luni, 12 martie 2012

25.


            Luni 19 Decembrie


            Pe la ora 8 dimineata am auzit cum ceilalti s au trezit, dar eu am decis sa raman in camera mea, sub pilota, la cald si sa mai dorm cel putin pana pe la ora 11.
            Totul a fost bine si frumos pana pe la ora 9 sau 10 fara cand Ellie, Louis, Harry, Niall si Liam au dat buzna in camera mea si au inceput sa sara pe patul meu si sa cante (" its time to wake up in the morning, we brought breakfast...") acompaniati de Niall la chitara, ca sa ma trezesc. Mi am pus perna in cap ca sa nu ii mai aud, dar Ellie a luat o din mana mea. 
            Eu: OK! OK! Sunt treaza! FRESH!
            Ceilalti au inceput sa rada de felul in care am reactionat si nu au iesit din camera pana nu m am ridicat din pat.
            Eu: serios? O sa stati cu mine pana ma ridic?
            Louis: Asta e ritualul nostru de dimineata.
            Mi am dat ochii peste cap in joaca si m am ridicat din pat. Brr, uram sa ma ridic din pat si sa mi se faca frig. 
            Eu: Zayn inca doarme?
            Liam: Da. Am zis sa te trezim mai intai pe tine si dupa pe el.
            Harry: gata distractia in camera asta. Urmatoarea oprire, camera lui Zayn si a lui Liam!
            Harry ne a facut semn sa iesim din camera iar dupa a iesit si el. Se pare ca se trezisera de ceva vreme din moment ce pe masa din living am vazut ambalaje noi, TV ul era deschis, un laptop era pe canapea iar unul canta in bucatarie. Cand m am uitat spre bucatarie, mi am adus aminte de ceea ce se intamplase aseara. Cred ca ei nu stiu de mana lui Zayn. Defapt, sigur nu stiu. 
            Toti au intrat in camera, dar eu am preferat sa raman sprijinita de pragul usii. Si eu am avut parte de acelasi tratament deci stiam cum e sa fii trezita deodata  de sarituri pe pat si chestii de genul. Nu puteam sa imi imaginez cat de ingrozitor era sa ai parte de asa ceva zilnic. Si eu care ziceam ca Ellie are momente nebune, dar baieitii erau si mai nebuni decat ea.
            Dupa ce si au terminat cantecul pentru a l trezi pe Zayn, Louis mi a facut semn sa zic si eu ceva. M am uitat la el confuza, iar tot ceea ce am putut zice a fost : " Zayn, wake up... ". Ellie a facut o fata gen " are you fucking kidding me? ". Deja imi puteam imagina ce era in capul ei.
            Zayn: 5 minute.
            Harry: Impossible! O sa stam aici pana te ridici din pat. 
            Zayn: Go away! 
            Harry a tras pilota de pe el si i a vazut bandajul de la mana, care, din cate am vazut eu, se facuse putin rosu din cauza sangelui care ii cursese.
            Harry: WTF! Ce ai patit?!
            Liam: Ce a patit?
            Harry: E bandajat la mana!
Zayn: nimica! M am zgariat. Acuma ma lasati sa dorm? 
            Ellie: atunci, cat de tare te ai zgariat de s a murdarit si bandajul din cauza sangelui..?
            Zayn: nu e adevarat..
            Zayn si a deschis in sfarsit ochii si s a uitat la bandajul care i l am pus eu si a vazut ca la locul unde ii intrase ciobul avea ditamai pata de sange. 
            Louis: Holy Shit. Cum ai reusit?
            Niall: ce ai facut?
            Dupa privirea lui, mi am dat seama ca nu avea de gand sa zica ceva. Probabil ii era rusine. Oricum, nu era vina lui ca s a spart paharul ala nenorocit sau ca i a intrat un ciob in mana. Si nu vedeam de ce ar trebui sa ascunda lucrul asta.
            Eu: aseara a spart din greseala un pahar, iar cand a vrut sa stranga cioburile de jos i a intrat unu destul de maricel in mana...
            Ellie: No way! Dar tu de unde stii?
            Eu: tocmai ieseam din cada cand am auzit cum s a spart paharul, asa ca m am dus sa vad ce s a intamplat.
            Niall: Ti am zis eu Ellie ca auzisem ceva!
            Ellie: Well...se mai intampla... *Ellie nu i a dat voie sa iasa din pat. Nu faceau nimica, doar nu vroia sa ramana singura*
            Eu: Acuma chiar trebuie sa te ridici din pat pentru ca trebuie sa schimb pansamentul si sa ma uit la rana.
            Liam: Vreau si eu sa vad rana. 
            Zayn: fara spectatori.
            Zayn s a ridicat din pat, iar eu m am dus in baie sa iau trusa de prim ajutor, dar se pare ca el venise dupa mine.
            Eu: puteai sa ma astepti in living.
            Zayn: stiu, dar asa s ar fi uitat toti la mana mea.
            Eu: ok. Um, hai sa vorbim despre ceva amuzant. Nu vreau sa schimb bandajul si sa ma gandesc la felul cum iti curgea aseara sange din mana. Aveam impresia ca o sa iti curga tot sangele din corp pe acolo.
            Zayn *rade*: aveam intentia sa fac o balta cu sangele meu in bucatarie.
            I am zis lui Zayn ca atunci cand am iesit din baie aveam impresia ca o sa apara tipa din the grudge, iar el a inceput sa rada de imaginatia. Cat ii schimbam bandajul inventam si alte chestii care cica mi le imaginasem inainte sa intru in bucatarie, doar ca sa il fac sa rada.


            In timp ce Emma si Zayn erau in baie


            Louis: Tot nu pot sa imi imaginez cum s a taiat acolo. Vroiam si eu sa vad cum arata rana lui.
            Niall: ai auzit ce a zis, fara spectatori. Doar Emma.
            Ellie: Niall, Emma a luat cursuri de prim ajutor. De aia numai ea.
            Liam: Ellie, tu chiar nu observi?
            Ellie: ce sa observ?
            Harry: Serios? Adica ti ai dat seama ce am facut eu cu Emma in dormitorul ei... *primeste un ghiont de la Louis*.. Auu. *se incrunta la Louis* deci ti ai dat seama de aia dar nu iti dai seama de chestia asta?!
            Ellie: De ce sa imi dau seama oamenilor?!
            Liam: credem ca lui Zayn ii place de Emma.
            Ellie: impossible. Sunt doar prieteni foarte buni.
            Liam: Ellie, aseara, dupa faza cu 7 minutes in heaven, Zayn nu prea avea stare.   Eu eram treaz cand Zayn s a ridicat din pat. Cand a iesit din camera a lasat usa deschisa, si m am ridicat din pat sa vad ce are de gand sa faca. Nu s a dus direct in bucatarie, ci s a uitat in camera Emmei. Cred ca vroia sa ii zica ceva. Doar ca Emma facea baie atunci, si nu era in camera. Dupa aia s a dus in bucatarie si i a scapat paharul din mana. Am vrut sa ma duc eu sa vad daca e in regula, dar nu a durat mult si am vazut o pe Emma ducandu se ea.
            Ellie: Aha, si ce treaba are asta?
            Niall: Ellie, gandeste te putin. Mai este si faza aia cand eram acasa la Emma, cand eu cu Emma eram in bucatarie, iar cand am iesit lui Zayn i se paruse ca ea plansese si mai avea putin si ma lasa fara baby potatoes.
            Louis *rade*: WHAAT?
            Ellie *il pisca pe Niall*: inca nu mi ai zis de ce ii cantai refrenul ala.
            Niall: nu ii cantam nimica..
            Harry: Revenim la subiect.
            Ellie: nu va cred. Zayn si Emma sunt prieteni foarte buni. 
            Liam: Iar noi il cunoastem pe Zayn si putem zice cand ii place de cineva. Iar acuma, votam toti ca ii place de ea.
            Harry: ok, o sa iti demonstram ca o place.
            Niall: tot ce avem nevoie, e un plan, cum sa il facem pe Zayn sa arate lucrul asta.
            Louis: cred ca am eu o idee, dar Ellie trebuie sa coopereze cu noi.
            Ellie: ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu