marți, 13 martie 2012

27.



            La piscina


            Se parea ca Louis stia unde era piscina, asa ca am ajuns acolo destul de repede. Am vazut ca dupa ce am ajuns noi acolo, in cateva minute s a umplut toata piscina. Pentru ca nu stiam cum sa innot, mi am luat chestii ajutatoare. Baietii au inceput sa rada de mine cand m au vazut cu alea in mana, dar apoi le am explicat ca mi e frica sa nu ma inec.
            Niall: dar e deabea 1m80!
            Eu: Iar eu am 1m65!
            Louis: Niall, shut up. Emma o sa imparta betele alea ajutatoare cu Zayn. 
            Ellie: o, da, nu stie sa innoate..
            M am uitat la Zayn care mi a aprobat incet din cap. Am inceput sa zambesc, pentru ca mi l imaginam pe Zayn zbatandu se in apa pentru ca nu stia sa innoate.
            Harry: Cine face bombaaa?
            Liam si Niall: Eu!
            Ellie: vreau si eu sa invat sa fac bomba... *puppy-face*
            Niall: Sorry lads. Ma alatur si eu imediat.
            Niall a prins o pe Ellie de solduri si se indrepta cu ea spre marginea bazinului, unde a inceput sa ii explice cum trebuie sa procedeze la bomba. Pana a invatat, am vazut ca Ellie a inghitit o gramada de apa, dar de fiecare data cand ii iesea, primea ca si recompensa un sarut de la Niall. 
            Eu: Louis, nu intri in apa?
            Louis: prefer sa ma bronzez mai intai...
            Eu: what the... La lumina neonului?
            Louis *isi da ochelarii de soare de pe ochi*: Ya damn right!
            M am ridicat si eu de pe sezlong si m am dus in apa, unde, cu ajutorul noodles-urilor am reusit sa innot cat de cat. Am mai stat cateva minute dar dupa am iesit ca sa imi cumpar niste gustari. Mi am luat portofelul din geanta si i am intrebat pe ceilalti daca vor ceva de la magazin *era unul langa vestiare*.
            Ellie: ia mi mie si lui Niall niste Twix sau Skittles. 
            Harry: o cola!
            Zayn: inca o cola.
            Eu: louis? Liam?
            Amandoi: Nimica.
            M am intors cu spatele la ei, indreptandu ma spre mini-magazin. Deodata, am simtit mana cuiva pe umarul meu. M am intors si am vazut un baiat brunet, cu ochii albastri. Mi se parea destul de cunoscut.
            El: Heei, ce coincidenta sa te vad pe aici!
            Eu: Buna.. Te cunosc?
            El: Ouf, am uitat ca uiti persoanele repede. Poate numele de Max Degraw iti zice ceva?
            Eu: Oo doamnee! MAAX! Ce mai faci? *il imbratiseaza*. ce faci pe aici? Parca erai in Franta la facultate!
            Max: credeam ca ti au zis Simon si Mike ca venim la munte. 
            Eu: Simon si Mike? Sunt si ei aici? O Doamne! Trebuia sa imi zici si mie ceva! Un mesaj sa ma anunti?
            Max: Dar ti am dat un mesaj si te am intrebat daca vrei sa vii cu noi!
            Eu: ooh, de la tine era... Um, vii cu mine pana la magazin? Mai depanam amintiri.
            Max: sigur!
            M am indreptat cu Max spre magazin. Max era un prieten vechi. A fost in liceul meu, dar fiind mai mare decat mine a plecat la facultate. Iar Simon si Mike sunt cei mai buni prieteni ai lui, care sunt si ei super de treaba. Nu imi venea sa cred cat se schimbase intr un an! Muschii ii erau dezvoltati mai tare decat inainte, si isi schimbase freza. Acuma nu imi parea rau ca ma sarutase inainte sa plece la facultate.
            Max: si ce mai este nou? Ellie ce mai face?
            Eu: totul e nou. Ellie e si ea aici cu prietenul ei. Adica eu sunt aici cu Ellie, prietenul ei si niste prieteni.
            Max: Frumos, e si Robin aici?
            Eu: Umm, nu, nu este.
            Am platit la magazin pentru Twixul si Skittlesul lui Ellie si Niall, dar si pentru cele doua cola si am plecat.
            Eu: Trebuie sa o saluti si pe Ellie, sau se v a supara pe mine.
            Max a dat din cap, si a mers cu mine pana la sezlongurile noastre. Singurul care nu era in apa era Zayn, deoarece isi butona telefonul.
            Eu: serios, Zayn? Nu ai de gand sa intri in apa?
            Zayn *tasta*: nu pot sta mult din cauza bandajului *arata spre rana*. Apa are clor si ma ustura.
            Eu: oh, tine ti cola care ai vrut o. *ii intinde doza*
            Zayn: merci! *zambeste*
            Am vazut cum privirea lui Zayn s a intepenit asupra lui Max, si am uitat ca nu se cunosteau. 
            Eu: oh, scuze am uitat. Max el e...
            Max: Zayn Malik.
            Eu: Da. *poker face*. Zayn el e Max.
            Zayn: incantat.
            Ma asteptam sa isi stranga mainile, dar nu s a intamplat asta. Zayn si a deschis foarte lejer doza de cola iar Max se asezase pe sezlongul meu, jucandu se cu noodlesurile mele.
            Max: inca nu stii sa innoti?
            Eu: lasa mi noodlesurile in pace! 
            Max: hai in piscina, te invat eu sa innoti. 
            Eu: no way! Vrei sa mor acolo?
            Max: haide Emma! Totul o sa fie ok! O sa mergem acolo unde e apa mai mica, promit!
            Eu: ok. Dar mai intai salut o pe Ellie. Te astept aici.
            Max: ok. 
            L am vazut pe Max cum se indrepta spre Ellie, care face concursuri cu baietii in apa. Heh, se distrau pe cinste. Cand l a vazut, lui Ellie i a scapat un tipat usor. Am vazut o cum a iesit imediat din apa si l a imbratisat pe Max. Yup, ma asteptam sa faca asa. 
            Zayn: cine e el?
            Eu: e un prieten vechi. Hei, ce asculti acolo? *ii ia o casca din ureche* uu, si mie imi place melodia with you de chris brown! Asculta si melodia asta *isi scoate telefonul din geanta si ii da sa ii asculte playlistul*.
            Zayn: ok.
            L am vazut pe Max cum imi facea semn sa vin spre el, asa ca i am zis lui Zayn ca trebuie sa plec.
            Eu: roaga te sa nu ma inec pe acolo!
            Zayn: deja ma rog sa se inece altcineva!
            M am strambat la Zayn si m am indreptat spre Max, care era deja in piscina, la adancimea de 1m75.
            Eu: stii ce inseamna adancime mica?
            Max: dar uita te pana unde imi vine mie apa!
            Eu: si pe mine ma acopera!
            Max: lasa ca nu o sa ti se intample nimica. Asa o sa inveti.
            M am bagat in apa si am vazut ca ajungeam fundul piscinei cu varful degetelor, ceea ce m a mai calmat putin. Max a inceput sa incerce sa ma invete incetul cu incetul cum sa innot, dar de fiecare data cand isi lua mainile de pe abdomenul meu, ma panicam si saream la gatul lui.
            Max: nu o sa inveti niciodata daca o sa faci asa tot timpul!
            Eu: dar imi este frica! Putem lua o pauza?
            Max: ok, dar una scurta.
            M am dus cu Max la marginea piscinei * el mergand foarte relaxat iar eu tinandu ma de bratul lui*.
            Max: si cum de il cunosti pe Zayn?
            Eu: umm, poveste lunga. Dar tu?
            Max: reviste. Nu il cunosc, dar nici nu vreau. Acuma chiar nu vreau. Mi se pare un ingamfat.
            Eu: nu e adevarat. Zayn nu e asa.
            Max: de parca l ai cunoaste tu pe el. Tot ceea ce face, o face pentru publicitate. Ai grija.
            Eu: nu am de ce sa am grija. Si nu e adevarat. Nu face nimica pentru publicitate. Din contra.
            Max: Emma, toti ca el fac totul pentru publicitate. Asteapta putin si ai sa vezi ce magar e in realitate.
            Eu: Max, opreste te.
            Max: Dar asta e adevarul Emma! Nu ii pasa de nimeni decat de propria persoana! Ai sa vezi ce idiot e defapt, cand o sa se comporte cu tine ca si cu un rahat pentru ca nu esti destul de cunoscuta in lume ca el.
            Ok, pana aici. Max intrecuse limita. Nu il cunostea pe Zayn deloc. Isi dadea cu parerea despre el doar dupa ceea ce citise in reviste. Si din cate stiu eu revistele mai si infloresc unele lucruri pentru rating. Zayn nu era ingamfat, si da, poate se uita prea mult in oglinda, dar daca nu ii pasa de altcineva decat de propria persoana nu ar fi avut grija de mine cand i am transformat camera in spital, si nu a fi stat langa mine cand imi venea sa il spanzur pe Eddie pentru ceea ce imi facuse. Max se insela amarnic si nu avea de gand sa il cunoasca pe adevaratul Zayn. Mergea pe aceleasi criterii, pentru o persoana care nici macar nu o cunostea!
            Eu: Max. Esti un idiot. Nu ai suflet in tine! Nici nu il cunosti pe Zayn si vorbesti despre el de parca ti ar fi facut ceva! Nu pot sa cred cat de prost poti fi! Ce s a intamplat cu Max care il stiam eu?! Unde naiba s a evaporat? Esti un nesimtit. 
            I am intors spatele lui Max si ma indreptam catre iesirea din piscina. Fuck, de ce trebuia sa fiu atat de scunda?! Deabea daca pot merge prin piscina asta idioata. Si ca totul sa fie mai perfect, acuma era si piscina plina. Am simtit cum cineva s a izbit mine, si am alunecat. Mi am pierdut tot echilibrul pe care il aveam, si am intrat sub apa. Am incercat sa ies, dar din cauza panicii, nu stiam ce sa fac. Nu stiam unde sa ma duc, sau cum sa dau din maini si din picioare. Auzeam infundat tipetele copiilor, bombele care le faceau Ellie si Niall, si deodata am simtit cum niste maini puternice m au ridicat in sus. Cand am iesit afara din apa, am crezut ca cel care m a ridicat din apa era Max si ma pregateam sa ii dau una peste cap, dar cand am deschis ochii am vazut ca defapt era Zayn.
            Em: "Ha! Sper ca ai vazut asta mister stie tot! Sa iti bagi revistele alea pe gat! Wait, Zayn nu poate innota!"
            Eu: what.. Zayn! Dar tu nu stii sa innoti!
            Zayn: true story, doar ca aici apa nu e atat de adanca. Plus ca nu ar trebui tu sa stii sa innoti? Nu ar trebui sa ai nevoie de mine in momentul de fata. 
            Eu: stiu...
            Zayn: iesim sau mai stai?
            Eu: iesim. Dar pot merge si singura. 
            Zayn: Da, am vazut ca poti merge si singura.
            Am inceput sa rad, si l am lasat pe Zayn sa ma duca pana la iesirea din piscina.
            Zayn: totusi, ce s a intamplat acolo? Adica..
            Eu *il intrerupe, dandu-si seama de ce avea sa zica*: m am certat cu Max. 
            Zayn *se opreste si intoace capul spre Emma*: de ce?
            Eu: Pentru ca se lua de Zayn al meu.
            Eram sigura pe mine, stiam ce trebuia sa fac. Stiam ce vreau. Cu toate ca nu eram sigura despre el, m am apropiat de el si l am sarutat. La inceput am simtit ca a fost surprins, si mi a venit ideea ca poate imi va respinge sarutul, devenind o situatie destul de jenanta pentru mine. In schimb, nu mi a respins sarutul, ci mi a raspuns cu aceeasi moneda *nuff said*. 
            Nu stiu cat a durat sarutul ala, dar stiam ca am facut ceea ce trebuie. Stiam ce vreau, si nu vroiam sa o mai lungesc mult. Eram fericita ca si Zayn simtea ceea ce simteam si eu. Defapt, trebuia sa ii multumesc lui Max ca m a facut sa realizez cu adevarat sentimentele mele. Oh, si persoanei care m a impins, pentru ca daca nu era ea, probabil nu as fi avut curajul sa il sarut. 
            Cand am iesit din piscina, am vazut ca niciunul nu ne a vazut, asa ca am cazut de acord ca sa nu le zicem nimica inca, pentru ca, din cate auzise Zayn, banuiau ceva si aveau un plan. What the... Ellie era implicata in planurile lor diabolice! Totusi, nu puteam sa ma duc la ea si sa o strang de gat. Nu puteam, inca. Ne am asezat amandoi pe sezlong, si am inceput sa ascultam muzica de pe telefonul lui. 
            Peste cateva minute, Liam a venit la noi si ne a anuntat ca trebuia sa mergem la restaurant , sa mancam.
            Zayn: da, dar trebuie sa imi schimb mai intai pansamentul. 
            Liam: si de unde faci rost de pansamente?
            Zayn: trebuie sa fie in vestiar. Emma, hai sa imi schimbi pansamentul.
            Eu: ok.
            Am plecat de langa Liam, iar cand eram destul de departe de el incat sa nu ne auda, i am zis lui Zayn ca ar fi mai bine sa mergem la doamna la care am platit pentru a i cere trusa de prim ajutor. 
            Imediat ce am zis asta, am si ajuns la vestiare, iar Zayn m a tras in camera de schimb.
            Zayn: fii serioasa, bandajul meu e doar ud! Nu am nevoie de altul.
            Dupa ce a zis asta si a lipit buzele de ale mele si m a tras mai aproape de corpul lui. Nu imi venea sa cred ce i a venit in cap! Totusi, era un scump pentru ca respecta intelegerea noastra.
            Ca ceilalti sa nu cada la banuieli, a trebuit sa ii schimb pansamentul si, a avut dreptate, erau pansamente in vestiar. Cand am iesit din vestiar, ceilalti deja erau  gata sa intre sa se schimbe. Bine ca nu au venit 5 minute mai devreme. M am despartit de baieti si m am indreptat spre vestiarul fetelor, unde am gasit o pe Ellie uscandu si parul. A inceput sa imi povesteasca cat de tare s a distrat si cat de mult se bucura ca este impreuna cu Niall.
            Ellie: ce s a intamplat cu tine si Max? Am vazut cumva scanteie intre voi doi?
            Eu: Ellie, sigur ai nevoie de ochelari.
            Ellie: de ce?
            Eu: pentru ca Max nu mai este ceea ce a fost. In fine, mi ai vazut clama de par?
            Ellie: nu, dar o poti lua pe a mea.
            eu: merci.
            Cand am iesit din vestiar am vazut ca masina era in fata piscinei, iar baietii deja urcau inauntru. Dupa ce am predat doamnei care lucra acolo cheile de la vestiarele noastre, am intrat si noi in masina, Ellie asezandu se langa Niall iar eu asezandu ma langa Harry, din moment ce Zayn era pe bancheta cu Ellie, Niall si Liam. Peste cateva minute, am ajuns si la restaurant, care parea destul de simplu. Adica, nu ma facea sa ma simt aiurea cu hainele care le aveam pe mine.
            Inainte sa intram inauntru, l am vazut pe Zayn ca s a oprit din mers, ramanand in spatele nostru. Nu puteam sa imi dau seama ce facea asa ca mi am intors privirea sa vad ce se intampla. L am vazut aprizandu si o tigara. Nu imi pasa ca ceilalti ma puteau vedea, am facut stanga imprejur si m am dus la Zayn si i am luat tigara din mana.
            Eu: Chiar daca arati destul de hot cand fumezi, iti ataca sanatatea. 
            Zayn a schitat un zambet si mi a ciufulit parul, aruncandu si bricheta.
            Zayn: haide inauntru, sa mancam.
            Pe tot parcursul cinei si eu si Zayn ne am comportam ca si cum nimic nu s ar fi intamplat, comportandu ne cat de normal posibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu