miercuri, 7 martie 2012

11.


            Urmatoarea zi
                                                                           

            Cand m-am terzit eu, Zayn inca dormea bustean. Imi aduc aminte ca m-am trezit azi dimineata pe la vreo 3 si el era adormit si inca cu castile in urechi. Tin minte ca i le-am luat din ureche si i-am lasat iPhone-ul pe noptiera. Se pare ca nu s-a mai trezit de atunci, pentru ca era in acelasi loc in care l-am lasat eu. Imi aduc aminte ca asa faceam si eu acuma cateva luni, nu puteam sa adorm daca nu ascultam ceva inainte sa adorm.
            M-am ridicat din pat, si m-am dus in baie sa ma perii (cel putin asta puteam face). Din moment ce nu aveam periuta mea de dinti mi-am luat pachetul de gume din geanta, si am zis ca o sa iau o guma dupa ce mananc ceva.
            In bucatarie l-am gasit pe Niall, ca de obicei, cauta ceva de mancare.
            Eu: Neata Niall.
            Niall: Oh, neata Emma. Ma ajuti sa fac micul dejun?
            Eu: Sigur, doar de asta am venit aici.
            Am facut pentru fiecare niste paine prajita cu oua ochi si bacon. Se pare ca mirosul de mancare i-a trezit pe toti, pentru ca in 10 minute toti erau in bucatarie, asteptand mancarea.
            Liam: In sfarsit, nu a mai trebuit sa fac eu mancarea dimineata asta!
            Eu: Eu l-am gasit pe Niall in bucatarie, se pregatea el sa faca micul dejun.
            Liam: Niall nu ne face micul dejun, Niall il face numai pentru el. A zis asa doar pentru ca erai tu acolo.
            Niall: Nu e adevarat... http://media.tumblr.com/tumblr_lygim66qhO1r5gzg3.gif
            Liam: Totusi, vreti sa imi explicati si mie ce era asa de amuzant azi-noapte? *se uita spre Emma si Zayn*
            Eu si Zayn ne-am uitat unul la altul, si deabea ne puteam abtine sa nu radem. Defapt, aseara Zayn mi-a povestit multimea de faze comice care le-au facut baietii iar eu veneam cu faze si mai comice, si mai si comentam fazele care le-au facut ei. Oh, si Zayn facea vice-versa. Deci radeam incontinuu de ziceai ca suntem pusi in priza. De aceea, cand a intrat Liam in camera incruntat si derutat pentru ca nu stia ce se intampla, mi l-am imaginat in toate ipostazele care mi le-a zis Zayn, si am inceput sa radem amandoi.
            Zayn: Oh, nimic, mate. Poti sta linistit *rade*
            Eu *deabea tinea in ea rasul*: oo,da. Totul e ok.
            Louis *ii sopteste lui Niall*: Crezi ca sunt sub influenta baconului?
            Niall: Mate, asta s-a intamplat aseara. Nu are nicio legatura cu azi dimineata. http://26.media.tumblr.com/tumblr_lxy8e1vdxX1r73yc7o3_250.gif
            Louis: Oh. Si stii, ti-am soptit, nu trebuia sa raspunzi in gura mare. *rade*
            Niall: Ohh, sorry.
            Harry: Si, ce facem astazi? In sfarsit putem sta sau merge oriunde. Azi avem liber. *se intinde*
            Zayn: Nu stiu. Emma vrei sa iti arat schitele mele?
            Eu: Da, daca vrei.                                 
            Louis: Vrem si noi sa le vedem.
            Zayn: Nu.
            Zayn: Tot nu.
            Niall: Anyways. Astazi vreau sa ies in oras.
            Eu: Nandos?
            Niall: Si pe acolo. Dar vreau sa ma intalnesc si cu niste prieteni.
            Louis: Oh, vechii tai prieteni?
            Niall: Yeap. Le-am promis ca astazi mergem la bowling.
            Em: „Abia astept sa pot iesi din casa. Luni deja ma intalesc cu Eddie si deabea astept. Si vreau si eu sa merg la bowling. Nu am fost niciodata. Adica, nu stiu sa joc bowling si de aia nu m-am dus niciodata. Dar acuma ca Niall mentioneaza de bowling, pare atat de distractiv..”
            Liam: Eu i-am promis lui Danielle ca astazi o sa ma intalesc cu ea.
            Louis: Iar eu cu Eleonor. Nu m-am mai intalnit cu ea de multa vreme.
            Harry: Nu pot sa cred ca ma lasi singur, Lou! Ia-ma si pe mine! http://media.tumblr.com/tumblr_lydfcvCo4E1r4in3d.gif , http://media.tumblr.com/tumblr_lwevmdnC4a1r3x2ym.gif
            Louis: Nu, Harry. Altadata, promit.
            Louis: Altadata, promit.
            Harry: Ok..
            Dupa ce toti au terminat de mancat am luat farfuriile si le-am spalat iar dupa le-am pus la locul lor. Louis, Harry, Liam si Niall s-au dus in living „just to chill out” iar Zayn s-a dus afara.         
            Cand am iesit si eu din bucatarie Niall si Louis jucau Guitar Hero iar Harry vorbea cu Liam despre carnet de conducere? Cam asa ceva. L-am auzit pe Liam cum l-a felicitat pe Harry.
            Dupa ce a mai vorbit cateva minute cu Liam, Harry s-a dus in camera lui iar eu m-am asezat in locul lui pe canapea.
            Liam: Deeeci, ce faci Emma?
            Eu: Ma uit la Louis si Niall cat de prost joaca. *spune foarte tare*
            Louis: Nuuu, tocmai nu ai zis asta! Mi-ai insultat abilitatile, Emma. Ma simt ranit!
            Louis: Nu rade! *lasa chitara jos si se duce la Emma si incepe sa o gadile*
            Eu: Gata,gata,gataa!
            Louis: Mi-ai insultat abilitatile! *rade*
            Eu: Ok,ok *rade*, esti *rade* „The Guitar Hero *rade* ..  King”. Mai bine? *rade*
            Louis *se opreste*: http://media.tumblr.com/tumblr_ls11lsqWAM1qd9xk0.gif
            Niall: Emma, nu imi vine sa cred ca te gadili! HA! Acuma nu sunt singurul.
            Eu: Niall, toata lumea se gadila, numai ca nu vrea sa recunoasca. Sau se incordeaza.
            Niall: Vrei sa zici ca daca ii fac asa *il gadila pe Liam* o sa rada?
            Liam: *chicoteste* Nu mai fa asa Niall!
            Niall: http://media.tumblr.com/tumblr_lvgedhQAAr1qm1xo7.gif . Emma, esti un geniu!
            Eu: O, da?
            Dupa asta ne-am asezat toti pe canapea *nu stiu cum am incaput* si am inceput sa ne jucam ori pe telefoane, nintendo sau sa ascultam muzica.
            Niall a fost primul care a spart tacerea, doar prin fraza simpla: http://media.tumblr.com/tumblr_lwdwcoJAAx1r04r89.gif . Am inceput sa radem de cat de funny devenise Niall *facea tot felul de faze amuzante*. E norocoasa Ellie ca e placuta de unul ca Niall. Cand ma uit la el, am impresia ca o vad pe            Ellie, doar ca varianta masculina.
            Zayn isi face aparitia in living, cu obrajii si urechile rosii din cauza frigului. S-a asezat si el langa noi si a inceput sa se uite pe Twitter, din cate am vazut, de pe telefonul lui. Stai, dar telefonul lui nu l-am lasat pe noptiera, in dormitor? M-am uitat mai bine la telefonul care il avea Zayn in mana si era un BlackBerry.
            Em: „Oh, sa inteleg ca are doua telefoane? Ok, se mai intampla”
            Mi-am adus aminte ca in seara asta o sa plec acasa, sunt vindecata. A fost amuzant sa stau cu baietii. Abia astept sa il vad pe Blu. Cred ca mi-a dus lipsa, micutul. Plus ca, nu mai pot de nerabdare sa ma intalnesc luni cu Edddieee. EDDIEE! Eddie all the wayy!
            Cand m-am uitat la ceasul de la telefon, am vazut ca era 13:25, deci puteam sa ma duc sa imi pastilele care mi le-a dat doctorul. Deabea m-am ridicat de pe canapea, pentru ca ma simteam foarte bine la „the lazy people party”. Mi-am scos pastilele din noptiera de langa pat, iar cand m-am intors sa imi pun un pahar cu apa, l-am vazut si pe Zayn in camera, cautand ceva printr-un sertar din dulapul lui.
            Nu l-am bagat in seama, dar dupa ce mi-am luat pastilele mi-a intins o multime de foi.
            Zayn: Uite, aici sunt cateva din schitele mele. Unele nu sunt reusite, iar altele cat de cat.
            M-am asezat pe marginea patului iar Zayn a venit langa mine. Am inceput sa frunzaresc desenele lui, si nu am putut sa nu observ cat de detaliat desena. Adica, si eu desenam, aveam momente in care vroiam sa fac toate detaliile din lume, dar dupa ma apuca lenea si renuntam la ideea asta. Dar in desenele lui se vedea ca muncea la fiecare detaliu.
            Intr-un final am reusit sa fac un top 5 al meu, cu desenele lui Zayn.
            5 – era un peisaj supeerb de iarna
            4 – era desenat o plaja si o fata care statea pe nisip, imbracata intr-o rochie din satin, sau cel putin asa parea,cu parul fluturand
            3 – Erau schitati niste catei
            2 – Era un portretul unei fete, dar cel mai mult mi-a placut detaliile care le-a adaugat la coroana de flori care o avea pe cap.
            1 – Era o simpla foaie pe care scria : „Dreams come true”, si semnatura lui.
            Zayn: Tu razi de mine? Adica ai ales nameplate-ul asta ca fiind numarul unu?
            Eu: Da, pentru ca eu cred in asa ceva.
            Zayn: „Nici nu isi da seama cat de mult cred eu in asta. Adica, visul meu chiar a devenit realitate”.           
            Eu: Oh, am si eu cateva desene fotografiate in telefon. De obicei le pierd, si prefer macar sa le scanez si sa le pun in laptop sau sa le fotografiez cu telefonul.
            I-am aratat lui Zayn desenele mele si a zis ca i-au placut foarte mult, asa ca a decis sa faca si el un top 5 cu desenele mele. S-a intamplat ca topul lui, sa fie tocmai invers pentru mine, nu stiu de ce. Oricum, nu i-am zis asta, poate si pentru el topul care l-am facut eu era total invers.
            M-am ridicat si m-am dus la dulapul lui Zayn de unde mi-am luat hainele mele, sa ma pregatesc de plecare.
            Zayn: Deja pleci? http://25.media.tumblr.com/tumblr_lvbjlwAo9h1r5mvppo2_250.gif       
            Eu: Pai, parintii cred ca deja ma asteapta acasa, si oricum era vorba ca o sa plec azi.
            Zayn: Da, era vorba de azi, dar macar inca cateva ore mai stai.
            Eu: Dar nu vreau sa stau pe capul vostru. Am stat un weekend intreg. Probabil ca v-ati saturat pana peste cap de mine.
            Niall *era usa deschisa de la camera lui Zayn si a auzit ce a zis Emma cand a iesit din camera lui*: Nu e adevarat Emma, nu ne mai putem satura de tine si de Ellie.
            Eu *rade*: Niall, si te astepti ca eu sa te cred?
            Niall: Ii putem intreba pe ceilalti. Si o sa vedem prin voturi cine are dreptate.          
            Zayn: Buna idee! Hai sa vedem.
            Zayn s-a ridicat de pe marginea patului si a iesit din camera impreuna cu Niall. Inca cu hainele mele in mana, i-am urmat pana in living unde erau si ceilalti.
            Niall: Lads, Emma a zis ca vrea sa plece acuma acasa pentru ca, ea crede, ca ne-am saturat de ea, si alte chestii de genul asta. Cine voteaza ca Emma sa plece acuma?
            Louis: Contra, total. Cine imi v-a mai zice mie ca sunt The King of Guitar Hero?
            Liam: Contra, all the waay.
            Harry: Contra, mate.                            
            Zayn: Contra.
            Niall: Deja votul meu nu ar mai conta, dar oricum e contra, cine mi-ar m-ai face acele prajituri delicioase?
            Eu: Si de ce speram sa fie macar un vot pentru „Emma du-te acasa”? *rade*
            Harry: Asta s-ar intampla doar in cel mai urat cosmar al tau, Emma. Fii sigura de asta.
            Em: „Hmm, cred ca mai pot sta macar inca 2 ore. E deabea ora 14pm. Plus ca trebuie sa ma duc mai intai la Ellie, sa imi iau masina, din cate mi-a zis ea.”
             In alea doua ore, nu am facut nimica nebunesc. Doar am vorbit, adica ne-am cunoscut mult mai bine. Desi, ne cunoastem de doua zile, am devenit foarte apropiata de baieti. Erau diferiti fata de ceilalti. Cei de varsta lor, acuma inca isi bat joc de fete, rad la faze la care nu ar trebui sa rada si se uita numai la sanii si fundul nostru. Pe cand ei, nu erau asa. Desigur, sunt o gasca de nebuni, dovada ceea ce s-a intamplat aseara intre Louis si Harry, dar stiu si cand sa fie seriosi. Pe la ora 15:30 m-am pregatit de plecare, iar Louis mi-a imprumutat placa lui de par, pentru ca imi statea destul de aiurea ca sa ies in oras asa cu el.         Em: „Ma bucur ca mama imi pune hainele la spalat la timp si tot timpul le am curate. Nici nu se simte mirosul de spital sau ca le-am mai folosit odata pe hainele astea. Inca mai aduc cu mirosul de detergent al mamei.”        
            Se pare ca in timp ce eu imi faceam parul cu placa in baie, Harry,Louis, Niall si Liam si-au luat talpasita din apartament. Cand am intrat in living nu am vazut pe nimeni iar apartamentul era destul de linistit pentru unul in care stateau 5 baieiti. L-am gasit pe Zayn in bucatarie, cautandu-si ceva de mancare. Mi-a dat si mie o doza de Mountain Dew pentru ca imi era sete.
            Zayn: Pe unde sta Ellie?
            Mi s-a parut cam nepotrivita intrebarea, dar totusi i-am explicat unde sta, fara a-l intreba de ce are nevoie de ea.
            Zayn: Si te duci pe jos pana acolo?  http://media.tumblr.com/tumblr_leatgjGaTL1qbhie6.gif
            Eu: Da. Nu am bani la mine pentr taxi, plus ca mersul e sanatos!       
            Mi-am terminat de baut doza si m-am dus sa imi iau si paltonul pe mine, pregatindu-ma pentru frigul de afara. Dupa 10 minute eram echipata pentru gerul de afara, si in fata usii de la apartament.
            Eu: Multumesc pentru tot, Zayn. Scuze pentru deranj, si imi pare bine ca ne-am cunoscut. In schimb, imi pare rau ca a trebuit sa ne cunoastem asa.
            Zayn: E ok, si nu ai facut niciun deranj.
            Eu: Oh, sa le multumesti si baietilor din partea mea, daca vrei. Au fost o companie grozava.
            Zayn: Sigur.
            Ne-am imbratisat, ne-am luat de vreo doua ori ramas bun si am iesit din apartament. Am stat doua zile in apartamentul asta si nici macar nu stiu la ce hotel sunt. Defapt, ar trebui sa stiu, pentru ca Liam i-a dat adresa doctorului de fata cu mine. Dar, desigur, cine sa o retina? Emma? Oo, nu, ei ii era capul in alta parte.
            Am vrut sa cobor pe scari, dar, liftul mi-a aratat ca sunt la etajul 6.
            Em: „Ooo,nu! Nu cobor eu atatea scari!”
            Am „chemat” liftul si asteptam ca acesta sa ajunga la etajul meu. Intre timp, mi-a aratat ca s-a mai oprit la un etaj, asteptand sa urce inca o persoana. Deodata, am auzit o persoana strigandu-mi numele si o usa inchizandu-se.
            Zayn: Emma!
            Eu *se intoarce*: Am uitat ceva?
            Zayn: Da, pe mine. *rade*
            Eu: Ha?
            Zayn: Pai era urat sa stau singur in casa, asa ca te conduc, sper ca e ok..
            Eu: Da...sigur.
            Intre timp, a aparut si liftul, si, se pare ca eram singurii din el, cu toate ca mie mi-a aparut destul de clar ca s-a mai oprit la un etaj.
            Eu: Nu o sa iti fie frig in geaca asta? Adica am impresia ca e ger afara!
            Zayn: Nu cred.
            Eu: A nins!
            Zayn: De unde stii?                              
            Eu: M-am uitat pe telefon. *rade*
            Zayn: Oh,atunci e vremea pentru astia. *isi scoate ochelarii de soare, dar nu stiu de unde*
            Eu: Cred ca glumesti! *rade*
            Zayn: No way!
            Cand am iesit din lift, receptionera ne-a rugat sa folosim iesirea din spate, deoarece cea din fata era defecta pentru moment. Noi i-am multumit pentru atentionare, si am facut stanga-imprejur.
            Eu: Sii, unde e aceasta „iesire din spate”?
            Zayn: No idea, cred ca trebuie sa colindam parterul hotelului pana o gasim.
            Am dat de o bucatarie gigantica, in care am intrat din greseala. Era plina de angajati iar cand ne-au vazut deschizand usa, s-au uitat foarte speriati la noi. Dupa, am dat de o camera de asteptare, careia nu ii intelegeam rostul, iar, pana la urma am gasit iesirea de urgenta, dar nu am dat de „iesirea din spate”.
            Zayn: Cred ca e buna si asta. *a zis el asta in timp ce imi deschidea usa de iesire*
            Eu: I guess so.
            Cand am iesit afara inca mai fulguia, foarte rar, dar atat de placut!
            Eu: Ador iarna! Adica, atunci cand ninge, dar nu imi place frigul. Vreau sa fie o gramada de zapada pe jos, dar sa nu imi inghete picioarele.             
            Zayn: Hah, asa eram si eu cand eram mic.
            Eu: Adica? Vrei sa zici ca sunt atat de mica?
            Zayn: Pfttt, nuu.
            M-am aplecat in jos, si desi nu aveam manusi pe mana, am luat niste zapada in mana si i-am aruncat pe par.
            Normal, ma asteptam sa ia un ditamai pumnul de zapada de jos si sa imi dea mie pe par. In schimb, el si-a scuturat zapada din par si mi-a zis ca asta e prima data cand se razbuna o fata pe el in modul asta. Am inceput sa rad, dandu-mi seama deabea acuma ca a fost cel mai copilaresc moment din ultimele ierni.
            Cand aproape am ajuns acasa la Ellie, i-am dat mesaj anuntand-o ca vin cu Zayn acasa la ea si i-am zis sa pregateasca un ceai pentru ca am inghetat pe drum.
            Eu: Daca tot ai vrut sa vii cu mine, pana acasa la Ellie, ramai sa bei in ceai sa te mai incalzesti?
            Zayn: Da, daca ramai si tu.
            In fata casei lui Ellie era parcata masina mea *nu in stilul meu* si era plina de zapada. Cu toate ca eram inghetata de frig, am scris pe zapada neteda de pe masina „I’m back, love”. Zayn a inceput sa rada de mesajul meu pentru masina iar eu i-am raspuns copilaresc ca mi-a fost dor de ea.
            Nici nu a trebuit sa sunam la usa, pentru ca Ellie ne-a vazut pe geamul din sufragerie si ne-a dat ea drumul.
            Ellie: O doamne, Zayn, nu ti-e frig?
            Zayn: Pft ,nu. De ce intrebi?
            Ellie: Serios? http://i40.tinypic.com/2ebbm7s.gif
            Eu: Putem intra, Ellie?
            Ellie: Da,scuze.
            Am intrat in casa lui Ellie iar ea ne-a zis ca parintii ei trebuie sa apara in curand, deoarece s-au dus sa faca niste cumparaturi. Am intrebat-o daca au sunat-o ai mei pentru ca mie nu mi au dat niciun semn de viata, iar ea mi-a zis ca nu au sunat-o nici pe ea.
            Zayn *ii suna telefonul*: Scuzati-ma  putin.
            Noi: Ok.
            Dupa ce Zayn a iesit din sufragerie ca sa poata vorbi la telefon, eu cu Ellie am inceput sa vorbim despre ziua de maine, cand ma voi intalni cu Eddie.      
            Ellie: Crezi ca o sa te lase pe tine sa alegi filmul?           
            Eu: Nu conteaza, atata timp cat ies cu el.
            Ellie: In sfarsit, dupa lupte seculare, te intalnesti cu el!
            Eu: Stiuu! http://i39.tinypic.com/ip9lyh.gif
            Ellie: Stai putin, cred ca e gata ceaiul.
            Cat timp Ellie era in bucatarie eu am examinat pentru a mia oara pozele cu mine si cu Ellie pe care ea le avea in sufragerie. Avea un tablou in care era o poza cu ea de cand era mica, si una cu mine. Cu toate ca nu ne cunosteam cand eram mici, ne-am gandit sa facem colajul asta. Nu imi venea sa cred cat de repede am crescut, ca am ajuns dintr-un copil care astepta sa ii fie schimbat scutecul in persoana care sunt acuma. Eram mult mai scumpa cand eram mica, iar in poze, aveam o pozitie originala. Eram ceva gen: http://media.tumblr.com/tumblr_lvgedhQAAr1qm1xo7.gif
            Intre timp, Zayn a intrat in sufragerie, avand urechile rosii, semn ca iesise afara sa vorbeasca la telefon.
            Eu: Adica, tie nu iti este frig, dar ai urechile rosii.
            Mi-am pus mana pe obrazul lui si era bocna.
            Eu: O doamne, tu nu esti normal.
            Zayn: Nu o sa racesc, nu racesc eu atat de repede *rade*
            Eu: Treaba ta..
            Zayn: Yay, a venit ceaiul!
            Ellie: Sper sa fie pe gustul vostru.
            Eu: Mie sigur o sa imi placa.
            Cum ma gandeam, Ellie iarasi a amestecat gusturile ceaiurilor. De data asta ne-a surprins pe amandoi cu un ceai de cirese amestecat cu fructe de padure si miere de albine. Era delicios! Vroiam sa mai beau inca o cana, dar cand m-am uitat la ceas era deja 18pm, asa ca am decis ca o sa plec.
            Ne-am luat ramas bun de la Ellie, care a zis sa o sun cand ajung acasa, iar eu i-am zis ca o sa o sun in totalitate.
            Eu: Daca vrei, te duc eu cu masina pana la hotel, decat sa mai platesti taxiul.          
            Zayn: Nu, e ok. Merg pe jos, oricum trebuie sa mai merg undeva.
            Zayn: „Daca ma duce ea cu masina, cel mai probabil in fata hotelului o sa fie o multime de fane, iar Emma se v-a speria. Plus, ca deabea am reusit sa o conving pe receptionera de la hotel sa ne spuna ca usile din fata erau stricate. Si alt loc, Zayn? Serios, alt loc? Unde altundeva sa te duci duminica seara decat inapoi la hotel? Asa se intampla cand nu iti faci planuri din timp, ca ceilalti”           
            Eu: Oh, ok. Atunci, ia macar esarfa mea, o sa iti fie frig, si nici nu se observa ca e pentru femei. Poate fi si unisex. *rade*
            Zayn mi-a acceptat oferta iar eu i-am dat esarfa mea, ajutandu-l sa si-o aranjeze, din moment ce era foarte lunga.
            Eu: Heei, ia te uita, iti sta bine cu esarfa!
            Zayn: Oh, vai, multumesc. http://29.media.tumblr.com/tumblr_ly7usnP7311r8s3kmo1_500.gif 
            Am mai stat in fata casei lui Ellie inca 5 minute, vorbind cu Zayn iar din cauza frigului, i-am zis ca trebuie sa plec iar el mi-a multumit inca odata pentru esarfa. I-am zis ca esarfa aia valora nimic pe langa faptul ce a facut el pentru mine. A inceput sa rada dar era adevarat.  Cand am intrat in masina am dat drumul la caldura la maxim si m-am indreptat spre casa, uitandu-ma din cand in cand sa vad daca nu cumva Zayn o sa cada pe jos din cauza frigului. Atata timp cat am putut sa il mai vad, nu s-a intamplat nimica, nu a alunecat sau chestii de genul.
            Em: „Cred ca e destul de stabil pe picioarele lui, atunci.”
            Cand am ajuns acasa, Blu a sarit pe mine iar Jamie mi-a aratat noua lui pictura. Mama si tata erau in bucatarie, pregatind cina. Nu m-au intrebat nimica despre weekendul meu, si nici nu ma asteptam sa ma intrebe ceva. Parintii mei au incredere mare in Ellie, dar si in mine. Tot timpul ma ajuta in momente critice iar de obicei nu ma pedepsesc sau chestii de genul. Ei spun ca si-au educat fiica cum trebuie si ca ea este un exemplu pentru Jamie.
            Am urcat scarile spre camera mea, si mi-am gasit mobila asezata la locul ei, iar Jamie mi-a zis ca intr-o seara Ellie a trecut pe acolo, zicand ca mi-am uitat ceva in dulap, iar cand a iesit din camera toate lucrurile din camera mea erau puse in ordine.
            Em: „Oh, draguta de Ellie. O iubesc pe fiinta asta!”       
            Mi-am scos telefonul din geanta si am sunat-o pe Ellie,vrand sa ii multumesc pentru ceea ce a facut, in schimb, cand mi-a raspuns a inceput sa balbaie cateva cuvinte, dandu-mi de inteles ca era in starea ei de extaz.
            Eu: Ellie, ce s-a intamplat?
            Ellie: Niall mi-a dat mesaj si mi-a zis ca ii este dor de mine.
            Eu: Awe, ce dragut. Si ce ai de gand sa ii raspunzi?
            Ellie: Nu stiu! Mi-a mai trimis mesaje dar nu i-am raspuns niciodata la unul!
            Eu: De ce?
            Ellie: Daca o sa ii fure extraterestrii telefonul ca sa se uite special in mesajele care le-a primit de la mine? Nu vreau sa fie si el rapit odata cu telefonul! http://media.tumblr.com/tumblr_lydfcvCo4E1r4in3d.gif 
            Eu: http://i39.tinypic.com/ezq0ys.gif  Ellie, asta e cea mai penibila scuza! Care e adevaratul motiv?
            Ellie: Mi-mi-mi-e.. rusi-si-sine, EMMA!
            Eu: WTF! Ellie, il placii. Te place, ce mai astepti?                       
            Ellie: Nu e adevarat tu, nu ma place. Cine s-ar uita la una ca mine?
            Eu: Aa, pai, nu stiu. Unu ca el, cred. Oare chiar esti chioara? Adica, daca nu i-ar fi placut de tine, te-ar mai fi invitat aseara asa frumos in oras?
            Ellie: Nu stiu, dar nu a specificat cand sa iesim in oras. M-a intrebat doar daca as vrea sa ma mai  intalnesc cu el odata.
            Eu: Da! Dar intr-un mod atat de romantic! Nu e atat de greu sa iti dai seama! http://media.tumblr.com/tumblr_lvim9xfKFS1r3sfrh.gif
            Ellie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_lvkogyHBNM1r22nqqo1_250.gif  Ai dreptate. Ce idioata sunt.
            Eu: You said it! http://30.media.tumblr.com/tumblr_ly7jsjQrHi1r33cqno2_500.gif
            Ellie: Emma, esti geniala! http://media.tumblr.com/tumblr_lykqf4BMwZ1r0rzb6.gif
            Am incheiat conversatia cu Ellie dupa asta, si am continuat sa-mi redecorez camera. Nu mai erau multe de facut, doar de arenjat cateva carti, si de pus afisierul meu urias pe un perete.
            Cu toate ca nu erau prea multe de facut, am terminat pe la ora 23pm, si eram franta de oboseala.
            M-am bagat in pat, sperand ca ziua de maine sa fie miraculoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu