duminică, 4 martie 2012

4.


~Cand Niall si Ellie erau in Nandos~      

            Em:„O doamne, cat ii ia tipului aluia sa vina? Stau aici de vreo 10 minute. Defapt, am venit cu 10 minute mai devreme. Deabea acuma e 5:55pm. Ellie nu are niciun stres, este in Nandos, la cald, mananca..si...mi se pare mie sau vorbeste cu cineva? O-O Wtf, Ellie, ai venit cu mine. Cu cine te-ai mai intalnit? Si de ce nu te uiti aiiciii? Ce tot razi acolo? OO doamneee. Nu am telefonul la mine ca de altfel iti dadeam mesaje peste mesaje sa te intreb ce naiba faci acolo.”
            Zayn: Scuza-ma, asta e telefonul tau?
            Em : O__O asta e tipul care mi-a gasit telefonul? http://28.media.tumblr.com/tumblr_lyddjrfTvX1qfjg1ko2_250.gif  Asta e tipul care am crezut ca e un pedofil? Repede, zi ceva! Sa nu creada ca esti din piatra!”       
            Eu: Aaa,da. Multumesc.
            Zayn: Nicio problema. Poti veni cu mine la o cafea? E cam frig afara.
            Eu: Sigur. *zambeste*
            Zn:”Nu pare a fi o fana. Pentru ca, daca era, deja sarea in sus de bucurie cand am intrebat-o daca vrea sa bea o cafea. Nu as fi facut-o daca nu ar fi ales un local atat de nepopulat. Zayn, nu uita. Nu o cunosti, trebuie sa fii un exemplu, cum te-a invatat mami tau. Oh, mama, mi-e dor de tine! Nu uita sa ii deschizi usa, si sa ii tragi scaunul. Cu toate ca pare inapoiat, fetele adora astea.”  
            Cine ar fi crezut ca ... o doamne, imi deschide usa? Nu vezi baieti din astia prea des. Stai, nu cred ca e baiat, mai bine zis barbat. Cred ca are vreo 22.  Am intrat inauntru si nu era foarte multa lume. Ne-am dus la o masa mai retrasa, si mai departe de zgomotul provocat de muzica. Mi-a tras scaunul, ceea ce nu a facut-o nimeni. Ma simt... apreciata?
            Eu: Multumesc *atat am reusit sa murmur*
            Zayn: Nicio problema.
            Eu: Nu am facut cunostiinta, eu sunt Emma.
            Zayn: Zayn , imi pare bine.
            Eu: Si mie.
            Zn: „Niall avea dreptate, chiar nu stie nimic despre noi si nu ma cunoaste. Multumesc doamne, pot sa ma simt in largul meu cu o fata. Am promis ca atunci cand o sa dau peste o fata ca ea nu o sa fiu cu aere, o sa fiu pur si simplu eu. The bradford boy.”
            Eu: Heh, scuze ca nu prea vorbesc... sunt mai rusinoasa de fel.
            Zayn: Oh, si eu la fel. Nu e nimic, se pare ca ne trebuie la amandoi cateva minute pana sa ne obisnuim cu atmosfera.
            Chelnerul: Buna ziua, cu ce va pot servi?
            Amandoi am comandat din greseala aceeasi cafea, mentionand-o in acelasi timp, amandoi cu emotii in glas. O doamne, mi-am lasat capul in jos cand am vazut asta. Simt ca imi ard obrajii.
            Eu: Se pare ca avem acelasi gusturi la cafea.
            Zayn: Heh, asa se pare.
            Pana ne-a adus cafelele chelnerul am inceput sa  vorbim despre hobbyurile noastre. Se pare ca ii place sa deseneze adica e obsedat de arta (asa sunt si eu). Ii place sa stie care e noul trend cu toate ca nu tot timpul il respecta (la fel ca mine). Cand era mic ,defapt pana acum cativa ani isi decora camera cam din 6 in 6 luni,
            Eu: Nu pot sa cred! Asta fac eu acuma! Imi redecorez camera!
            Zayn: Asta explica pata rosie de culoare de pe fata. *rade*
            Eu: O—O sunt murdara pe fata? Nu rade! Nu e de ras. Am stat asa murdara tot timpul!  Pun pariu ca te-ai uitat ciudat la mine. Si nu numai tu, si altii.
            Zayn: Calmeaza-te. Totul e ok.
            Eu: Unde sunt murdara?
            Zayn: *isi pune degetul pe fruntea mea* Aici.
            L-am vazut strambandu-se putin dar nu am bagat de seama, l-am rugat sa ma stearga daca vrea si a acceptat cu usurinta. Daca era Ellie probabil radea jumatate de ora mai intai de mine si dupa aia se hotara sa ma stearga.
            Eu: Scuza-ma putin, ma duc pana la baie.
            Zayn: Ok.
            M-am ridicat in picioare, si, desi simteam ca nu ma simt bine, credeam ca sunt in stare sa ma duc pana la baie sa ma uit in oglinda, dar, cand m-am ridicat in picioare, totul s-a inchis la culoare si am cazut jos.

                        ~La Nandos~

            Ellie: Oo, doamne! Chiar mai aveti sutienul ala care a fost aruncat pe scena?
            Niall: La loc de cinste! In fiecare zi radem de Harry dupa felul in care a reactionat cand a fost aruncat sutienul!
            Ellie: *rade*
            Niall: Scuza-ma putin, ma suna Zayn.
            Ellie: ok.
            Niall: Hei, mate. Ce faci?
~Zayn: Nu prea bine! Emma a lesinat si trebuie sa merg cu ea la spital,vii cu mine? ~
            Niall: Cum adica a lesinat Emma?
            Ellie: Oooo nuu! Idiotii aia!
            ~Zayn: Nu stiu cu cine esti, dar trebuie sa ma ajuti, cel putin suna un taxi, nu am venit cu masina, din cate imi aduc aminte~
            Niall: Ok, nicio problema, sun eu acuma un taxi pentru tine.
            ~Zayn: Merci~
            Niall: Take care. *inchide conversatia*
            Ellie: Ce s-a intamplat? Te rog zi-mi!
            Niall: Pai se pare ca erau la o cafea, si Emma a lesinat.
            Ellie: Probabil i s-a facut rau din cauza la ceea ce a mancat azi.
            Niall: Da ce a mancat?
            Ellie: Am comandat inainte de plecare de la „Nadal”, nu stiu daca ai auzit de el.
            Niall: Da, se poate zice. Am mancat de acolo si nu am fost eu o zi intreaga.
            Ellie: :/ Zayn te-a rugat sa chemi un taxi?
            Niall: Da.
            Ellie: Nu e nevoie,am venit noi cu masina. Emma trebuie sa aibe cheile la ea.
            Niall: Hai afara, sa il ajutam pe Zayn.
            Ellie: „O doamne, Emma, ce e cu tine? Sper ca esti ok. Si nici nu iti dai seama cate fete ar da sa fie in mainile lui Zayn. Norocoas-o! Oare daca mi se facea rau si mie, ma lua Niall pe sus? Daca o sa ma mai vad cu el o sa ma asigur ca o sa mananc mancare stricata.”
            Am iesit amandoi afara cat de repede am putut si l am vazut pe Zayn iesind din „Cafe 21” cu prietena mea in brate. Aproape ca imi dadeau lacrimile (nu numai pentru faptul ca ea era tinuta in brate de catre Zayn, ci si pentru ca intalnirea ei a ajuns asa).
            Niall: Nu ai observat ceva neobisnuit la ea?
            Zayn: Avea febra.
            Ellie: „Emma,de unde stie el ca aveai febra?”
            Zayn: Si era palida la fata. Se vedea ca nu se simte bine. Ai chemat taxiul?
            Niall: Aaa, pai..stii..
            Am inceput sa caut prin geanta Emmei iar Zayn mi-a aruncat o privire urata.
            Ellie: Stai calm, sunt prietena ei si am venit cu masina ei pana aici. Sper ca stie unul din  voi sa conduca.
            Zayn: Stiu eu.
            Ellie: Atunci prinde cheile.
            Ne-am urcat in masina Emmei iar eu am ramas pe bancheta din spate cu ea. Il vedeam pe Zayn uitandu-se din 2 in 2 minute la Emma. „Emma,trezeste-te, sa vezi cum se ingrijoreaza pentru tine. Haide Emma. Wake up, hun.” Drumul spre spital a parut sa dureze o eternitate. De obicei prindeam numai rosu iar Zayn se enerva, asta facandu-l sa mearga cu viteza prin oras si chiar trecand pe rosu cateodata. Prima data m-a speriat, si am inceput sa spun rugaciuni in gand, sperand sa nu se intample ceva, dar cand ma uitam in oglinda retrovizoare am vazut in ochii lui cat de speriat era. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu