joi, 15 martie 2012

31.


            Sambata 24 Decembrie


             Pe la ora 8 dimineata, mi am auzit telefonul sunand, speriindu ma si pe mine si pe Zayn. M am ridicat repede in fund, si am luat telefonul in mana. Se parea ca aveam o durere insuportabila de cap din cauza shoturilor care le luasem. M am uitat telefon, si am vazut ca ma suna mama. Am vrut sa ii resping, dar asta ar fi facut o sa se gandeasca la altceva. Totusi, cu durerea mea de cap nu stiu daca eram in stare sa spun ceva cum trebuie.
             Eu: Alo?
             Cand mi am auzit vocea am avut impresia ca ma strangea cineva de gat. Nu imi venea sa cred cat de oribila imi era vocea dimineata! Sau, poate asta e vocea mea de mahmura..
             Mama: Craciun fericit, sweetheart!
             Eu *tuseste ca sa isi refaca vocea*: Oh, da, multumesc la fel!
             Am incercat sa vorbesc cat mai putin cu mama, pentru ca nu vroiam sa il trezesc pe Zayn. Stiu ca se speriase de soneria telefonului meu, dar cumva reusise sa adoarma la loc. Se parea ca mama avea chef de vorbit la telefon, pentru ca ma intreba cum ma distram la munte. I am zis ca o sa ii zic cand o sa ma trezesc mai bine. Durerea mea de cap se accentua incetul cu incetul, iar asta ma facea destul de nervoasa. Nu vroiam sa ma cert cu mama asa ca am facut o sa inteleaga ca mi e somn.
             Dupa ce am inchis convorbirea, mi am dat telefonul pe silentios, eliminand si vibratia. M am intins din nou in pat si m am cuibarit langa Zayn, care dormea bustean.
             Cand m am trezit de tot, era cam 1:13pm. Mi am miscat capul intr o parte si in alta si am vazut ca durerea mea de cap disparuse cat de cat. M am uitat prin camera si am vazut ca beculetele au fost inchise, din moment ce lumina zilei nu le mai facea atat de fermecatoare. De asemenea, am vazut bradutul din coltul camerei care astepta sa fie impodobit. M am ridicat din pat, si am vazut pe noptiera din partea mea un biletel de la Zayn.
             “Emma, astazi este ziua lui Louis. Majoritatea am uitat de asta pentru ca ne am luat cu venirea lui Danielle. Ne am dus sa facem niste cumparaturi pentru a organiza repede o petrecere surpriza pentru Louis, lasandu l in grija ta, adica trebuie sa il scoti din casa. Zayn.”
             Em: “what the… Cum e posibil sa uiti cand e ziua prietenului tau?! Defapt, eu nici macar nu stiu  cand e ziua lui tata cu exactitate”.
             Am iesit din dormitor, si am vazut televizor aprins, un laptop in priza, radioul din bucatarie era deschis, si usile de la majoritatea camerelor erau deschise. Aveam impresia ca sunt intr un film horror. M am apropiat de laptop si am vazut ca era deschis si logat pe twitterul lui Louis. Asta insemna ca el facuse toate astea. Eram surprinsa ca nu m am trezit din cauza zgomotelor provocate de atatea electronice. Dupa cateva minute am auzit cum usa de la baie a fost deschisa, si l am vazut pe Louis iesind afara din ea.
            Eu: Hello, Hello! Craciun fericit si happy birthday!
            Louis: multumesc, multumesc la fel!
            L am imbratisat pe Louis iar dupa mi am adus aminte ca trebuia sa il scot din casa.
             Eu: Umm, Louis, pot sa te rog ceva?
             Louis: desigur.
            Eu: Vrei sa vii cu mine pana la o farmacie? Am nevoie de niste pastile pentru durerea de cap. Plus ca ne ar prinde bine la amandoi o plimbare.
            Louis a fost de acord cu mine, din moment ce era si el mahmur. Bine, el era ceva mai tare decat mine pentru ca nu isi mai amitea nimic din ce facuse aseara. Am inceput sa ii povestesc de toate care le a zis, si a ramas socat la cat de pervers a fost. Ca de obicei, nu m am putut abtine la fata care a facut o si am inceput sa rad dar tot rasul mi a accentuat durerea de cap.
             Eu: Ok, fugi si te imbraca. Am nevoie de o pastila.
             M am indreptat si eu spre camera mea si a lui Zayn pentru a ma schimba. M am imbracat in ce am apucat, si mi am prins parul intr o coada. Pentru a nu lua pastile pe stomacul gol, a trebuit sa mananc niste lapte cu cereale. Simplu, dar efectiv.
             Louis: sunt gata. Putem merge?
             Eu: Da! Sigur.
             Cand am iesit afara am simtit ca o sa inghet pana la farmacie, dupa care am umblat ceva vreme pentru ca Louis nu isi mai aducea aminte unde era. Cand intr un final am gasit-o si mi am cumparat pastilele, nu stiam unde sa ma mai duc cu Louis. Mi am verificat telefonul sa vad daca nu cumva primisem un mesaj de la Zayn in care sa imi zica ca e totul gata si ca il pot aduce pe Lou la cabana. In schimb, nu am gasit decat un mesaj de la Ellie in care imi spunea cat de nerabdatoare e sa desfaca cadourile.
            Louis: mergem putin pe partie?
             Eu: esti in stare?
            Louis: Tot timpul!
            Am fost de acord cu Louis, din moment ce ma scapase de o grija. Cand am ajuns pe partie, Louis mi a zis ca vrea sa mearga cu telegondola, iar sa faci o tura cu ea dura cam aproape o ora *dus si intors*. puteam spune nu? Era perfect!


            Pregatiri
            - Zayn -


            Liam: Nu, Niall! Nu ne putem opri ca sa mananci!
            Niall: Dar mi-e foame!
            Liam: Si noi avem de facut cumparaturi pentru petrecerea lui Louis.
            Am inceput sa rad de mica cearta dintre Niall si Liam. Eram toti intr-o cofetarie, si ne hotaram ce fel de tort sa ii cumparam lui Louis. Era ziua lui astazi, iar noi toti uitasem de asta, asa ca totul era facut in graba. Pana la urma Harry si Ellie s-au hotarat cu tortul, si l-au facut destul de simplu, doar ca principala atractie de pe tort era un morcov (decorat).
             Cand am ajuns in cabana, cu toate cumparaturile facute am vazut ca Emma si Louis nu erau in casa, ceea ce insemna ca inca erau in oras. I-am trimis mesaj Emmei si i-am zis ca noi deabea am ajuns, si sa il mai tina pe Lou afara inca o ora si ceva.
            Totul a fost facut in graba, dar, intr-un fel, am reusit sa aranjam totul intr-o ora, cum i-am zis Emmei.
            Liam a acoperit geamurile, iar toata camera era intunecata. Ne-am ascuns toti prin living, iar cand am auzit usa de la intrare deschizandu-se am asteptat ca sa se aprinda becul din living.
            Louis: What the... ce e asa intuneric? *aprinde lumina*
            Toti ceilalti: BOO! Surprizaa!
            Si Louis, dar si Emma au ramas surprinsi cat de repede a fost transformat livingul in doar cateva ore. Pentru noi, (Harry,Niall,Ellie,eu,Liam si Danielle), nu era mare diferenta, dar am vazut pe fata lor cum s a asezat surprinderea.
            Danielle: Louis, mai ai fantezii pentru morcovi si lambourghini?
            Louis: Always and forever, de ce?
            Danielle *se duce in camera ei si a lui Liam*: Atunci, sper sa iti placa cadoul nostru!
            Niall ne-a zis ca vazuse odata in hypermarket o pancarda uriasa cu un morcov, imbracat in costum de Mos Craciun, asa ca ne-am dus la cei de la hypermarket si i-am rugat sa ne faca si noua unul, doar ca personalizat. Asa ca le-am zis sa ne faca acelasi morcov, in acelasi costum, doar sa stea intr-un lambourghini din carton.
            Louis a ramas cu gura cascata cand a vazut cadoul nostru, si a cerut o imbratisare de grup. Defapt, si Emma ramasese cu gura cascata cand a vazut ce cadou ii cumparasem.
            Louis: Multumesc mates. Am crezut ca ati uitat de ziua mea.
            Liam: Pfft, de ce ai crede asta?
            Louis: Pentru ca nu ati mentionat nimic despre ea..
            Harry: Pffft, normal ca nu am uitat de ea Lou, tot timpul am stiut. E imposibil sa uitam de ziua ta!
            Louis *afiseaza un zambet pe fata*: Ma bucur. Acum, ne apucam sa facem bradul?
            Ellie: Iar dupa desfacem cadourile?
            Danielle: Let’s go!
            Emma: Eu pun muzica de Craciun! Nu se poate face bradul fara muzica de Craciun. Nu se accepta asa ceva.
            Liam: Dar..
            Ellie: Nu incerca sa ii scoti asta din cap. Crede-ma. Ma innebuneste cu Craciunul din octombrie!
            Emma: Dar de Craciun este o atmosfera speciala! Toata lumea sarbatoreste ceva. Si fiecare primeste ceva de care o sa isi aduca aminte.
            Emma a inceput sa ne spuna de ce ii placea Craciunul atat de mult, si in majoritatea cazurilor eram de acord cu ea. Erau momente in care nu mai ascultam nimic, ci doar ma uitam la ea cum isi exprima punctul de vedere si imi venea sa sar pe ea, sa o sarut. Adoram momentele in care era serioasa sau cand se concentra pe ceva.
            Emma: Train – Shake up  Christmas! *pune melodia* Gata, am facut playlist pe youtube, incepem sa facem bradul!
            Zayn: Sa nu uiti ca avem de facut un brad si in camera noastra.
            Emma *zambeste*: Normal ca nu am uitat.
            Emma a luat o ghirlanda rosie, si si-a pus-o in jurul gatului, iar dupa i a dat lui Ellie si lui Danielle cate una. Au inceput sa faca dansuri prostesti cu ghirlandele, in timp ce noi ceilalti radeam. Pentru ca nu aveau o sincronizare perfecta, Danielle a ales sa le arate niste miscari pe care le stia. Nu a durat mult, ca Emma si Ellie au si invatat miscarile.
            Louis: Oh, vai, dar eu nu primesc un dans din partea voastra? Adica, totusi, e ziua mea.
            M-am intors spre Louis, si am vazut ca era destul de serios. Normal ca nu avea sa primeasca niciun dans, trebuia sa il roage pe Harry pentru asa ceva.
            Liam: Louis, tot ceea ce o sa primesti de ziua ta e un „La multi ani!” si pancarda cu morcovul ala. Nu te gandi la dansuri in poala!
            Harry: Perv! Si ziceati de mine!
            Zayn: Nu Harry, tu esti ceva mai mult decat Louis. Stay chill, nu ti-a luat locul.
            Niall: Haideti la decorat!
            Ne-am apucat de data asta de decorat serios, iar cam intr-o ora bradul din living era gata. Avea culorile  rosu si auriu, cu toate ca Emmei si lui Harry nu prea le-a convenit ca nu aveau destule decoratii de culoare rosie.
            Zayn: Emma, mergem sa il decoram pe al nostru?
            Emma: Dar nu mai avem decoratii de culoare rosie..
            Zayn: Ba avem.
            Am prins-o pe Emma de mana si am tras-o dupa mine in camera, unde am aprins beculetele. Afara deja se intuneca, asa ca beculetele aveau farmecul lor. Stiu ca nu a fost destul de corect sa o iau pe Emma de acolo, chiar imediat ce am terminat de impodobit bradul cu ceilalti, dar eram nerabdator sa fac bradul cu ea.


            Emma


            Zayn a aprins beculetele din camera noastra, iar totul a prins din nou famerc. Adoram faptul ca le montase in camera, si stiam ca imi va parea rau cand v a trebui sa plec din camera asta. 
            Eram emotionata sa fac bradul cu Zayn, pentru ca nu stiam daca o sa ii placa gusturile mele. 
            Eu: Zayn, cum adica mai avem decoratii rosii? Adica, le am pus pe toate in living.
            Zayn: Simplu. Cand Paul a adus decoratiunile, am luat cateva din fiecare. 
            Eu: Ok. Atunci, tu imi dai ce sa pun in brad. 
            Asta a fost portita mea de scapare. Daca accepta, stiam va bradul v a fi pe gustul lui. Spre norocul meu, Zayn a acceptat si a inceput sa imi dea globurile si ghirlandele care trebuia sa le pun. Mi am adus aminte ca in seara asta trebuia sa ii dau cadoul, iar emotiile mele au crescut mai tare decat inainte, pentru ca nu stiam daca o sa ii placa sau nu. Pentru ca am observat ca Zayn se uita la mine, am incercat sa alung subiectul asta din capul meu.
            Eu: E gata bradul nostru!
            Zayn *o cuprinde din spate si ii sopteste*: Bradul nu e complet fara cadouri. Craciun fericit!
            Mi am simtit inima batand cu putere, iar cand m am uitat la mainile lui Zayn am vazut ca avea o cutiuta in mana. M a luat pe nepregatite! Ma asteptam sa imi dea cadoul de fata cu ceilalti, ca sa pot avea si eu cadoul lui langa mine. Acum, imi parea rau ca lasasem cadoul in geanta mea.
            Am luat cutiuta din mainile lui Zayn, iar cand am desfacut o am vazut ca era o bratara cu o inima ( http://ak2.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/l/tid/50463071.jpg). M am uitat la bratara si am ramas fara cuvinte, din moment ce era atat de frumoasa. Era destul de subtirica, lucru care simboliza inocenta. Mi am intors corpul spre el, si mi am lipit buzele de ale lui. Cadoul lui era perfect. Mi am adus aminte de ceea ce mi a zis Niall ("I ar place cadoul tau chiar daca e doar o oglinda") si mi am dat seama ca aceeasi chestie se aplica si pentru mine. Nu conta daca Zayn imi facea cadou de Craciun o bratara, sau orice altceva. Putea fi si o portocala ca tot ma bucuram.
            Eu: Am si eu ceva pentru tine. 
            M am dezlipit de corpul lui Zayn si m am dus spre geanta mea, care era pe pat. Am cautat inauntru, iar cand am dat de cadou, am scos direct cutia, lasand fara sa imi dau seama plasuta de cadouri in geanta. 
            Eu: Craciun fericit, Zayn! *ii intinde cadoul si il saruta*.
            Zayn a deschis cutia, iar cand a vazut ceasul, a ramas surprins. 
            Zayn: De unde ai stiut ca imi place firma Gucci?
            Eu: Nu am stiut, banuiesc ca a fost... instinctul!
            Ne am pus unul altuia cadourile la mana, iar dupa am auzit un bocanit puternic in usa si l am auzit pe Niall zicandu ne ca e vremea sa impartim cadourile. M am uitat la Zayn si i am dat de inteles ca eu iau jumatate din ele, iar el i a cealalta jumatate. 
            Cand am iesit din dormitor, o gramada de cadouri erau sub brad, iar Ellie murea de nerabdare sa isi deschida cadourile. Pentru ca noi eram deja cu ele  in mana le am dat fiecariua. Louis a inceput sa rada cand a vazut lambourghini-ul de jucarie, iar Harry a inceput sa isi alinte pisica impaiata. Am vazut ca Ellie nu mai avea rabdare, si am vrut sa ii dau cadoul dar se parea ca nu era la mine. Am dat si ultimul cadou pe care il aveam eu, adica cel a lui Danielle si am fost usurata cand mi a zis ca iubeste esarfa. Nu stiu daca a zis asta numai din politete, dar si a pus-o la gat. Se parea ca Ellie incepuse sa rada de cadoul pentru Niall *un leprechaun care tinea in mana o farfurie cu mancare* dar si de felul in care a reactionat Liam cand si a vazut noua jucarie toy story.
            Harry: Si acuma, marele final pentru voi doi! Cadourile voastre!
            Zayn: Aa, noi am inceput mai devreme.
            Eu: Exact. Deja ne am primit cadourile.
            Danielle: Nu e corect! Vroiam si noi sa vedem reactiile voastre!
            Zayn: Oh, atunci, au fost cam asa...
            Zayn si a pus mainile pe soldurile mele si m a sarutat, incet-incet imbratisandu ma. M am gandit cum se intamplase in camera, si cam asa se petrecuse. Doar ca atunci eram foarte emotionata si imi simteam inima pana in gat. Cand ne am intors, i am vazut pe Ellie si pe Niall sarutandu se, dar si ca Ellie primise cadoul de la Niall. M am uitat mai bine la ceea ce avea ea in mana, si am vazut ca era un lantisor.
            Harry *cough*: sincer, eu si Louis cred ca avem cadoul perfect in momentul de fata pentru voi doi. *arata spre Ellie si Niall*
            L am vazut pe Harry cum a luat ceva din buzunarul de la pantalonii lui, si a intins spre Ellie si Niall.
            Eu *ii sopteste lui Zayn*: Ellie nu o sa accepte.
            M am uitat spre Ellie, si am vazut o cand s a uitat la cadoul lui Harry si Louis, apoi la Niall. Se parea ca in momentul ala cantarea situatia. Totusi, am ramas surprinsa, defapt toti am ramas surprinsi in momentul in care Ellie a luat condomul din mana lui Harry. Niall a afisat un zambet imens si a luat o pe Ellie in brate, ducand o spre dormitorul lor.
            Niall: Scuzati ne cateva minute.
            Nu imi venea sa cred ca Ellie si Niall... Ca Ellie avea de gand... Ca Harry si Louis au cumparat pentru toti ca si cadou de Craciun numai condoms. Totusi, Ellie si Danielle au acceptat condomsurile de la Harry. Cred ca Zayn se astepta sa iau si eu cadoul de la Harry, doar ca l am lasat pe masa. 
            Louis: Dar voi doi..
            Zayn: Asteptam momentul potrivit? Da.
            M am bucurat ca Zayn ma intelegea. Totusi, ca sa nu auzim zgomotele care aveau de gand sa le faca ceilalti, Louis a dat drumul la muzica la maxim. Deabea ne auzem unul pe altul, dar asta era si scopul. M am ridicat de pe canapea si m am dus in bucatarie, sa mananc ceva. Am vazut pe masa tortul pentru Louis si laptopul lui Zayn. Mi am lua niste biscuiti dintr un dulap si m am asezat la laptopul lui ca sa imi verific mailurile si alte chestii.
            Cel mai important mail mi s a parut cel de la profesoara de drama in care ma anunta ca piesa noastra a fost aleasa pentru un concurs, iar daca castigam aveam ocazia sa inregistram un serial intre cu nu stiu ce firma. M am bucurat extrem de mult! Asta era visul meu! Si putea deveni realitate. 
            Harry *intra in bucatarie*: ce faci? *nu se uita la ea, ci se indreapta direct spre frigider*
            Eu: ASDFGHJKL! Am fost nominalizati la un concurs de drama! *sare in sus de bucurie*
            Harry: O doamne, felicitaari! *o imbratiseaza* care e premiul cel mare?
            Eu: Filmarea unui serial intreg.
            Harry: Emma, asta e grozaav! Daca castigi, o sa fiu fanul tau numarul 1! 
            Am inceput sa rad. Harry gandea prea departe, si era mult mai entuziasmat decat mine. Am luat laptopul lui Zayn din bucatarie si am mers impreuna cu Harry in living pentru a le oferi si celorlati vestea. Pentru ca am vazut un loc liber pe masuta de cafea din fata canapelei, am asezat acolo laptopul avand mailul inca deschis si m am asezat in bratele lui Zayn.
            Eu: Guess what!
            Zayn: What?
            Harry: PAM PAM PAM *mima niste tobe*
            Eu: Grupul de drama din scoala mea a fost nominalizat pentru un concurs renumit de teatru. 
            Zayn: WHAAAT?! 
            Eu: Si inca ceva. Premiul cel mare este filmarea unui serial intreg cu castigatorii.
            Harry: nu va ambalati sa fiti fanul Emmei numarul 1, deja este rezervat pentru mine.
            Zayn *rade*: Bine Harry, poti fi fanul ei numarul unu atata timp cat eu sunt prietenul ei. *o imbratiseaza* ma bucur pentru tine Emma. Sunt sigur ca voi o sa castigati.
            Eu: Sper! 
            M am uitat in continuare peste mailul de la profesoara si am aflat ca trebuia sa venim cu cateva zile inainte de a incepe scoala, pentru a repeta cateva scenete. Se parea ca si profesoara vroia sa castigam, din moment ce incepea de pe acuma sa ne pregateasca pentru concurs. 
            Louis: pe ce data se anunta castigatorii?
            Eu *da scroll down*: Pe 15 iunie.
            Harry: Pe 15 iunie ne luam liber si mergem acolo!
            Eu: Nuu! Nu vreau. Adica vreau, dar o sa sara lumea pe voi si nu vreau. 
            Louis: Nici daca ne costumam?
            Eu: Fii serios, fanele v ar recunoaste de la o posta! Oricum, pana pe 15 iunie, mai este o gramada.
            Am inchis lapopul lui Zayn. Nu am mai citit si alte detalii despre concurs. Stiam tot ceea ce era necesar. Pana pe data de 15 iunie trebuia sa pregatim doua scenete, Si trebuia sa vin mai devreme la scoala.
            Harry: Am primit un mesaj de la agentia noastra si ne a anuntat ca miercurea asta care vine, trebuie sa inregistram noul single.
            Eu: Aveti un single nou?
            Louis: Da. I should have kissed you. Nu ai ascultat previewul?
            Eu: Nu.
            Zayn, Harry si Louis au inceput sa cante o parte din noua lor melodie si suna perfect. Puteam sa ascult previewul asta toata ziua, ca tot nu ma saturam.

            Ellie's POV.


            Nu imi venea sa cred ce am facut! Totusi, nu regretam nici pentru o secunda pasul care l am facut in relatia mea cu Niall. Mi am asezat capul pe pieptul lui, iar el m a sarutat pe frunte. A inceput sa fredoneze melodia "You are beautiful", si mi a adus aminte ca aceeasi melodie i a cantat o si Emmei.
            Ellie: Niall. Nu mai canta.
            Niall: de ce?
            Ellie: Pentru ca strici atmosfera. Aceeasi melodie i ai cantat o si Emmei. Nu ai cum sa zici ca nu e asa, din moment ce te am auzit.
            Niall: Da. I am cantat Emmei refrenul. Recunosc.
            Am ramas cu gura cascata. Acuma imi veneau o gramada de idei in minte! Imi parea rau ca facusem dragoste cu el. Adica, pana acuma nu mi a recunoscut asta, iar imediat ce am facut sex mi a zis. Tot ceea ce a vrut de la mine a fost asta?! Si cand te gandesti ca mi am pierdut si virginitatea cu el. Fuck, si e si Craciunul. Asta sigur imi va ramane in minte pe viata.
            Am dat sa ma ridic din pat, dar Niall m a prins de mana.
Niall: Ellie, inainte sa ii cant Emmei melodia asta, am cantat mai multe. Tu doar ai auzit acea parte.
Emma nu facea altceva decat sa ma ajute sa pregatesc o surpriza pentru tine. Totusi, se pare ca tu mi ai facut o surpriza mai mare.. Ti am zis ca nu s a intamplat nimic intre mine si ea.
            Ellie: Si ce surpriza mi ai pregatit?
            Niall *o mangaie pe obraji*: pai, surpriza mea nu se compara cu a ta. *se uita la ceas* Din pacate nu mai poti avea parte de surpriza. Pregatisem o cina romantica, dar e trecut de ora la care trebuia sa fim acolo...
            M am apropiat de Niall si l am sarutat, fiind nevoit sa se opreasca din vorbit.
            Niall: Sa inteleg ca nu mai esti suparata?
            Eu: Sa inteleg ca trebuie sa mai pregatesti o cina romantica?
            Niall: If this is what my princess wants..
            Niall m a tras din spre el, iar eu mi am asezat din nou capul pe pieptul lui. Am auzit cum inima ii batea destul de repede, iar acest lucru parca o facea si pe a mea sa explodeze. Am inceput sa ma gandesc ca acuma cateva luni crizam pe holurile scolii cand One Direction aparea intr un interviu, sau cand erau invitati in nu stiu ce emisiune sa cante live. Iar acum, adorabilul, in mod constant flamand si amuzantul Niall Horan era prietenul meu. L am auzit pe Niall cum a inceput sa fredoneze melodia "One in a Million" de Ne-Yo. Asta chiar mi a facut inima sa o ia la goana. Puteam zice ca adoram vocea lui Niall cand canta melodii de genul asta. De asemenea, faptul ca mai mult imi soptea versurile, facea totul sa fie perfect. Vroiam sa stau aici, in camera asta, in locul asta pentru tot restul vietii. Mi am inchis ochii si am inceput sa profit de fiecare secunda langa Niall. La un moment dat am crezut ca totul este doar un vis. Totusi, daca e doar un vis, sa nu ma trezeasca nimeni!
            Am auzit cum muzica din living s a oprit, iar cineva a bocanit in usa de la camera noastra, iar dupa Emma ne a zis sa iesim odata din camera. Imediat dupa asta cineva a incercat sa deschida usa, dar noroc de Niall ca o incuiase.
            Louis: FOR CHRIST SAKE, Niall! De ce ai incuiat usa?!
            Am inceput sa chicotesc, iar dupa m am uitat la Niall.
            Niall: Pentru ca stiam ca o sa faci asa!
            L am auzit pe Louis cum a balmajit o injuratura iar dupa l am auzit pe Zayn razand. 
            Harry: Ya still having fun? *bocaneste*
            Emma *striga*: Normal ca se distreaza! Baby Potatoess!
            Niall a inceput sa rada, ceea ce m a facut si pe mine sa izbucnesc in ras. Pentru cateva minute nimeni nu a mai zis nimica, insa, am auzit deodata cum ceilalti au dat play la o melodie erotica. 
            Ellie: Pot sa pun pariu ca asta e Emma.
            Niall: Si eu pot pune pariu ca asta a fost Harry.
            Niall & Ellie: Perv minded kids.
            Niall: Ellie, mi e foame. *puppyface*
            Ellie: Si mie..
            Ne am ridicat amandoi din pat si ne am imbracat ca sa ne luam ceva de mancare. Cand am iesit din camera melodia erotica era inca pe play, in timp ce Louis si Zayn stateau pe canapea, iar Emma cu Harry probabil erau in bucatarie.
            Cum Niall a inchis usa de la camera, am vazut o pe Emma venind repede din bucatarie spre mine, si efectiv a sarit in bratele mele. Era ceva obisnuit pentru mine, pentru ca facea tot timpul chestia asta cand era super fericita. De data asta ma intrebam ce se mai intamplas.
            Emma: Ellie! Nu o sa ghicesti niciodata! 
            Ellie: what?
            Emma: Grupul de drama din care fac parte a fost nominalizat la un concurs, iar premiul cel mare e filmarea unui serial intreg cu Fox Movies.
            Ellie: Fox Movies sustine serialul?!
            Emma: Da! 
            Ellie: ASDFGHJKL! *indescrible emotion*
            Harry *apare din bucatarie*: Stim Ellie, asa am facut toti.
            Ellie: Felicitari!
            Harry: Si acuma sa va dau si vestea care nu o sa va bucure cam mult.. Luni dimineata trebuie sa plecam.
            Zayn: Whaaat?! Dar era vorba ca mai stam pana marti! Not fair!
            Harry: Stiu, dar, asa vor ei.. *se referea la managerii lor*
            Mi am dat seama ca imediat ce ajungeam in Londra aveam din ce in ce mai putin timp la dispozitie sa stau cu Niall. Adica el nu avea timp. Iar dupa mai veneau si turneele. Care tin luni de zile. M am bosumflat la ideile astea si l am prins pe Niall intr o imbratisare sanatoasa, iar el a facut la fel.
            Ellie: nu vreau sa ne intoarcem..
            Niall: Nici eu, sweetheart.
            Tot restul serii baietii au vorbit despre viitoarele lor interviuri, iar eu si Emma ne am dus si am ajutat o pe Danielle sa isi impacheteze lucrurile, deoarece urmatorea zi la ora 9 trebuia sa plece. Totul se petrecuse atat de repede! Nu puteam prelungi ziua asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu