marți, 20 martie 2012

44.


            Luni, 18 Iunie


            Harry: Asta e ultimul..
            Eram afara, iar baietii ma ajutau sa imi pun bagajele in masina lui Harry. Mi se rupea inima cand vedeam cum se adunau lucrurile mele in masina.
            Am aruncat o privire spre Liam, care il tinea pe Blu langa el. Hotarasem ca Liam sa aiba grija de Blu cat timp eu eram plecata. Defapt, cred ca Liam tocmai s-a facut cu cel mai adorabil catel.
             Eu: Pa, Blu. Be a good dog.
            Blu a dat din coada, dar apoi s-a apropiat de mine, incepand sa se plimbe pe langa picioarele mele.
             Zayn tocmai aparuse si el langa noi, din moment ce a vrut sa imi parcheze masina in garaj. Masina lui Harry era plina de genti si prostii, astfel incat mai avea loc in masina numai el, care conducea, eu si Zayn.
             Ellie: O sa imi fie dor de tine! O sa imi fie dor sa te sun in fiecare dimineata si sa tip la tine sa iti ridici fundul din pat!
             Ne-am imbratisat toti, luandu-mi ramas bun de la ei. Intr-o jumatate de ora eram ajunsi la aeroport, bagajele mele fiind deja luate, ramand in mana doar cu geamantanul de mana. Harry era agitat si invartea incontinuu cheile de la masina, uitandu-se numai la mine.
             Harry: For Christ sake, Emma. O sa imi lipsesti ca naiba! Nu pleca!
            Harry m-a cuprins deodata intr-o imbratisare sanatoasa, afundandu-si capul in parul meu. Normal ca imi va fi si mie dor de el, asa ca l-am imbratisat si eu inapoi.
            Ne-am despartit corpurile in momentul in care o doamna ne-a anuntat ca in 10 minute pleca avionul meu. L-am sarutat pe obraji in semn de ramas bun, iar apoi am simtit cum mainile lui Zayn au fost plasate pe talia mea.
             Imediat ce mi-am intors privirea spre el, l-am sarutat, si am simtit cum o lacrima a aparut pe obrazul meu.
            Am auzit cativa colegi din grup cum ma strigau, semn ca trebuia sa plec. M-am uitat spre Zayn, iar apoi l-am sarutat din nou, stiind ca acela v-a fi ultimul nostru sarut.
            Eu: I’ll always love you.
            Zayn mi-a mangaiat fata, iar apoi m-a imbratisat. Mi-am sters lacrimile de pe fata, iar apoi le-am facut cu mana lui Harry si Zayn, ei intorcandu-mi gestul.
             M-am alaturat si eu grupului de drama, iar in momentul in care am intrat in avion, am realizat ca relatia mea si a lui Zayn nu v-a mai dura mult. Mi-am inghitit lacrimile, dandu-mi seama ca trebuia sa ma obisnuiesc cu noua mea viata in care nu mai existau Zayn, Harry, Louis, Liam sau chiar Niall.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu