei.
            Ellie: Hei,ce faci, lesinat-o? *rade*
            Eu: Haha, gluma buna. Tocmai m-am trezit si mananc putin.
            Ellie: Ok. Auzi, te-am sunat doar sa iti zic ca: 1. astazi o sa te sune doctorul si 2. ...
            Eu: Stiu, tocmai mi-a zis unul Liam. http://media.tumblr.com/tumblr_lygim66qhO1r5gzg3.gif
            Ellie: LIIIIAMMM?
            Eu: Da.. ce e numarul 2?
            Ellie: Aaa,da. Unde a dormit Zayn? Spune adevarul!
            Eu: Aa, stii Ellie, nu cred ca e momentul potrvit sa ma intrebi despre Blu, daca a dormit in patul meu sau pe canapea. Cred ca a dormit in patul meu, din moment ce era singur acasa.
            Ellie: Stiam eu, stiam eu! Si m-am prins ca Blu e Zayn. Sa vezi ce ii fac daca ti a facut ceva!
            Eu: Nu Ellie, nu cred ca mi-a distrus pernele. Stie ca nu are voie si ca eu i-am dat voie cumva sa stea pe patul meu. E ok, nu iti mai fa atatea griji.
            Ellie: Ok, Emma, de ce nu imi zici direct ce ti-a facut Zayn si ma iei cu Blu?
            Eu: Liam, vrei te rog frumos sa imi aduci un pahar cu apa?
            Ellie: Aaaaaaa.
            Liam: Ok.. *iese din camera si inchide usa*
            Eu: Acuma te-ai prins?
            Ellie: Da..scuze. Deci ti a facut cevaa? Si cum adica tu ai vrut?
            Eu: Da, eu am vrut pentru ca acea canapea parea prea ponosita si urata si imi era rusine ca eu sa stau in ditamai patul, de una singura.
            Ellie: Ok. Oricum stiu ca esti in siguranta.
            Eu: Cand poti trece pe aici? *beep,beep, primeste inca un apel pe a doua linie* Oops, Ellie stai doua secunde, ma mai suna cineva. *switch*
            Am raspuns si era medicul care se pare ca a avut grija de mine si m-a intrebat cum ma simt si daca pot sa ii dau adresa unde stau ca sa poata trimita o asistenta sa imi verifice starea. Ma blocasem, pentru ca nici eu nu stiam unde sunt. Noroc ca a intrat Liam in camera cu paharul de apa si l-am rugat sa ii zica doctorului adresa hotelului. Dupa asta, Liam a vorbit in continuare cu doctorul, adica nu mi-a mai dat telefonul sa vorbesc eu. In schimb dupa ce i-a zis adresa si camera, Liam a zis ceva de genul „Da, noi suntem. Si nu, nu e asa. Doar ca nu vrem sa stie.” Si a inceput sa zambeasca. Dupa a zis „E ok daca vine, doar ca v-a trebui sa coboare unul din noi dupa ea”, iar dupa i-a multumit doctorului pentru toate si a inchis.
            Eu: Ce a zis?
            Liam: A zis ca o sa vina o asistenta ca sa iti mai aduca cateva pastile si sa iti scoata perfuzia.
            Eu: Nu rade! Urasc chestiile astea. Urasc acele.
            Liam: Atunci nu o sa iti placa cand o sa auzi ca asistenta vine sa iti faca si o injectie...
            Eu: http://media.tumblr.com/tumblr_lwxk6xTZim1r1hn38.gif Sper sa uite de ea.
            Liam: http://media.tumblr.com/tumblr_lxvc7q1ERm1qavdgr.gif O, Doamne!
            Eu: anyway, cand a zis ca ajunge?
            Liam: In 10 minute.
            Eu: In 10 minute scap de firele asteaa! <3
            Liam: Si in 10 minute ti se face o injectiee!
            Eu: Ai stricat momentul. http://26.media.tumblr.com/tumblr_lygjacXJUM1r29z80o1_r2_500.gif
            Pana a venit asistenta am ras in continuare cu Liam, care parea super de treaba. L-am intrebat daca a mai vorbit ceva cu doctorul si mi-a zis ca nu. Apoi, a spus ca atunci cand nu voi mai avea perfuzia voi putea merge sa ii vad si pe ceilalti, care, in momentul de fata erau la cumparaturi. Ma gandeam ca totusi, fiind baieti o sa stea toata ziua pe terenuri de sport,sau sa joace nu stiu ce porcarie, dar nu mi-a trecut prin minte ca ar putea fi la cumparaturi. Nu m-am gandit niciodata ca pana si baietii sunt obsedati de cumparaturi. Si totusi, unde faceau ei cumparaturi, atat de dimineata? Am vrut sa il intreb pe Liam asta, dar cand am vrut mi-a zis ca trebuie sa se duca pana jos, iar cand a intrat din nou in camera mea a aparut cu asistenta de la spital, care avea o gentuta cu pastile si cateva injectii. Nu am putut sa nu casc ochii la geanta cu pastile si injectii.
            Asistenta mi-a mai pus intrebari despre starea mea si i-am zis ca ma mai simt putin molesita, si ca mai am unele dureri de burta dar in mare parte sunt ok, pentru ca durerile nu persista prea mult . Ea mi-a zis ca e din cauza pastilelor, care isi fac efectul. De asemena, mi-a garantat ca pana luni sau marti o sa fiu din nou eu. Dupa aceasta convorbire scurta, a zis ca trebuie sa imi scoata perfuzia si m-a rugat sa ma uit in alta parte.
            Em:”O, doamne, daca ma pune sa ma uit in alta parte inseamna ca imi face o injectie!”   
             Asistenta: Gata, sweetie, am terminat.
            Asistenta avea in mana i seringa goala i avea si fluturasul meu in mana. M-am uitat speriata la seringa si mi-a zis ca deja mi-a facut injectia, dar prin fluturas deoarece Liam i-a zis ca imi este frica de ace.  
            Eu: asta inseamna ca pot sa ies din pat?
            Asistenta: Da,dar nu poti iesi afara.
            Eu: Nici nu ma simt in stare sa ies afara, sa ies in frig.
            Asistenta a inceput sa isi stranga lucrurile, si mi-a mai lasat cateva pastile . I-am multumit pentru tot, ea mi-a urat insanatosire grabnica si a iesit cu Liam din camera.
            M-am ridicat in picioare, simtindu-ma foarte stabila si am mers pana la baie. M-am uitat in oglinda si mi-am vazut parul foarte ciufulit si inca mai eram palida. Am gasit o multime de perii. Nu stiu care era diferenta intre ele, dar, am luat una la intamplare si am inceput sa imi aranjez parul. M-am spalat pe fata si mi-am clatit gura cu niste pasta de dinti care parea a fi de la hotel, deci nu cred ca se supara nimeni daca am folosit-o eu. Cred ca nici macar nu stiau de existenta ei. Cand am iesit din baie aratam putin mai bine. M-am hotarat sa ies totusi cu hainele lui Zayn pe mine pentru ca nu stiam unde sunt hainele mele.
            Se parea ca momentan sunt singura in apartamentul asta. Pentru ca unde m-a adus Ellie si Zayn nu este un hotel obisnuit. Este un hotel de lux. Adica, nu au cate o camera separata, au si living si bucatarie.. adica e un apartament intreg. Nu credeam ca avem asa ceva in Londra. Pe cine pacalesc, tot timpul am vrut sa stau in asa ceva.
            M-am dus in living si am inceput sa ma uit la televizor. Deodata am auzit o usa ca s-a deschis. Probabil era Liam, sau Zayn. Dar am auzit o voce care nu o cunosteam. M-am ridicat de pe canapea si am alergat pana in camera la Zayn, unde m-am incuiat.
            Em: „O,doamne! Oare cine mai are cheia de la apartamentul asta? Mi-e frica! Cine stie cine a intrat.”
            Aud pasi apropiindu-se de camera lui Zayn, se opreste chiar langa usa si spune ceva gen „Cred ca e inca in camera”  si atunci apasa pe clanta.
            Em: „OO DOAMNEEE. CRED CA SUNT HOTI! SI STIU DE MINEE! STIUU CA SUNT AICIII! REPEDE, TREBUIE SA IAU CEVA SA II DAU IN CAP DACA INTRA PESTE MINE! „
            Se pare ca atunci cand m-am ridicat in picioare (stateam pe chilostei langa usa), cumva am reusit sa descui usa.  
            Em: „Asta e Emma, aici iti este sfarsitul! Te iubesc Ellie! „
            Un barbat: „Hei, ti-ai incuiat camera? O sechestrezi? Ce e in capul tau, mate? „
            Am auzit vocea lui Zayn strigand ceva si pe Liam zicand ceva gen : „mai incearca odata”   
            Em: „Emma, ofiicial, esti proasta! „
            Rosie in obraji de rusine, am deschis usa si am vazut un baiat blond, foarte vesel.
            El: Bunaaaa! Sunt Niall!
            Eu: bun..a... S-s-sunt Emma.
            Niall: Hai partea cealalta cu noi. Nu sta aici singura. E urat sa stai in camera lui Zayn toata ziua. E urat sa stai in camera toata ziua.
            Eu: O-o-ok...
            Am mers dupa Niall si am ajuns din nou in livingul in care am intrat si eu cu 5 minute in urma, dar am fugit ca o gaina fricoasa cand am auzit ca a intrat cineva in apartament.
            In living i-am gasit si pe ceilalti 4, adica Liam, Zayn si inca doi baieti care presupuneam ca erau Harry si Louis, cu toate ca nu stiam care erau. 
            Zayn: El e Harry ( arata spre baiatul cu parul carliontat) iar el e Louis ( arata spre cel cu parul drept). Pe Niall tocmai l-ai cunoscut iar cu Liam ai stat azi dimineata.
            Harry + Louis: Buna Emmaaa! *amandoi se ridica de pe canapea si imi dau un bear hug*
            Deabea am reusit sa inganez un „Buna” prin acea strans-oare, in timp ce Zayn si Niall radeau de mine. 
            Am vorbit o perioada, adica si-au zis fiecare hobby-urile, iar toti aveau ceva in comun: le placea sa cante. Din cate am vazut, Louis era foarte amuzant, si statea o gramada cu Harry. Niall se ducea din 5 in 5 minute in bucatarie si tot mai manca cate ceva iar Liam si Zayn pareau a fi foarte buni prieteni. Adica toti pareau a fi foarte buni prieteni. Ma simteam prost. Adica am intrat fortat in grupul lor. Poate nici macar nu ma vor aici.
            Liam: Emma, scuze ca te intreb, dar ai caine?
            Zayn: CAINE? Undeee? http://28.media.tumblr.com/tumblr_lyddjrfTvX1qfjg1ko2_250.gif
            Eu: Da, am un Beagle, pe nume Blu. Cred ca m-ai intrebat asta din cauza convorbirii mele cu Ellie, nu?
            Liam: Da, ma cam intrebam cine ar putea sa iti distruga pernele.
            Zayn: Emma, ai caine? http://29.media.tumblr.com/tumblr_lx41i6MGB61r151pto1_400.gif
            Niall *apare din nou in living, pentru ca i-a auzit vocea lui Zayn pana in bucatarie, dar nu si-a terminat de mancat sandwich-ul asa ca a venit cu el in living* : Em- nu te sp-ria, Z-yn –dora c-inii.
            Eu: http://26.media.tumblr.com/tumblr_lxy8e1vdxX1r73yc7o3_250.gif Ok... da Zayn, am un caine.
            Eu: Ok..Zayn... ma sperii.
            Louis: No way, Zayn, ai speriat o fata!
            Harry: SAAAY WHHAT? Am ajuns sa o aud si pe asta.
            Dupa asta toti au inceput sa il cicaleasca pe Zayn doar pentru faptul ca am zis ca m-a speriat. Normal ca am zis-o ironic. Si el si-a dat seama, pentru ca radea.
            Eu *radea*: Ok guuys, ce planuri aveti de Craciun?       
            Louis: Pai, ne-am gandit ca dupa-amiaza sa stam impreuna, iar seara fiecare e unde vrea. Eu cu Harry mergem la munte, pentru ca vreau sa il vad la ski. Liam? Tu ce faci?
            Liam: Iau cina cu Danielle.
            Eu: Aww, ce draguuut!
            Liam: Multumesc. Sper sa ii placa. Defapt, poate ai vrea mai tarziu sa ma ajuti cu cateva idei pentru cina?
            Eu: Sigur!
            Liam: Merci Emma. Niall, tu ce planuri ai?
            Niall: Lucrez la ele. Momentan am in cap numai ce o sa mananc. Dar tu Zayn?
            Zayn: No idea. O sa stau pe twitter „all day and all night!”
            Eu: oo, asta a fost buna *se referea la all day and all night*
            Zayn: Multumesc.
            Liam: Mates, scuze, dar o sa o rapesc pe Emma.
            Harry: Te spunem lui Danielle!
            Liam: http://24.media.tumblr.com/tumblr_lumi5uG3Ho1qmns6yo1_500.gif Go ahead!
            Am mers cu Liam in bucatarie unde am descoperit locul in care se ascundea Niall. Chiar in dreptul frigiderului, pe jos.
            Liam: Niall, nu poti sta macar la masa?
            Niall: S-nt mai apr-ape asa d- frigid-r. *manca* 
            Eu: http://24.media.tumblr.com/tumblr_lygrhdZVCX1r6adh9o5_250.gif Ok Niall. Adori mancarea, parca ai fi prietena mea Ellie. Toata ziua mananca.
            Eu: Deci, Liam, cu ce vrei sa te ajut?
            Liam: Am nevoie de parerea unei fete, la ceea ce m-am gandit.
            Liam mi-a aratat toate planurile pe care le avea si, o Doamne, ce romantic suna! I-am zis sa ii cumpere un buchet de trandafiri, pentru ca asta ar face totul si mai romantic. Si in loc de luminile obisnuite, sa fie lumanari peste tot. De asemenea, i-am zis sa nu uite ca rosul predomina de Craciun.
            Liam: Emma, esti geniala!
            Niall: Wow, Emma, nu vrei sa ma ajuti si pe mine cu intalnirea?
            Eu: Da ce, Niall, ai intalnire de Craciun?
            Niall: Probabil. Dar in caz ca..
            Eu: Nu stiu.
            Liam: Si in caz ca... cu cine o sa te intalnesti?
            Niall: Debby, buddy.
            Liam: Deci in sfarsit ai facut cunostiinta cu ea.
            Eu: Mai vedem despre asta, Niall.
            Niall: Ok, eu ma duc pana la Nandos. Cineva?
            Eu: Nu am voie sa ies afara.          
            Liam: Vreau sa gatesc.
            Niall: Oooooh. Niaalll, poti sa imi faci niste prajiturele de ciocolata? Si niste negrese? Siii faimoasele tale clatitee, si o portie de cartofi prajitiii...siiiii . Oooo doamneee..
            Liam: Niall, nu hranim toata Londra, o sa iti fac doar cateva prajituri si atata.          
            Niall: Ok... http://media.tumblr.com/tumblr_lwevmdnC4a1r3x2ym.gif
            Cand Niall a deschis usa de  la living am auzit cum baietii jucau Guitar Hero pe PS3. Cand eu si Liam am auzit zgomotul de la TV, am iesit amandoi imediat din bucatarie pentru a lua ultimul instrument care mai era. Fiindca Niall pleca in oras, iar ei aveau numai 5 instrumente, puteam si eu si Liam sa jucam. Nu stiu daca ei joaca chiar atat de prost sau doar s-au prefacut, dar i-am batut pe toti.
            Louis: Oooh, Emma ai vazut ce frumos ninge afara?
            Eu: NINGE? Undeee?
            Louis: Haa! Ai ratat.
            Eu: YA BASTARD! http://media.tumblr.com/tumblr_lvim9xfKFS1r3sfrh.gif
            Nu stiu cum reusea, dar de fiecare data cadeam in plase din astea din partea lui Louis. Totul doar ca sa ratez cateva puncte, pe care le luam inapoi imediat. Liam s-a plictisit primul, dupa care Harry iar cand am iesit eu au mai ramas doar Zayn si Louis.
            Liam: Vine cineva sa ma ajute la mancare?
            Eu: Vin eu!
            Zayn: Vin si eu!
            Liam: Harry, Lou, veniti?
            Harry+ Louis: Nee, mai cautam ceva amuzant de facut.
            Liam: Ok.
            Am intrat in bucatarie si Liam mi-a dat un sort sa imi pun ca sa nu patez hainele lui Zayn. Mi-ar fi trebuit si o clama, pentru ca am parul lung si poate cadea in mancare.
            Eu: Zayn, stii ceva de poseta mea si poate si de hainele mele?
            Zayn: Sigur, vin-o sa iti arat unde ti le-am pus.
            Desi nu imi placea sa il las pe Liam singur in bucatarie, cu toate ca am  promis ca o sa il ajut la gatit, am mers din nou in camera la Zayn, unde si-a deschis dulapul cu haine si mi-a aratat unde mi-a pus hainele si geanta. Nu am putut sa nu observ felul in care ii erau aranjate hainele pe umerase. Nu puteam sa ma holbez in dulapul lui prea mult asa ca am luat poseta si am inceput sa caut prin ea dupa o clama de par.
            Eu: stii cumva daca e cineva la baie?       
            Zayn: Cred ca e Louis. Daca vrei iti prind eu parul.
            I-am intins clama si a inceput sa imi ia parul suvita cu suvita si sa mi-l prinda in coada. Aww, ce maini usoare avea. Si in plus nu ma tragea de par, din contra, aveam impresia ca sunt la un masaj de relaxare. Am fost atat de tare prinsa in starea de relax, incat nici nu am simtit cand a terminat. Am rosit putin, dar totusi i-am multumit.
            Zayn: Nici-o problema, oricum imi place sa fac parul cuiva sau mie. Stau ore pentru asa ceva.
            Eu: Si asa se explica indemanarea. Am crezut ca imi faci masaj la cap.
            Zayn: *rade*
            Eu: Daa, spre deosebire de mama, care atunci cand eram mica si trebuia sa imi prinda parul, aveam impresia ca o sa raman fara niciun fir de par in cap.      
            Pentru ca am adus aminte de familie, am inceput sa vorbim despre copilarie. L-am intrebat daca mai avea frati sau surori, si mi-a zis ca mai are inca 3 surori, doua mai mici, si una mai mare decat el. I-am povestit si eu despre Jamie, spunandu-i ca pentru varsta de 5 ani e foarte destept.
            Zayn: Seamana cu tine atunci *rade*
            Eu: Ai dreptate. La varsta de 5 ani eu deja imi scoteam cainele la plimbare. Ma consideram foarte desteapta cand il duceam afara sa isi faca nevoile. http://media.tumblr.com/tumblr_lvtvujJ0nq1qebahu.gif
            Se pare ca Zayn chiar adora cainii, pentru ca atunci cand era mic, si vedea un caine ranit sau mai slabut, il lua acasa si avea grija de el o zi sau doua. El vroia sa ii tina in casa tot timpul,dar mama lui nu ii dadea voie. Am mai vorbit o gramada in camera la el, uitand complet de Liam. Cand ne-am adus aminte de el, deja terminase de facut mancarea, mai ramanea de facut prajiturile lui Niall, cu ciocolata.
            Eu: Stiu eu cum sa le fac. Lasa-ma sa ma revansez. Am zis ca te ajut.
            Liam: Esti sigura?
            Eu: Da, in caz de ceva, in caz ca ma pierd pe undeva, te chem sa ma ajuti. Plus ca Zayn o sa ramana sa imi fie ajutor.
            Zayn: D-d-da eu nu stiu..
            Eu: Ooo ba da, stii.
            Liam: Ok, ma chemi.                           
            Eu: Merci Liam, si scuze.
            Liam: Nu-i nimica.
            Liam s-a uitat putin cam neincrezator spre noi, dar si-a lasat baza in mine. Stiam cum sa fac prajiturile care le vroia Niall. Cand eram mica o puneam pe mama sa imi faca in fiecare weekend, iar ea imi punea conditia ca trebuia sa o ajut. Deci stiam cum sa le fac. Plus ca i-am facut cateva si lui Ellie. Va fi floare la ureche.                                                              
            Zayn: Iti dai seama ca eu nu prea ma descurc la bucatarie, nu?
            Eu: Iti dai seama ca m-as plictisi singura in bucatarie, nu?
            Zayn: Ohh, acuma mi-am dat seama.
            M-am apucat sa fac aluatul pentru prajituri, cu ajutorul lui Zayn, care imi dadea fiecare ingredient de la locul lui ( motivul pentru care am zis sa ramana si Zayn cu mine a fost ca cineva sa imi dea fiecare ingredient la mana).
            Eu: Imi mai trebuie niste faina.
            Zayn: Acuma iti aduc.
            Em: „Adu, adu Zayn faina, nu ai vazut ca mai am pe masa. Sper ca iti sta bine cu par alb.”
            Zayn: „Iti aduc acuma faina, dar sper ca o sa iti stea bine in alb.”
            *amandoi se intorc unul spre celalalt in acelasi timp cu faina in mana si incep sa se bata cu ea*
            ~Dupa 5 minute de bataie~
            Eu: Iti dai seama ca nu mai aveti faina, nu?
            Zayn: Nu e adevarat, avem o duzina de faina, oricand putem lua de pe tine.
            Eu: Tu vorbesti de mine? Uita-te la tine.  
            Zayn: Eu nu am pe fata, ca tine.
            Eu: Serios? Uite ca acuma ai. *ia pe un deget faina si ii atinge nasul*
            Zayn: Nuuu, nu pe fata.
            Eu: Nu e pe fata, e pe nas. http://media.tumblr.com/tumblr_lvtvujJ0nq1qebahu.gif
            Zayn: imi sta bine, nu? http://media.tumblr.com/tumblr_lyddyoKKja1r1lfrz.gif
            Eu: Perfect.
            Nu vroiam sa murdarim si scaunele, asa ca ne-am asezat pe jos, pe gresie, care era plina de faina.
            Zayn: Prajiturile alea trebuie terminate... Nici aluatul nu l-am terminat.        
            Eu: L-am terminat demult.                 
            Zayn: Si atunci de ce mi-ai mai cerut faina? http://media.tumblr.com/tumblr_leatgjGaTL1qbhie6.gif
            Eu: Aaa, pai...nu stiu, poate ca sa ma bat cu tine cu faina?
            Zayn: Eraam siguur!
            Eu: Gusta aluatul *ia castronul cu aluat de pe masa si i-l intinde*
            Zayn *gusta*: E delicios! Nu mai trebuie sa il punem in cuptor. Punem bucatele de ciocolata asa in el, si facem forma de prajituri si e gata!
            Intre timp, Liam intra in bucatarie.
            Liam: Ia sa vedem ce... @_@ WTF! Ce ati facut aici?
            Eu si Zayn am inceput sa radem *inca erau pe gresie* de expresia lui Liam, iar Zayn a aruncat si in el cu faina. Si asa a inceput din nou razboiul cu faina,de data asta intrand si Liam in joc. Fiindca eu cu Zayn eram deja plini de faina, l-am umplut pe Liam de faina, iar in 2 minute Liam era alb din cap pana in picioare.
            Liam: Nu e corect! 2 contra unul!
            Zayn: Nimic nu e corect, buddy. *mai arunca inca odata cu faina*
            Eu: Ai punctat bine, Zayn, dar eu cred ca esti cam curat la fata. *ia faina in mana si ii face toata fata alba*
            Zayn se uita la Liam cu o privire diabolica si amandoi sar pe mine si ma fac din nou alba. Parul meu roscat, acuma era alb,de parca aveam 60 de ani. Ce sa mai zic de Zayn si Liam, care doar la radacina li se mai vedea culoarea parului. Ziceai ca li se albea parul de la varfuri, nu de la radacina.
            Eu: Gataaa! Nu mai vreau faina! *rade*
            Liam: Oo, doar putin. Si asa nu ai voie sa iesi afara, consider-o o bataie cu zapada.
            Ne-am mai batut asa cam inca cateva minute, iar dupa am pus prajiturile in cuptor. Cand ne-au vazut Harry si Liam au crezut ca a trecut avanlansa de zapada in bucatarie.
            Harry: Si de asta nu am mai gasit noi, Lou, ceva amuzant de facut. Distractia era in bucatarie.
            Louis: Stia ca noi nu stam acolo, si a vrut sa ne faca sa ne pierdem timpul degeaba.
            Harry: Nu imi vine sa cred ca nu ne-ati chemat si pe noi sa asistam la batalie! Nu e corect. http://media.tumblr.com/tumblr_lydfcvCo4E1r4in3d.gif
            Liam: Nici eu nu am stiut, pana nu am venit sa vad cum se descurca Emma.
            Liam: Totusi, nu stiu cine a inceput.
            Zayn: Amandoi deodata.
            Liam: Perfect, atunci voi doi curatati bucataria.
            Eu: http://media.tumblr.com/tumblr_lvim9xfKFS1r3sfrh.gif  No way, Liam, vii si tu cu noi.
            Liam: Heheh... da.. am fost si eu pe acolo.. http://media.tumblr.com/tumblr_lvkb5msAIE1qbc849.gif
            Eu: Stati putin baieti, nu incepeti fara mine. Trebuie sa ma duc sa imi iau pastilele.
            M-am dus in camera la Zayn si mi-am luat pastilele din cutie.  Mi-am scos si telefonul din geanta si am vazut o multime de apeluri de la Ellie. Am zis ca o sun mai tarziu, probabil vrea sa stie ce am mai facut, dar acuma trebuie sa ma duc sa fac curatenie in bucatarie. Cand am iesit din camera am auzit ceasul de la cuptor, anuntandu-ma ca prajiturile mele sunt gata. In bucatarie Zayn si Liam au inceput sa curete deja, si pot sa zic ca m-am cam suparat pentru ca au inceput fara mine. Mi-am scos prajiturile din cuptor si aratau apetisant! Harry si Louis parca au prezis ca am intrat in bucatarie sa scot prajiturile si nu sa fac curatenie, incat imediat ce le-am scos au si aparut langa mine, savurand deocamdata doar mirosul prajiturilor.
            Nu a durat mult, si a aparut si Niall in apartament. Nici nu a si-a tras bine respiratia ca a intrat in bucatarie si a luat o prajitura din tava.
            Eu *ii iau prajitura din mana*: Nu acuma, frige.
            Niall: Da mi-e poftaa!
            Ceilalti: Tuturor ne este, Niall. http://24.media.tumblr.com/tumblr_lvkogyHBNM1r22nqqo1_250.gif 
            Pana la urma i-am convis pe baieti ca trebuie sa lasam prajiturile sa stea la racit cel putin 15 minute. Ca sa se raceasca mai repede am vrut sa deschid geamul si sa le las acolo.
            Eu: Daca vreti sa mancati mai repede, o sa le pun la geam. Ma duc sa il deschid, sa vad si cum e vremea.
            Niall: NU NU NU! E bine asa, Emma. E bine asa. Lasa-le sa se raceasca aici.
            Eu: http://26.media.tumblr.com/tumblr_lv58iyVBhi1ql42aoo1_500.gif Ok.. Eu ma duc sa ma spal pe cap, ca sunt toata plina de faina. De unde pot lua un prosop?
            Harry: Este un dulapior chiar langa dus, acolo sunt toate.
            Eu: Ok, multumesc.
            Toti: Cu placere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu