duminică, 11 martie 2012

21.


            16 Decembrie


            Heheh. Incepe sa imi placa ceasul meu desteptator. Astazi nu a sunat (din nou) si am ramas acasa. Cand m am trezit (11 dimineata) am vazut multe apeluri pierdute de la Ellie. Cred ca vroia sa ma trezeasca, dar cine isi lasa telefonul pe silentios? Oo da, Emma.
            Pana cand a iesit Ellie de la ore (defapt, ceea ce au facut ei azi nu se numeau ore. Mai bine zis ne urau "Sarbatori fericite" timp de cateva ore), m am plimbat cand in bucatarie, cand in camera la mine. Eram decisa sa mananc toata inghetata si toata ciocolata din casa.
            Cand intr un sfarsit au iesit de la ore, Ellie m a sunat din nou. 
            Ellie: Femeie, ce faci cu telefonul ala?!
            Eu: Il tin la urechea mea acuma si vorbesc cu tine.
            Ellie: Esti in toane bune.
            Eu: Ce poate face ciocolata asta..
            Ellie: Ciocolata?!
            Eu: Da. De ce?
            Ellie: Vreau si eu!
            Eu: Te astept la mine?
            Ellie: You can count on that.
            Eu: Ok. Hei, cand vii pe aici, aduci si tu filmul ala la care trebuia sa ne uitam vinerea trecuta? Doar e ziua filmelor.
            Ellie: Care film? Si nu sambata era ziua filmelor?
            Eu: Thrillerul, si ba da. Doar ca avem nevoie de o schimbare.
            Ellie: Emma, dar am vazut thrillerul.
            Eu: Ba nu. Trebuia sa il vedem. Dar eu nu am mai venit atunci la tine pentru ca atunci eram suparata pe tine. Cand l am prins pe Eddie..
            Ellie: Ooo da! Acuma imi amintesc. Ok. Il aduc. Popcorn ai?
            Eu: Am destul cat si pentru o bataie intreaga!
            Ellie: Sugerezi ceva, cumva?
            Eu: Nu chiar. Dupa o sa imi fie cam lene sa curat popcornul din living.
            Ellie: Ok. Ajung cam in 30 de minute.
            Eu: Ok. Te astept.
            Am inchis convorbirea si am inceput sa pregatesc ciocolata si popcornul pentru film. Sper sa nu ma sperie prea tare filmul. Totusi, in caz ca o sa imi fie frica, mi am adus si paturica in living, pentru a avea ceva cu care sa imi acopar fata. 
            Stiu ca pare ciudat cand auzi ca o fata de 17 ani poarta o paturica dupa ea, dar m am obisnuit sa o am tot timpul langa mine. Imi aduce aminte de o multime de lucruri, si e si o ascultatoare buna. Cand eram mica, si mama deabea imi cumparase paturica, a zis ca mi a luat o pentru ca e speciala. Mi a explicat ea ca alunga monstrii de sub patul meu (cand eram mica aveam cosmaruri destul de des, ma trezeam pe la o bucata de noapte si ma duceam sa dorm langa parintii mei). Eu, fiind copil, am crezut-o. Si de fiecare data cand ma puneam in pat sa dorm, imbratisam paturica si ii ziceam sa aibe grija de mine in acea seara.
            Cand intr un sfarsit Ellie a ajuns la mine, livingul era pregatit pentru film. Am acoperit geamurile, pentru a intuneca camera cat mai mult, iar pe masuta din fata canapelei se aflau gustarile. Se parea ca Ellie nu ma crezuse cand i am zis ca am popcorn pentru film, pentru ca a adus si ea. 
            Eu: Ti am zis ca am eu popcorn si alte gustari! De ce ai adus si tu?
            Ellie: Ca sa ma asigur ca nu ramanem fara.
            Dupa asta ne am pus amandoua pe canapea si am dat drumul la film. Nu o sa uit niciodata filmul ala. Si eu, si Ellie am tipat la el de ziceai ca ne uitam la un film de groaza, decat la un thriller cu putin horror. Cu toate ca amandurora ne era frica, am decis ca nu o sa inchidem filmul. Am stat apropiate una de cealalta pe tot timpul filmului, iar Ellie cateodata ma injura ca a trebuit sa acopar geamurile, spunand ca acuma i se parea ca il vede pe criminalul din film venind spre ea. Am inceput sa rad prima data, dar in scurt timp mi se parea si mie acelasi lucru.
            Em: " Fuck. Emma, nu te gandi la asta. Nu e nimica acolo. Nu se aude nimica."
            Deodata, am simtit ceva moale si cald la picioarele mele si am inceput sa tip de parca ma uitam la Saw. 
            Ellie: Wtf! Emma, e doar Blu!
            Eu: asdfghjkl. F-f-f-fuck!
            Ellie *rade*: ok, asta a fost tare.
            Ellie a inceput sa il mangaie pe Blu, iar dupa l a dus la etaj, sperand ca nu v a mai cobora jos.
            Dupa asta, nu am mai avut parte de faze care ne a facut sa tipam cat ne tineau plamanii, decat pe la sfarsitul filmului, aproape de punctul culminant, cand Ellie a tresarit deodata si m a speriat pe mine. Am vazut o cum si a scos telefonul din buzunar care o anunta ca primise un mesaj nou.
            Dupa ce l a citit, Ellie s a intors spre mine si imi intinde telefonul, sa citesc si eu mesajul.
            Era de la Niall, si scria:
            Niall: " Hey, princess. Ce faci? Ai luat vacanta? Niall. "
            Eu: Hello PRINCESS. *face o fata cicalitoare*
            Ellie: Nu ma deranjeaza fata ta cicalitoare. Nu poti depasi adorabilitatea lui Niall.
            Eu: Ok, ok. Am inteles. Ai de gand sa ii raspunzi la mesaj?
            Ellie: Oo da. 
            •Ellie: " Ma uit la un film cu Emma si ne speriem de fiecare lucru din casa ei. Yeap, oficial sunt in vacanta. <3 "•
            Eu: Awe, voi doi chiar sunteti adorabili! Prezic copii frumosi!
            Ellie *rade*: Emma, ce te a apucat?
            Eu: Awe, sunteti atat de dulci impreuna!
            Ellie *rade*: Deabea acuma ti ai dat seama?
            Eu: Cam da. Auzi, tu vorbesti cu el vreodata Voice Call? Adica, tot timpul vorbiti prin mesaje. Numai mesaje. Doar mesaje. WTF?!
            Ellie: Sincer, nu prea vorbim Voice Call, pentru ca in majoritatea timpului este ori la inteviuri, ori in studio, si nu prea are cum sa tina o conversatie mai mult de un minut. Yea. Ai sa vezi cat o sa ii ia sa raspunda la mesajul meu..
            Eu: Aww, urat. Lasa ca pun pariu cand o sa va intalniti, nu o sa va mai dezlipesc. Cred ca Niall o sa se dea cu super-glue in loc de parfum.
            Ellie: Da, exact. Sa ma aibe langa el tot timpul. Always and forever.
            Eu: Ellie, inca nu esti casatorita! *rade*
            Ellie: Ha?
            Eu: Always and forever se zice cand te casatoresti. Deabea ai o zi de cand esti cu Niall si deja te ai si casatorit mintal cu el?
            Ellie: Draga, eu eram deja casatorita cu el de luni de zile! Doar ca el nu stia asta..
            Eu: Ok.. Suna putin cam ciudat, sa nu ii zici asta lui. O sa fuga de langa tine cat de mult o sa il tina picioarele. 
            Ellie: E constient de ceea ce e in capul meu, si totusi inca ma place, si spune ca "I'm his princess".
            Eu: Dragut din partea lui. Si eu m am intalnit astazi cam 5 secunde cu cea mai perfecta persoana si ziua mi a devenit excelenta.
            Ellie: Serios? Cine? Unde?
            Eu: Ce m-as face eu fara oglinda?
            Ellie *rade cu lacrimi*: Oo Doamne, Emma! Nu e bine sa ramai singura in casa! Peste cateva zile o sa aud ca saruti oglinzile!
            Eu: Been there, done that!
            Ellie *rade*: WTF, Emma!
            Eu: Wut? Vroiam sa vad daca sarut bine...
            Ellie *rade*: Si, care e verdictul?
            Eu: perfection.
            Pana la urma nu ne am mai uitat la film, ci am stat pe canapea si am ras impreuna cu Ellie, pana cand aceasta s a afundat din nou in mesaje. Probabil ca de data asta Niall avea mai mult timp liber din moment ce primea mesajele atat de repede.
            Cu toate ca aveau doar o zi de cand erau impreuna, aveam impresia ca Ellie si Niall se cunosteau de ani buni! Ellie il completa pe Niall, iar Niall o completa pe ea. Erau.. Erau.. Perfecti!


            Mai pe seara


            Eu: Ellie, poti ramane in seara asta la mine?
            Ellie: Um, nu stiu. Presupun ca da, daca e ok pentru ai tai.
            Eu: Ai mei au vrut sa te muti in casa cu noi, Ellie! Ce parere ai? 
            Ellie *rade*: Oo, da. Am uitat de fazele alea. 
            Eu: Totusi, daca vrei, pot sa ma duc sa o intreb pe maicamea daca e de acord, cu toate ca ii stiu deja raspunsul.
            M am dus in bucatarie, unde mama pregatea ceva de mancare si am intrebat o daca Ellie putea ramane peste noapte la noi. Mama mi a raspuns ca Ellie e binevenita sa stea si tot weekendul la noi, si ca nu are nevoie de permisiunea ei ca sa ramana. In alte cuvinte, da. Ma asteptam ca mama sa isi faca un discurs de un kilometru, dar de data asta se pare ca am mai scapat.
            Mom: Em, vreau ca maine cand te trezesti sa te duci sa il iei pe Jamie de la bunica. 
            Eu: Tocmai pana in Milford? 
            Mom: Da. Si sa ma anunti maine cand pleci pentru ca trebuie sa ii lasi si un pachetel.
            Am iesit cam bosumflata din bucatarie. Nu ca nu imi placea sa ma duc la bunica. Doar ca Milford e putin cam departe, si mi e cam lene sa ma duc pana acolo doar ca sa il iau pe Jamie. Cand am ajuns in living Ellie a crezut ca fata mea bosumflata era pentu ca mama ma refuzase.
            Ellie: Vezi, ti am zis ca e bine sa intrebi mai intai.
            Eu: Nu e de asta, poti ramane! Doar ca maine trebuie sa ma duc pana la bunica Marylou si mi e lene sa merg pana in Milford.
            Ellie: Aw, lasa, e ok. O sa te descurci tu maine. Hei, cat timp ai fost in bucatarie, Niall a zis ca Zayn are nevoie de numarul tau, asa ca i l am dat. Sper sa te sune.
            Eu: Um ok. Doresti ciocolata?
            Ellie s a uitat cu pofta la ciocolata de pe masuta din sufragerie, si am fost surprinsa cand mi a zis ca nu vrea.
            Eu: Cum de? Ce ai facut cu Ellie a mea?
            Ellie: A furat-o Niall!
            Eu: Probabil cand canta "Now I'm climbing the waaaalllss.. But you don't notice it at all..". Asa ca te a luat pe sus.
            Ellie a inceput sa rada, iar telefonul ei vibra pe canapea. Mi a zis ca era mesaj de la Niall, si ca o intreba daca e inca la mine.
            Ellie: Normal ca sunt la tine. Incercam sa ne urcam pe pereti. Cam asta ar trebui sa ii scriu. Totusi, am sa ii scriu un simplu da.
            Eu: CE SEC! Spunei ca ramai peste noapte la mine. Sa nu cumpere condoms degeaba.
            Ellie a luat perna de pe canapea si a aruncat o in mine. Era usor sa te distrezi cu ea. Imi placea sa o cicalesc, si ea ma cicalea pe mine. Pentru ca era deja cam 8 seara si nu ne duceam nicaieri, eu si Ellie ne am dus in camera mea, imbracandu ne in pijamale. Cand mi am deschis dulapul Ellie a hotarat sa se uite la lenjeria mea, sa vada daca mi am cumparat ceva nou. M am strambat la ea, pentru ca stia ca nu imi placea cand facea chestii din astea. 
            Eu: Ellie, esti obsedata de lenjeria mea. Ai ceva ganduri cu ea?
            Ellie: Momentan ma gandesc care dintre sutienele astea sa le arunc la concertul baietilor. Cred ca o sa il aleg pe asta rosu, sa para totul mai senzual. 
            Eu: Ellie, ma sperii. De ce ai arunca sutiene pe scena?! Sutienele sunt scumpe!
            Ellie: Umm, da, ai dreptate. Mai bine un condom. 
            Eu: Din ala nu am. Dar stiu ca ascunzi tu o gramada sub pat. *rade*
            Ellie *rade*: Pai tu nu ai, pentru ca nu le cumperi tu. Le cumpara partenerul. Tu iti iei numai anti-conceptionalele si plasture special. 
            Eu: Vezi ca stii! Si partenerul meu nu are nevoie de ceea ce crezi tu. Numai eu am nevoie. Pentru ca ne vedem numai 5 secunde in fiecare zi si tot timpul ma intreb daca nu cumva o sa raman insarcinata cu reflexia in oglinda. Of, ce situatie complicata..
            Ellie a inceput sa rada cu lacrimi. Aveam impresia ca nu mai avea aer, pentru ca nu mai scotea niciun sunet, dar era cu gura deschisa, razand pe silence. Am auzit cum a sunat cineva la usa, si m am dus sa raspund. Dar, inainte sa ajung jos am tipat cat m au tinut plamanii ca raspund eu. Era o traditie in casa la mine. 
            Niall: Hello! Ce faci?
            Eu: Buna Niall, buna Zayn. Ce faceti aici?
            Zayn: Tocmai am terminat de inregistrat la studio, iar Niall vroia sa treaca pe aici sa vorbeasca cu tine. Eu doar am venit sa ii arat unde stai.
            Eu *le am facut semn sa intre in casa pentru ca inghetam la usa*: Um, ok. Nu ar trebui sa vrei sa o vezi pe Ellie?
            Niall: Umm, da, si asta. Zayn?
            Zayn: What?
            Niall: Iesi de aici!
Zayn s a uitat cam ciudat la Niall, iar eu i am facut semn sa se duca in living.
            Zayn: E acolo Blu?
            Eu: Da, cred. Daca nu e, imi pare rau. O, si daca tot te duci acolo, nu te speria de ce o sa vezi.
            Zayn: Ok.
            Zayn s a descaltat si s a dus in living, iar apoi l am auzit cum a deschis televizorul. Insemna ca Blu e inca la etaj.
            Eu: Deci, ce vroiai sa vorbesti cu mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu