sâmbătă, 10 martie 2012

17.


              Ellie


             Ellie: “Nu pot sa imi dau seama ce are Niall sa imi dea. Adica, putea sa astepte macar pana termin orele! Isi da seama ca pot sari fanele pe el?! Niall e numai al meu! No touching of my baby!”
            Cand am ajuns in parcarea scolii, am vazut o masina neagra, parcata langa cea a Emmei.
            Ellie: ” Asta trebuie sa fie Niall.”
             M am apropiat de masina, iar, din cauza geamurilor fumurii din spate nu am putut vedea cine era in masina, dar l am vazut pe Harry la volan.
             Ellie: ” Adica, el crede ca o simpla pereche de ochelari pot ascunde faptul ca el conduce? Sau ca el este aici? Fii serios, as putea recunoaste carliontii aia si dintr o mie! *rade*”
             Ellie *bocaneste in parbriz* : hello!
             Harry *ii face semn sa taca si mimeaza*: suntem intr o misiune secreta. Shoo! *ii face semn sa plece*
             Ellie: o_o
             Harry:
             Ellie:
             Harry:
             Ellie:
             Harry:
             Ellie:
             Harry *il apuca deodata rasul*: scuze, vroiam sa fac demult asta.
             Ellie: Ok…
             Harry: gata Niall, poti iesi.
             M am strambat putin la ceea ce a zis el, nestiind ce vrea sa zica prin asta. Am vrut sa il intreb, dar mintea mi a devenit neagra in momentul in care l am vazut pe Niall iesind din masina.
             Niall: heeeiii!
             Ellie: Buna, buna. Niall, pot sa te intreb ceva?
             Niall: da.
             Ellie: ESTI NEBUN?! TE POATE VEDEA ORICINE AICI!
             Niall: oh, despre asta e vorba. Nu prea imi pasa, l am luat pe Harry cu mine ca in caz de ceva sa fie el ala care sa faca poze. Defapt, l am luat cu mine pentru ca nu avea cine sa ma aduca aici.
            Ellie: da, apropo. Nu ai zis ca astazi esti toata ziua ocupat cu repetitiile pentru concert?
            Niall: ba da. Dar am zis sa trec sa iti las ceva.
             Ellie: Wut?
            Niall s a intors inapoi in masina, iar cand s a intors mi a intins o punga cu mancare. *pe punga era insigna de la Nandos*
             Ellie: ” nu ma asteptam sa imi aduca mancare. Suna cam ciudat sa pleci de la repetitii ca sa ii aduci unei prietene niste mancare. Totusi, e de la Nandos si nu pot refuza! Ador mancarea! Si asa ca nu imi luasem decat niste muffins, de care cred ca Emma deja a dat de ele”
            Ellie: nandos! Multumesc! Totusi, ce te a apucat?
            Niall *zambeste*: sa zicem ca…umm…stiam ca ti e pofta de Nandos?
             Niall: hei, sa imi dai un mesaj dupa ce ai terminat de mancat. Adica, sa imi zici daca ti a placut meniul care l am ales.
            Ellie: ok.
             I am mai multumit inca odata iar el a intrat in masina. Harry a accelerat dintr o data, producand un zgomot extrem de mare.
            Ellie: “oare ce a facut ca sa treaca testul de conducere? Nu m as urca intr o masina daca ar conduce el. Am impresia ca e nebun la volan…”
            M am indreptat inapoi spre liceu, unde am intrat direct in cantina pentru a mi savura mancarea care mi a adus o Niall. In cantina am gasit o pe Emma in locul in care am lasat o, doar ca acuma imi manca toate mutfinsurile.
             Ellie: ” le a mancat pe toate? Emma mananca asa mult doar cand e nervoasa. Sper sa nu manance si din mancarea care mi a aduso Niall. ALL MINEEE!”


            Emma


             Em: ” in sfarsit a venit Ellie! Sper sa nu se supere ca i am gasit muffinsurile in geanta care a lasat o la masa, si ca i le am mancat aproape pe toate cat timp a fost plecata din cauza emotiilor si a nervilor.”
             Ellie *se aseaza la masa*: ok Emma, ce s a mai intamplat?
            Eu: de unde stii ca s a intamplat ceva?
             Ellie: aaa, nu stiu, poate e de vina faptul ca mi ai mancat toate muffinsurile? Ce s a intamplat?
             Ellie avea dreptate. Nu puteam sa ii zic ca totul e ok, pentru ca ma cunostea destul de bine.
            Eu: stii, cat timp ai fost plecata, Eddie a venit si a stat la masa cu mine si a inceput sa imi zica ca eu il cunosc pe Zayn pentru ca m am culcat cu el contra-cost si chestii de genul asta.. Nu cred ca o fana mi a scris mie “whore” pe dulap… Acum chiar nu cred…
            Ellie: Emma, lasa l sa creada ce vrea! Tu, eu, baietii, stim adevarul! Si in plus, tu nu esti aia care isi imagineaza Eddie ca esti! Si tu stii prea bine asta.. Nu inteleg de ce te ambalezi atata..
            Eu: Ma strofoc atat pentru ca nu pot sa imi dau seama cum de nu am observat ce fel de persoana e Eddie! Nu pot sa imi dau seama cum am putut sa fiu atat de oarba! Pot sa il mai ud odata cu apa? Si in loc de palma sa ii dau un pumn! Si de data asta sa port toate inelele posibile si imposibile?
             Ellie a inceput sa rada de gandurile mele violente. Rasul ei mi a mai alungat gandurile negre si mi a adus aminte ca ea deabea se intalnise cu Niall. Deabea atunci am observat sacosa de la Nandos si m am incruntat putin.
            Ellie: da, se pare ca mi a adus mancare.. Parca a stiut ca o sa imi mananci tu muffinsurile.
             Eu: sii, ai de gand sa imparti?
             Ellie: no way!
             Eu: dar ai 3 cutii acolo!
             Ellie: da?
             Eu: da! Nu iti ajung?
            Ellie: nu. E nandosss! Prea bun.
             Eu *face fata de catelus plouat*: te rooog?
             Ellie *isi da ochii pe spate*: ouf, ok. De data asta.
             Pentru ca eram deja plina cu muffinsurile lui Ellie, nu am mancat prea mult. In schimb, Ellie a terminat doua cutii cu mancare de la Nandos, nemaiputand sa o manance si pe a treia.
             Eu: tu, dar a crezut ca ai stomacul de 1km?
             Ellie: nu. Doar ca atunci cand ne am intalnit comandasem cam multa mancare si … Na.. Poate a crezut ca nu o sa ma satur dintr o portie. Anyway! Am avut parte de Nandos pe gratis! Am sa salvez ultima cutie pentru acasa.
             Eu: dar macar uita te ce meniu ti a luat. Adica, la celelalte au fost meniuri diferite.
             Ellie: umm, ok.
             Ellie a luat cutia in mana, iar cand a deschis o a facut o fata de parca tocmai aflase ca Brad Pitt i a scris de cand s a nascut ea numai scrisori de dragoste.
             Ellie: asdfgjklasdfghjkl.
            Eu: wut?
             Ellie: omul asta e nebun! Totaal! Nu imi vine sa cred ce a facut!
            Eu *nu vedea ce e in cutie*: ceeeeee? Ce a facuut?!
             Ellie: il ador! Il ador!
            Eu: ma sperii.
             M am apropiat de ea, si am ramas si eu uimita cand am vazut ca defapt cutia de la Nandos nu avea mancare in ea. In schimb, avea doua hartii.
             Eu: ce sunt astea?
             Ellie: prima se pare ca e o chestie scrisa de el, iar a doua.. *se suna de ora* oops. Nu ai observat ca suntem singurele din cantina?!
             Eu: eram prea cuprinsa de atmosfera!
             Ellie: Anyway, ne vedem dupa ore. O sa iti trimit mesaj sa iti zic ce e scris pe hartii. See ya!
             Eu: ok.
             Pentru ca aveam biologia, nu mi au trebuit cartile. Profesoara ne a promis ca o sa ne uitam la un documentar intreg. De asemenea, ne a zis ca s ar putea sa ne i a si de la urmatoarea noastra ora daca nu terminam macar prima parte a documentariului.
            Pe toata durata documentariului mi a stat capul doar la ceea ce mi a zis Eddie, iar la un moment dat mi au dat lacrimile, care incetul cu incetul se transformau in plans total. Daca nu erau atatia colegi langa mine, probabil ca mi as fi continuat plansul. Dar o fata m a tras de maneca si m a intrebat daca sunt in regula. Am observat ca majoritatea din clasa se uitau la mine cu coada ochiului, asteptandu mi raspunsul.
             Eu: sunt in regula, m a emotionat partea asta din documentar.
            Nici nu stiam despre ce e vorba in documentar, dar m am bucurat cand am vazut ca scuza mea parea sa aiba deaface cu el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu